Výměna turba V za VA
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 487
- Registrován: 31 říj 2009, 11:53
Odpovědi: 0
Výměna turba V za VA
Zdravim pánové. Na B 5.5 budu měnit V za VA. Objednám redukci na výstup z turba. Je tam potřeba ještě něco předělat?? Abych věděl na co se připravit. díky
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 487
- Registrován: 31 říj 2009, 11:53
Odpovědi: 0
- pechy-turbo
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 67
- Registrován: 23 říj 2010, 17:43
- Bydliště: JBC
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 487
- Registrován: 31 říj 2009, 11:53
Odpovědi: 0
turbo vyměněné za VA. Auto je chiplý( ještě na V turbo). Jen se chci ujistit- je normální že se změnil průběh? Přijde mi že jedu s V6, spodek slabej, vršek masakr. Je to tim, že VAčku trvá dýl než foukne, oproti Včku? Je to tak? Samozřejmě chci v dohledný době nechat udělat soft, ale jen mě zajímá ten průběh, jestli nebude problém v nastavení táhla od banky nebo je to jen tim, že to turbo je větší... Díky za tipy
no pod pojmem masakr si představuju třeba 200hp a 500Nm ale asi to pojede líp jak s V 

Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 487
- Registrován: 31 říj 2009, 11:53
Odpovědi: 0
a nebude to VAčko priskrceny tim samim prumerem trubky co je na Včku?Budu davat VBčko a redukci mam taky ale obavam se ze to bude priskrceny kdyz tam bude ten samej prumer co je na Včku.Jinak fmic bude velkej a prumery trubek budou 57mm a sani+filtr asz.dik za info
Leoš 1,9 TDi ALH/ARL 66kw-FMIC,VB,KAT EGR off,12mm hlava,Race520,podacačka,sání vedení ASZ 1??Ps/4??Nm,SW TDIFun
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 487
- Registrován: 31 říj 2009, 11:53
Odpovědi: 0
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 487
- Registrován: 31 říj 2009, 11:53
Odpovědi: 0
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 487
- Registrován: 31 říj 2009, 11:53
Odpovědi: 0
Spis bych rekl ze tech 170 koni by uz asi bylo hodne na hrane moznosti toho VA, uvazuju to pro dlouhodoby vyuziti. Kolik maji potencial vstriky AJ ti mozna rekne nektery upravce, i kdyz nevim jestli to neni jejich know how
A to VA redukci nepriskrtis, se podivej jaky otvor vede z turba pred bajonetem a jaky ma redukce

O1 ASZ - 200 ps 436 Nm SW TDI Fun HW Marena TDI
Jawa 250 - 353 Normandie
Zetor 25A
Jawa 250 - 353 Normandie
Zetor 25A