Stránka 1 z 2
Zpětný ventil oleje O1 AHF
Napsal: 21 led 2015, 20:45
od marejo
Zdravím, mám problémek že po startu cca. 5-7 vteřin hodně chrastí hydroštely, přitom jsou nové. Mám tedy dojem že se neudrží olej nahoře v motoru a potom dlouho trvá než se natlakuje, je tam někde nějaký zpětný ventil ? Četl jsem že někde u filtru ale nemůžu ho najít

Napsal: 21 led 2015, 20:59
od Tomas.cz
Jsou v tělese oil. filtru.
Napsal: 21 led 2015, 21:02
od Ladas
kdyžtak ho mám...
Napsal: 21 led 2015, 21:21
od marejo
Ladas, máte SZ

, jinak ať nemusím zakládat nové téma, mám problémy s volnoběhem za studena, koktá to a jde nepravidelně, tak chci zkusit nějaký přípravek na čištění vstřiků, máte s něčím zkušenosti ?

Napsal: 21 led 2015, 21:25
od Golfisko
Na trysky spíše ultrazvuk

Napsal: 21 led 2015, 21:32
od marejo
To je jasný, ale než to budu vyndavat tak aspoň zkusit..
Napsal: 21 led 2015, 21:38
od Golfisko
http://www.2imgs.com/0d37c1eb38
Tady máš obrázek pro představu
Napsal: 21 led 2015, 21:40
od marejo
Díkes, tak snad to bude ono

Napsal: 21 led 2015, 21:42
od marejo
Ještě se zeptám, není tady někdo v okolí Kladna, popř. Prahy kdo by mi byl ochotný půjčit za nějakou finanční odměnu kompresiometr ?
Napsal: 22 led 2015, 19:58
od Jirka800
mám stejnej problém stím držákem filtru, dal sem jinej a je to uplně to samy. novej kupovat nebudu . prdím na to .
Napsal: 23 led 2015, 10:30
od Hanny
Stejný problém mám taky,opravit to asi nejde co?Vyměnit kus za kus ale asi novej aby byla jistota.Čím se to stane že se to poo.... Běžným opotřebením??
Napsal: 23 led 2015, 14:05
od marejo
Budu měnit o víkendu tak dám vědět jak to dopadlo
Napsal: 23 led 2015, 18:02
od Z3Ke
Tak to jsem zvědav, jak to dopadne. Poslední dobou se tu o tom zpětňáku mluvilo v souvislosti s tím klepáním zdvihátek po startu. Zajímalo by mě, jak to doopravdy je - četl jsem spoustu názorů, že při studenejch startech, nebo když auto déle stojí, je to normální. Tady na fóře jsem někde narazil na to, že když vypneš motor, tak se ti vačka zastaví v určité poloze s tím, že vyvíjí tlak na příslušná zdvihátka (zůstanou otevřený některý ventily) a olej z nich prostě vytlačí ven - ventil neventil. Zajímalo by mě teda, jestli se ten krátkodobý klepot neřeší zbytečně? (Jsem amatér - takž bych ocenil vysvětlení od nějakého odborníka)

Napsal: 23 led 2015, 18:40
od marejo
Zvláštní je že u některých aut to nedělá vůbec, u mého sem hydroštely vyměnil a stejně chrastí chvíli po nastartování, stačí když stojí pár hodin
Napsal: 23 led 2015, 19:34
od martinsidlo
Neřešit.Normální. Představte si,jak to tam funguje a máte jasno. Vadí Vám to? Kupte auto,kde musíte po 10tis km ručně seřizovat ventili a bude rádi za to,co máte teď.