Stránka 1 z 1

w208 coupe zmrtvychvstani

Napsal: 31 led 2015, 22:37
od romanespana
mb w208, 3.2benzin, r98. dva roky stal venku, klient to koupil a chce to ozivit, byla mrtva pumpa u nadrze, dal jsem novou, ale na rele pumpy nejde spinaci proud, jiskra taky zadna, vypada to ze to dostalo bombu na pravy predni kolo, je nejaky privykloubeny, pojistky ok, rele ok, diag pouze sporadicka chyba v komunikaci s asr, nejak mi dosla fantazie co dal, dik za napady :? :?

Napsal: 31 led 2015, 22:54
od Čert
Napájení zapal. cívek a do jednotky motoru ti něco jde?
Čím to diagnostikuješ?

Napsal: 01 úno 2015, 11:12
od origoš
Kontrolní otázka: Vystřelily airbagy?

Napsal: 01 úno 2015, 11:44
od romanespana
bagy ok, napichli to bylo - kts,texa,

prave ze nejde prod do civek ani do rele pumpy aby seplo, privod do rele je ok

Napsal: 01 úno 2015, 12:39
od denny
Třeba ti to pomůže.Je to manual přev.Obrázek

Řízení motoru - CLK (W208) 320 (112.940) 1997 - 2002 | Bosch Motronic ME 2.0 06/1998 -> (« Změňte systém)
Uzavřít [x]

Schéma elektrického vedení

Umístění komponentů

Popis
1
vstřikovač
2
elektromagnetický odvzdušňovací ventil nádrže
3
palivové čerpadlo
11
zapalovací cívka
23
Řídicí elektromagnet recirkulace výfukových plynů
31
měřič hmotnosti protékajícího vzduchu
33
snímač polohy škrtící klapky
39
magnetický snímač na klikovém hřídeli
40
Hallův/MRE snímač na vačkovém hřídeli
42
snímač teploty chladicí kapaliny
45
snímač klepání
58
snímač polohy pedálu plynu
79
hladina oleje
80
klimatizace vzduchu
83
diagnostická zásuvka
88
tempomat
90
hlavní relé
91
relé palivového čerpadla
92
relé
100
řídicí jednotka
153
dvoupístový ventil
158
čerpadlo sekundárního vzduchu
198
modul airbagu
202
CAN-systém
216
motor ovládání škrtící klapky
217
startér
243
lambda sonda před katalyzátorem
244
lambda sonda za katalyzátorem
245
lambda sonda 2 před katalyzátorem
246
lambda sonda 2 za katalyzátorem

Napsal: 01 úno 2015, 12:49
od origoš
Pumpa je kupodivu napájena přímo z 30, tak jestli to napětí nechybí? Tuhle káru moc neznám, ale některé mívají ještě pyropatronu, která odpojí napájení. Taky by někde mohl být nárazový spínač, i když ve schematu řízení motoru není. Měla by tam být jednotka napájení.

Napsal: 01 úno 2015, 13:00
od romanespana
do rele pro pumpu proud jde, ale ten spimaci proud ne, hledal jsem vsude mozne bum bum vypinac, ale nikde jsem ho nenasel, schemata kupodivu na tohle auto jsou stejny jak v autodata, tolerance y vivid, a nikde jsem se niceho nedohledal. kdyz napichnu pumpu na primo, tlak na rampe maka, ale do civek nic, jeste me napada, jestli tam do civek jde aspon signalproud, tak bych zkusil napajeni dat primo,

Napsal: 01 úno 2015, 18:09
od denny
Cívky máš napájené po zapnutí klíčku,impulsy tam pak na primár dodává jednotka Motronic.Zkus live data,jestli jednotka při startování "vidí ot klikovky" ,pokud ne,nespustí impuls ani pro čerpadlo ani impulsy pro cívky.
Nejlíp by bylo impulsy odměřit osciloscopem,jestli tam vůbec jsou.

Napsal: 02 úno 2015, 14:49
od romanespana
dnes rano jsem jen tak z prdele vzal za klicek a naskocil jak svycary, pak zacal brblat jak pumpa na sracky a nakonec zdechl, pak uz ani tuk, pri startovani otacky nula, priskakaly chyby ohledne lvsech lambad, smaznout nesly, po opetovnym pripojeni smaznout sly, takze se zamerim na cidlo na klice, pak napisu co jsem zjistil.

Napsal: 05 úno 2015, 21:26
od romanespana
takze dnes jsem zas dal, cidlo na klice jsem dal novy, da se rict ze chytne ale zas jak pumpa na sracky, bezi tak nejak na 3 mozna 4 valce, jinak pribyla do diagu chyba asr - chybna komunikace, takze pujdu po vsech 12ti svicich, pak uvidim, mozna jeste vaha atd atd

Napsal: 06 úno 2015, 08:30
od Ladas
meredesy dělaly to že sestřelily hadici ze sání zespod už nevím přesně kde to bylo ale stačilo nasadit a jezdil jak fík to by odpovídalo tvému problému...

Napsal: 06 úno 2015, 09:43
od zizalak
Ted jsem si vzpomnel, možná je to blbost, ale před X lety jsem na W210 což by mělo být stejný, řešil sporadické nestartování a další elektrolapálie (ASR, tachometr). V levým podběhu, myslím, byla taková kostřící soustava drátů. Někde je to tam dole u kol, teď si nevybavím na který straně. Bylo to shnilý zaoxidovaný a po vyčištění všechno ok.

Napsal: 09 úno 2015, 21:13
od romanespana
tak jsem dal dnes novy svice, a bezi jak svycary, stary svice byly obaleny nejakym humusem, takovej divnej sajrajt, jako kdyz zamicha hajzlem, pak mi na diagu vyskocila vaha, ale kdyz motor bezi, tak na volnobech ukazuje 20kg/h a s pridanim se plynule zvysuje, zaroven sviti chyba abs, bas, asr. ale pan majitel je suchej, takze se to resit asi nebude, hlavne ze vrci (a ani mi to nevadi) diky bohu pojede do prdele, ja tak nerad probouzim mrtvoly, vsechno zatuchli, smrdi, plny prachu, a uz tam mam dalsi (e39, 3.0, chcipnul pred 5ti lety a ted je to na mne)