brzdové kotouče a destičky Octavia I, 1,9TDi, 81kW

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
pasik68
Sběrač informací
Příspěvky: 31
Registrován: 11 úno 2009, 18:01
Odpovědi: 0
Bydliště: litoměřicko

brzdové kotouče a destičky Octavia I, 1,9TDi, 81kW

Příspěvek od pasik68 »

Ahoj všem. Čeká mě výměna předních kotoučů (průměr 280) a destiček. Jaké by jste mi z vlastních zkušeností doporučili, nebo jaké určitě ne. Kotouče jsou ještě původní - najeto 188tis.km. Destičky teď mám FERODO Premier se signalizací a s nimi žádný problém.
Moje přestava zatím je - kotouče originál, destičky opět FERODO Premier.
Díky za info. :)
Škoda Octavia I,1,9TDI, 81kW, ASV
Thomy
Aktivista
Příspěvky: 1122
Registrován: 11 kvě 2008, 09:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Benešovsko

Příspěvek od Thomy »

Já měl s ferodama poslední dobrý zkušenosti 10 let zpátky u feldy. Služební fábie tvrdý jako prase zkroutily se.. TRW na octávce I 280mm vydržely 60tkm, zkroutily se.. Ty destičky skoro neubejvaly. ATE sada, zkroutily se..

Musim říct, že sem k novejm brzdám hodně něžnej.. Nechal sem ty ATE stočit, mam je tam s REMSA deskama a 30tkm zatim dobrý :)

Je to alchymie, příště zkusim origo
Octavia I ASV
Impreza WRX 195kW
Bobanius
Přispěvovatel
Příspěvky: 556
Registrován: 02 dub 2009, 11:04
Odpovědi: 0
Bydliště: Někde na Valašsku

Příspěvek od Bobanius »

Za mě Brembo Max a desky Textar mám je v 280mm a za mne spokojenost.
Vrátil jsem se k nim , když jsem si nechal měnit kotouče a desky.
OI 1.9 Tdi 66Kw ALH, Sprint 764, Jednohmota od Ladase, stříbrné combi, 4 x Brembo max , desky textar, puky TT , Trippling , Egr-Off.
Biimbo
Aktivista
Příspěvky: 4700
Registrován: 23 úno 2009, 12:03
Odpovědi: 0
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od Biimbo »

a je, už je to tu zase, každý měsíc stejný téma..
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive


Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Uživatelský avatar
romanespana
Aktivista
Příspěvky: 2264
Registrován: 29 pro 2011, 19:03
Odpovědi: 1
Bydliště: SPAIN
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od romanespana »

Biimbo píše:a je, už je to tu zase, každý měsíc stejný téma..
jaky jsou lepsi brzdy na kravskym povoze s loukotovejma kolama, ty s dreveny spalikem, nebo gumovym a nebo dat organiku? (noteeth)
launchx431, brain-bee st9000, V-500, 304cz+11.10, VIS 5.0 CZ, VIS 5.0 ES, FES3.6, CDP - 2011.1+2014.2, OP-COM, MPPS v12, MProg3, K-TAG, stroboskop, HANTEK DSO1060, BAKU702B, MLINK-DSP3005, toughbook CF-18, hafo kompiku a cajky od FACOM+WURTH+BERGEN.
favo
blázen
Příspěvky: 2759
Registrován: 12 úno 2008, 16:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od favo »

Možná krávě svázat kopyta :D
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Uživatelský avatar
romanespana
Aktivista
Příspěvky: 2264
Registrován: 29 pro 2011, 19:03
Odpovědi: 1
Bydliště: SPAIN
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od romanespana »

favo píše:Možná krávě svázat kopyta :D
to zas de blbe od spoda. a cim vic dostane travy, tim vic kolisa vykon, chtel jsem udelat log, ale plna zatez do kopce proste neni mozna (LOL)
launchx431, brain-bee st9000, V-500, 304cz+11.10, VIS 5.0 CZ, VIS 5.0 ES, FES3.6, CDP - 2011.1+2014.2, OP-COM, MPPS v12, MProg3, K-TAG, stroboskop, HANTEK DSO1060, BAKU702B, MLINK-DSP3005, toughbook CF-18, hafo kompiku a cajky od FACOM+WURTH+BERGEN.
Uživatelský avatar
tukydydes
Přispěvovatel
Příspěvky: 785
Registrován: 25 led 2009, 18:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Budějice

Příspěvek od tukydydes »

já si vytočím na soustruhu dubový kotouče (musí být dubový! jiný měkčí dřevo jako borovice se hned kroutí). Potom na frézce udělám desky, tam pozor! musí být měkčí nejlépe nesámované smrkové krajiny, lepené k sobě disperzním lepidlem v pěti vrstvách. Tu to kombinaci mám vyzkoušenou a nikdy jsem je nezvlnil. Při agresivnějším brždění několikrát po sobě z vyšších rychlostí doporučuji vozit na předním sedadle hasičák.
Oktopod 1,9 TDI, r.v. 2000, AHF, 81kW -> 113kW/355 Nm (MUDr. TDI Fun)
PP764, HDS57+VR6, EGR off, KAT off, zadní puky TT, 605.000km, první majitel :D
WEBASTO Thermo Top C, ETKA 8.1, VAG-ína 18.9.0, VIS 6.5, FiatEcuScan, FordDiag
Uživatelský avatar
romanespana
Aktivista
Příspěvky: 2264
Registrován: 29 pro 2011, 19:03
Odpovědi: 1
Bydliště: SPAIN
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od romanespana »

tukydydes píše:já si vytočím na soustruhu dubový kotouče (musí být dubový! jiný měkčí dřevo jako borovice se hned kroutí). Potom na frézce udělám desky, tam pozor! musí být měkčí nejlépe nesámované smrkové krajiny, lepené k sobě disperzním lepidlem v pěti vrstvách. Tu to kombinaci mám vyzkoušenou a nikdy jsem je nezvlnil. Při agresivnějším brždění několikrát po sobě z vyšších rychlostí doporučuji vozit na předním sedadle hasičák.
to vyjde moc draze, myslim ten hasicak, staci mit kybl s vodou, jen bacha v zime!!
launchx431, brain-bee st9000, V-500, 304cz+11.10, VIS 5.0 CZ, VIS 5.0 ES, FES3.6, CDP - 2011.1+2014.2, OP-COM, MPPS v12, MProg3, K-TAG, stroboskop, HANTEK DSO1060, BAKU702B, MLINK-DSP3005, toughbook CF-18, hafo kompiku a cajky od FACOM+WURTH+BERGEN.
Uživatelský avatar
šulda
Moderátor
Příspěvky: 1433
Registrován: 18 dub 2010, 15:20
Odpovědi: 0
Bydliště: Jemnice

Příspěvek od šulda »

Thomy píše:Musim říct, že sem k novejm brzdám hodně něžnej..
To neděláš dobře, Jaromíre. Má to vliv na jejich funkci, proto ti prd vydrží ;) Ale jak už je tu psáno, tohle téma bylo mnohokrát popsáno nejen zde (noteeth)
Člověk se pořád učí.
Thomy
Aktivista
Příspěvky: 1122
Registrován: 11 kvě 2008, 09:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Benešovsko

Příspěvek od Thomy »

šulda píše:
Thomy píše:Musim říct, že sem k novejm brzdám hodně něžnej..
To neděláš dobře, Jaromíre. Má to vliv na jejich funkci, proto ti prd vydrží ;) Ale jak už je tu psáno, tohle téma bylo mnohokrát popsáno nejen zde (noteeth)
Bylo to myšleno prvních 500km, jinak jim dám občas za uši když je třeba, od toho tam jsou :) Ale žádný erzety s nima nejezdim (noteeth)
Octavia I ASV
Impreza WRX 195kW
Biimbo
Aktivista
Příspěvky: 4700
Registrován: 23 úno 2009, 12:03
Odpovědi: 0
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od Biimbo »

Brzdy zapaluju zásadně v prvních 5-10 km až se z nich hulí jak z komína.
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive


Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
tribit
Přispěvovatel
Příspěvky: 219
Registrován: 17 kvě 2012, 11:27
Odpovědi: 0

Příspěvek od tribit »

Jak je to vlastně v návodech od výrobce, já u RH měl, že ze začátku brzdit lehce, přitom se doporučuje zahoření.
AMF; M47/T2
Uživatelský avatar
šulda
Moderátor
Příspěvky: 1433
Registrován: 18 dub 2010, 15:20
Odpovědi: 0
Bydliště: Jemnice

Příspěvek od šulda »

Mám kotouče od Járy a podle papíru zahořet.
Člověk se pořád učí.
alni
Přispěvovatel
Příspěvky: 556
Registrován: 20 lis 2013, 23:08
Odpovědi: 0

Příspěvek od alni »

Biimbo píše:Brzdy zapaluju zásadně v prvních 5-10 km až se z nich hulí jak z komína.
presne tak
to "ze začátku brzdit lehce" znamená len že ich nezohriať prudko, postupne-pomali (najlepšie bez zastavenia.. len pribrzdovať)
OCT I -Tractor Diesel Immortal- AHF
vpredu- KYB ultra SR +PU uloženie, vzadu- KYB gas a just +uloženie z FRS
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“