Výměna turba V za VA

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Tomáš Čermák
Přispěvovatel
Příspěvky: 487
Odpovědi: 0
Registrován: 31 říj 2009, 11:53

Výměna turba V za VA

Příspěvek od Tomáš Čermák »

Zdravim pánové. Na B 5.5 budu měnit V za VA. Objednám redukci na výstup z turba. Je tam potřeba ještě něco předělat?? Abych věděl na co se připravit. díky
Fantik
Aktivista
Příspěvky: 5948
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 12:03
Bydliště: Liberecko

Příspěvek od Fantik »

Dá se nechat předělat kompresorová část z V turba na VA pak nemusíš předělávat vůbec nic ;)
Tomáš Čermák
Přispěvovatel
Příspěvky: 487
Odpovědi: 0
Registrován: 31 říj 2009, 11:53

Příspěvek od Tomáš Čermák »

Ale já už mám VA doma :) Takže, stačí jen redukci na bajonet, zbytek sedí??
Fantik
Aktivista
Příspěvky: 5948
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 12:03
Bydliště: Liberecko

Příspěvek od Fantik »

Ano, jinak je turbo co se týče zástavby stejné.
Uživatelský avatar
pechy-turbo
Přispěvovatel
Příspěvky: 67
Odpovědi: 0
Registrován: 23 říj 2010, 17:43
Bydliště: JBC
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pechy-turbo »

Redukci mám kdyžtak skladem ;) Turbosport
Tomáš Čermák
Přispěvovatel
Příspěvky: 487
Odpovědi: 0
Registrován: 31 říj 2009, 11:53

Příspěvek od Tomáš Čermák »

turbo vyměněné za VA. Auto je chiplý( ještě na V turbo). Jen se chci ujistit- je normální že se změnil průběh? Přijde mi že jedu s V6, spodek slabej, vršek masakr. Je to tim, že VAčku trvá dýl než foukne, oproti Včku? Je to tak? Samozřejmě chci v dohledný době nechat udělat soft, ale jen mě zajímá ten průběh, jestli nebude problém v nastavení táhla od banky nebo je to jen tim, že to turbo je větší... Díky za tipy
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Odpovědi: 1
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

no pod pojmem masakr si představuju třeba 200hp a 500Nm ale asi to pojede líp jak s V ;)
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
standa123
Aktivista
Příspěvky: 2378
Odpovědi: 0
Registrován: 13 kvě 2014, 18:32

Příspěvek od standa123 »

urcite...většímu turbu vždycky trvá dýl nez se roztocí. A když das na puvodni soft. vetsi turbo tak změna tam urcite musí být....
superb 3 140kw tdi - aktuální
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
leon cupra R310 CDLA - 350ps/480NM EX.
Tomáš Čermák
Přispěvovatel
Příspěvky: 487
Odpovědi: 0
Registrován: 31 říj 2009, 11:53

Příspěvek od Tomáš Čermák »

Masakr bylo myšleno jen v uvozovkách (rofl) !!! tak sérii tam dávat nechci, když už, tak to nechám naladit na to VA to je jasný. Nevíte o někom kvalitním ze severních čech popř. Phy, komu to svěřit??
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Odpovědi: 1
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

na jaký píšeš fórum ;)
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Hrubec
Přispěvovatel
Příspěvky: 388
Odpovědi: 0
Registrován: 31 pro 2014, 13:36

Příspěvek od Hrubec »

a nebude to VAčko priskrceny tim samim prumerem trubky co je na Včku?Budu davat VBčko a redukci mam taky ale obavam se ze to bude priskrceny kdyz tam bude ten samej prumer co je na Včku.Jinak fmic bude velkej a prumery trubek budou 57mm a sani+filtr asz.dik za info
Leoš 1,9 TDi ALH/ARL 66kw-FMIC,VB,KAT EGR off,12mm hlava,Race520,podacačka,sání vedení ASZ 1??Ps/4??Nm,SW TDIFun
Tomáš Čermák
Přispěvovatel
Příspěvky: 487
Odpovědi: 0
Registrován: 31 říj 2009, 11:53

Příspěvek od Tomáš Čermák »

Podle me ten prumer to neskrti. Kdyby tomu tak bylo, tak by to asi spousta lidi neresila redukci ale radsi by daly hadici z VA. Nebo ne?
Tomáš Čermák
Přispěvovatel
Příspěvky: 487
Odpovědi: 0
Registrován: 31 říj 2009, 11:53

Příspěvek od Tomáš Čermák »

Nevite nekdo kolik PS zvladnou AJ vstrikovace? Chtel bych s tim VAckem udelat cca 160az170 PS. Zvladnou to seriovy AJ? Nebo budu muset dat AL?
Tomáš Čermák
Přispěvovatel
Příspěvky: 487
Odpovědi: 0
Registrován: 31 říj 2009, 11:53

Příspěvek od Tomáš Čermák »

nikdo neví???
cin
Aktivista
Příspěvky: 1606
Odpovědi: 0
Registrován: 27 led 2010, 15:42
Bydliště: jihlavsko

Příspěvek od cin »

Spis bych rekl ze tech 170 koni by uz asi bylo hodne na hrane moznosti toho VA, uvazuju to pro dlouhodoby vyuziti. Kolik maji potencial vstriky AJ ti mozna rekne nektery upravce, i kdyz nevim jestli to neni jejich know how :? A to VA redukci nepriskrtis, se podivej jaky otvor vede z turba pred bajonetem a jaky ma redukce
O1 ASZ - 200 ps 436 Nm SW TDI Fun HW Marena TDI
Jawa 250 - 353 Normandie
Zetor 25A
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“