felicia 1.9d 3/1998 - zvyšenie volnobežnych otačiek

VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
michal877
Nováček
Příspěvky: 13
Registrován: 09 bře 2015, 07:24
Odpovědi: 0

felicia 1.9d 3/1998 - zvyšenie volnobežnych otačiek

Příspěvek od michal877 »

Zdravim pani , rozbehol som si vag com 304cz a potreboval by som si zvyšit volnobežne otačky motora ... ak to vobec ide spravit na mojej felde , potrebujem zadat login vo vagu ... na tdi je 12233 , ten ale nefunguje :-)

neviete mi prosim poradit aspon či to vobec pojde alebo nie ?
jedna sa o ventil volnobežnych otačiek N177


dakujem
Uživatelský avatar
origoš
Aktivista
Příspěvky: 4149
Registrován: 23 led 2006, 14:21
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od origoš »

U Feldy osmičkou klíčem, přes VAG nee. :)
Benzín patří do letlampy a taky do resistinu

www.mosaznevyrobky.cz
michal877
Nováček
Příspěvky: 13
Registrován: 09 bře 2015, 07:24
Odpovědi: 0

Příspěvek od michal877 »

origoš píše:U Feldy osmičkou klíčem, přes VAG nee. :)
niekde na škrtiacej klapke alebo? :-)
Uživatelský avatar
origoš
Aktivista
Příspěvky: 4149
Registrován: 23 led 2006, 14:21
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od origoš »

Už jsi viděl na dieselové Feldě škrticí Klapku? Já to seřizuju na čerpadle.
Benzín patří do letlampy a taky do resistinu

www.mosaznevyrobky.cz
dreizig5
Aktivista
Příspěvky: 1760
Registrován: 01 kvě 2011, 13:56
Odpovědi: 0
Bydliště: Doma

Příspěvek od dreizig5 »

michal877 píše:
origoš píše:U Feldy osmičkou klíčem, přes VAG nee. :)
niekde na škrtiacej klapke alebo? :-)
ty voe,radši se na to vyser,a dej to někomu at ti to udělá :D
michal877
Nováček
Příspěvky: 13
Registrován: 09 bře 2015, 07:24
Odpovědi: 0

Příspěvek od michal877 »

zistil som však jednu vec ... skuste mi prosim popisat čo by to mohlo byt ...

ked sa napijim cez vag a kliknem na okienko "akčne členy" hned ako prve mi zobrazi egr ventil a ked dam otestovat tak otačky zrazu vybehnu na 950 otačiek čo už znie omnoho lepšie ako tych mojich niečo vyše 800 ...

ked vypnem toto testovanie akčnych členov tak otačky eše dobru chvilu idu na tych 950 ale potom asi tak za 3min klesnu na tych posratych cca800 a autom začne zas triast ...

čo by to mohlo byt , dakujem.


PS: mechanici to už v paprčiach mali a dokazali viete čo? začal mi pritahovat lanko plynoveho pedalu , mysliac si že otačky motora sa zvihnu no to narobilo len galibu ...

tak potom kto mi to spravi ked nie ja , samozrejme sa tu pokušam to prebrat s odbornikmi resp s ludmi skusenymi :-)

dakujem
Odpovědět

Zpět na „Diagnostika - software/hardware VW group (vag-com, supervag, ...)“