Stránka 1 z 3
Kdo už zahájil sezónu moto/skútr
Napsal: 20 úno 2015, 21:43
od WHITE-CZ
Tak už jsem to nevydžel

dnes +9 musel sem udělat narychlo jarní údržbu, už se to fakt nedalo.
Jinak tady můj stroj je to Čína dle keců šmejd no moje zkušenost je spotřeba 2.1l/100km měním pouze olej jinak jezdím.
Kentoya OneCity 50 na 10km do práce to stačí.
Ale stejně když auto tak TDi to se nahradit nedá

Napsal: 20 úno 2015, 21:48
od A6TDI
Tak kentoya nejni zas tak špatná ne ? jinak je tu topic založenej mnou
vyhrabu

Napsal: 20 úno 2015, 21:51
od jericho-3
Já ji zahájil tak, že jsme dnes uváděli do chodu Triumpfa Tridenta v excelentním stavu, která má od roku 1972 najeto 8000 mil. Dle vzhledu a původní barvě uvnitř blatníků se to zdá moc. Ale moc jsme toho nenajeli..Byla to hlavně radost..

Napsal: 20 úno 2015, 21:53
od WHITE-CZ
A6TDI píše:Tak kentoya nejni zas tak špatná ne ? jinak je tu topic založenej mnou
vyhrabu

A sakra

Napsal: 20 úno 2015, 21:56
od WHITE-CZ
jericho-3 píše:Já ji zahájil tak, že jsme dnes uváděli do chodu Triumpfa Tridenta v excelentním stavu, která má od roku 1972 najeto 8000 mil. Dle vzhledu a původní barvě uvnitř blatníků se to zdá moc. Ale moc jsme toho nenajeli..Byla to hlavně radost..

A to je tvůj stroj?
Napsal: 20 úno 2015, 21:57
od A6TDI
Napsal: 20 úno 2015, 21:58
od WHITE-CZ
Napsal: 20 úno 2015, 21:59
od TDI tech
Mam Malguti Fantom F12cku je to 2takt vodnik 50tka. Ale mam ho prekitovany na 70cm3 Malossi liatinku, karburator Delorto 18.5mm, hlavnu trysku 0.95mm, kevlarove membranky Malossi, maly tuning origo airboxu s Malossi vlozkou, vyfuk LeoVince RR, vodnu pumpu SSP, vybraty termostat, variator Malossi Multivar (v nom modre valceky Hebo), spojku Malossi Sport (v nej cervene pruzinky) a Malossi Kevlar remen vo variatore. Malo by to vraj mat cca. 9 splasenych koni. Ide to naozaj slusne 100km/h nieje ziadny problem, problem je to vsak ubrzdit. No a ked ho pucim tak zere jak slepy kon. Nema problem lignut 5l/100km pri "zbesilej" jazde. Pokial jazdim tak normalne t.j. rycholstou do 70km/h tak sa da povozit na 3L bez problemov. Akurat na neho nemam papiere, ale na horuce letne dni je to idealne presuvadlo na bezne behacky po meste a blizkom okoli. Uz si ani neviem predstavit ze by som mal sadnut do rozpaleneho auta.
Moj este spi zimnym spankom, vytiahnem ho az koncom Aprila.
Napsal: 20 úno 2015, 22:08
od WHITE-CZ
Ja zatím vetsi trysku a úpravu filtboxu a naporove chlazení. Jinak základ a valí 60kmh.
Napsal: 20 úno 2015, 23:09
od Dr.Spiegel
Má ta Kentoya nějak omezenou nosnost?

Napsal: 21 úno 2015, 05:47
od A6TDI
ne, jen omezený řidiče

Napsal: 21 úno 2015, 09:02
od jericho-3
WHITE-CZ píše:jericho-3 píše:Já ji zahájil tak, že jsme dnes uváděli do chodu Triumpfa Tridenta v excelentním stavu, která má od roku 1972 najeto 8000 mil. Dle vzhledu a původní barvě uvnitř blatníků se to zdá moc. Ale moc jsme toho nenajeli..Byla to hlavně radost..

A to je tvůj stroj?
Ne, kámoše, na stará kolena si plní mladistvé sny. Když jsme v 60-70 letech toužili po motorce, čuměli jsme na ně jen v časopisech a snili, jak se na tom asi jezdí. Náš socialistický průmysl chrlil sračky ala J 250,/ vylepšeného péráka/již tehdy technický pravěk...paradoxné dnes já osobně mám rád techniku 30. tých let, ale jen čtyřtakty/. A tahle motorka je opravdu ve špicovém stavu. Rozmýšlel se mezi BSA rocket a touhle, sice původně chtěl ještě s bubnem, ale nakonec jej uchvátila tahle s kotoučem. trochu mne zklamalo, že ta motorka jen šumí, ten 3válec by potřeboval "trochu otevřít", ale to se řešit nebude. Jelikož je pečlivka pojede jen občas a jen v perfektním počasí..Má strach, že ho nějaké hovado sestřelí...

Napsal: 21 úno 2015, 10:35
od WHITE-CZ
Ta kentoya uveze v pohodě dva lidi mám 90Kg a vezl jsem kamaráda 70Kg a na pohodu jsme dojeli na oběd a zpět. Sice to jelo jen okolo 50Kmh ale motor se netrápil normálně jsme jeli.
Napsal: 21 úno 2015, 22:32
od TDI tech
jericho-3 píše:WHITE-CZ píše:jericho-3 píše:Já ji zahájil tak, že jsme dnes uváděli do chodu Triumpfa Tridenta v excelentním stavu, která má od roku 1972 najeto 8000 mil. Dle vzhledu a původní barvě uvnitř blatníků se to zdá moc. Ale moc jsme toho nenajeli..Byla to hlavně radost..

A to je tvůj stroj?
Ne, kámoše, na stará kolena si plní mladistvé sny. Když jsme v 60-70 letech toužili po motorce, čuměli jsme na ně jen v časopisech a snili, jak se na tom asi jezdí. Náš socialistický průmysl chrlil sračky ala J 250,/ vylepšeného péráka/již tehdy technický pravěk...paradoxné dnes já osobně mám rád techniku 30. tých let, ale jen čtyřtakty/. A tahle motorka je opravdu ve špicovém stavu. Rozmýšlel se mezi BSA rocket a touhle, sice původně chtěl ještě s bubnem, ale nakonec jej uchvátila tahle s kotoučem. trochu mne zklamalo, že ta motorka jen šumí, ten 3válec by potřeboval "trochu otevřít", ale to se řešit nebude. Jelikož je pečlivka pojede jen občas a jen v perfektním počasí..Má strach, že ho nějaké hovado sestřelí...

Zase trusis blbosti. V tych casoch boli Strakonice na svetovej spicy vo vyrobe motocyklov. Dokonca aj Japonci im platili za patenty. No ale potom prisli 80te roky a to sme uz riadne zaostali. Japonske a Talianske motorky vtedy raketovo vyleteli na spicu a zostali na nej dodnes. Hlavne Japonci. A co sa tyka toho Triumph asi pred rokom sme robili nejaku novsiu motorku asi r.v. 2004 trojvalec 900cm3, ale dojem na mna moc neurobila. Skor naopak, len debil spravi dobijanie tak ako to ma Triumph. To sa anglicaky vyznamenali, jak furt vsetko robia naschval naspak sveta.
Napsal: 22 úno 2015, 00:59
od Forest
TDI tech píše:...
Jsem rad, ze jsi ho citoval, takovy nesmysly si to zaslouzily. Jinak s tim souhlasim. Deda mi o te dobe dost vypravoval, tehdy nase motocykly byly jednim z prednich vyvoznich artiklu (a nejen do SSSR Jericho).