Stránka 1 z 1

Boxer 2.5 D výmena motoru za 2,5 TD

Napsal: 10 dub 2015, 11:38
od vlkladno
Ahoj , chci si dat do myho boxera r.v.2001 silnejsi motor i s prevodovkou, mam mozno dobre koupit motor 2,5 TD ze stejnyho modelu r.v 99 komplet natrojenej,novy rozvody,i sprevodovkou, co jsem zjistil tak asi vsechno mimo dilu vejfuku je podle kodu stejny, popoosy atd, mate nekdo zkusenosti s takovou přestavbou? a je tu nekdo kdo by to zvladnul přehodit?zaplatim a jeste koupim láhev nečeho dobryho :-)
Mam Bus 9 mist a asi munulej majitel tam dal nejakou jinou prevodovku ktera tam nepatří,auto nejede a při 90km/h toci 3200otaček a řve jak kráva, do kopce nalozenej to nejede uz vubec, shanel jsem prevodovky ale ted se mi naskytla moznost koupit ji i s motorem za cenu samotne prevodovky,tak ze bych si tam rad dal i ten TD motor.
předem diky za napaday a odpovedi.

Napsal: 10 dub 2015, 20:38
od vpavel
napis uzivatel HonzaXM ten ti poradi .

Napsal: 13 dub 2015, 08:56
od vlkladno
Nedari se mi ho kontaktovat, stacilo by vymenit převodovku, uz ji mam. zvladne to tu nekdo?

Napsal: 16 kvě 2015, 06:01
od zeeshan00
Mam Bus 9 mist a asi munulej majitel tam dal nejakou jinou prevodovku ktera tam nepatří,auto nejede a při 90km/h toci 3200otaček a řve jak kráva, do kopce nalozenej to nejede uz vubec, shanel jsem prevodovky ale ted se mi naskytla moznost koupit ji i s motorem za cenu samotne prevodovky,tak ze bych si tam rad dal i ten TD motor.

Napsal: 20 zář 2016, 21:40
od VRoman
Ahoj,
Mám podobný problém a chtěl bych se zeptat zda jsi to už nějak vyřešil ? Píšeš, že máš stejné i poloosy, ty já mám bohužel rozdílné :( máš je v náboji na matici 41mm nebo 50mm ? A kola máš 15" nebo 16" ?

Napsal: 22 zář 2016, 11:05
od roman1648
VRoman píše:Ahoj,
Mám podobný problém a chtěl bych se zeptat zda jsi to už nějak vyřešil ? Píšeš, že máš stejné i poloosy, ty já mám bohužel rozdílné :( máš je v náboji na matici 41mm nebo 50mm ? A kola máš 15" nebo 16" ?
Ale to už máš TDi ne ?

Napsal: 23 zář 2016, 13:39
od VRoman
TD, motory jsou na pohled úplně stejné v četně čerpadla všech hadiček, přípojek... jen TD má truky s intercolerem navíc a vzadu samozřejmě trurbo :-D, mám je "vedle sebe - jeden v autě a jeden už venku.

Napsal: 02 lis 2016, 10:07
od VRoman
tak torochu jsem se spletl a motor 2,5D má od čerpadla dva konektory po jednom drátě a 2,5TDI má také dva ale po 2 a 3 drátech, odhaduji že nějaký drát navíc je z důvodu imobilizéru, máte někdo zkušenost jak čerpadlo zapojit bez imo ? Nebo zda je nějaký rozdíl v čerpadlech, jestli není ve výsledku jednoduší na motor dát čerpadlo z 2,5D a udělat tak 2,5TD ( bez I ) :-D
Díky za rady

Napsal: 02 lis 2016, 10:08
od VRoman
Nemá te někdo ele. schema na 2,5D a 2,5TDI ?
Případně kdyby někdo měl k prodeji chytrou knížku na tyhle Boxery/Jumpary