Stránka 1 z 1

G6 - ventil v naftovém filtru

Napsal: 23 dub 2015, 14:34
od JOJOBA
Narazil jsem na speciální problém - začaly potíže se startováním, pachatelem zřejmě ventilek ve víku palivového filtru, nepravidelně auto nastartuje - popojede pár metrů - zdechne a dělá drahoty s nastartováním.....
Řešil už někdo ?
Označení filtru ... 1K0 127 399 BT.
Prodejci ND mě přesvědčují, že tam patří 1K0 127 400, ale ten je jako pro G5 a s holým víkem, bez toho ventilku.... (wallbash)
Díky za rady.

Napsal: 23 dub 2015, 18:42
od slovacek.milos
to tě přesvědčuje blb nebo autorizák, ty filtry jsou stejné se stejnou funkcí

dej naftu napřímo pak zjistíš kde je problém ;)

Napsal: 23 dub 2015, 19:58
od Biimbo
a na tý bandasce ve ketrý filtr je není žádný označení?

Napsal: 24 dub 2015, 07:06
od JOJOBA
Biimbo píše:a na tý bandasce ve ketrý filtr je není žádný označení?
Děkuji za podněty všem - na bandasce je právě to uvedené označení 1K0 127 399 BT ("399") a při demontáži je právě ve víku "mezipatro" ve kterém má být ten problémový ventilek, proto je i ta filtrační vložka nižší při stejně vysoké bandasce..... běžný filtr "400" ( mají ho třeba G5 i Polo 6N2 ) má jen holé víčko s prostupy napojovacích trubiček.
Mám tucha, že záměna za ten jednoduchý by mohla vést k ovlivnění tlakových poměrů a rozhození napájecího systému .... ?
Určitě to má i nějaký účel ( evoluční ? ), snad to nebude jen ku...ko !

(crazy)

Napsal: 24 dub 2015, 09:46
od Biimbo
Zadej to číslo do googlu a podle obrázku dohledej bandasky na prodej a na některý bude i druhá nalepka i s číslem filtru.

Napsal: 24 dub 2015, 09:52
od JOJOBA
Biimbo píše:Zadej to číslo do googlu a podle obrázku dohledej bandasky na prodej a na některý bude i druhá nalepka i s číslem filtru.
Děkuji za radu....už zkoušeno, zrovna tadle bandaska nejni ani gůglem... :x
proto s tím prudím tadyk...
Origo za novou chtěj 5.500 Kč... mě by stačilo jen to správné víčko s ventilkem.... šroťáci maj taky jen ty "400" bez.....
(wallbash)

Napsal: 25 dub 2015, 07:00
od JOJOBA
JOJOBA píše:
Biimbo píše:Zadej to číslo do googlu a podle obrázku dohledej bandasky na prodej a na některý bude i druhá nalepka i s číslem filtru.
Děkuji za radu....už zkoušeno, zrovna tadle bandaska nejni ani gůglem... :x
proto s tím prudím tadyk...
Origo za novou chtěj 5.500 Kč... mě by stačilo jen to správné víčko s ventilkem.... šroťáci maj taky jen ty "400" bez.....
(wallbash)
+
Narazil jsem na docela chaos v těch bandaskách - nabízen typ "400 K", který se dlae obrázku tváří, jako že má také víčko s mezipatrem.... ?
Nemá někdo tucha o nějakém katalogu provedení bandasek ? :o

Napsal: 25 dub 2015, 12:33
od Biimbo
1K0 127 399 BT ETKA nezná v žádném koncernovém autě.

Napsal: 25 dub 2015, 13:18
od JOJOBA
Biimbo píše:1K0 127 399 BT ETKA nezná v žádném koncernovém autě.
ETKA... co je to za oddíl ? To asi někde soudruzi z NDR udělali chybu ..... ;)
Dovoluji si přiložit důkazní foto - nebo su trubka ?
:?ObrázekObrázek

Napsal: 25 dub 2015, 20:09
od Huml
do G6 CAYC patří filtr 1K0127400L https://www.google.cz/#newwindow=1&q=1K0127400L

Napsal: 25 dub 2015, 20:24
od Biimbo
to číslo mi etka stejně nechce najít ani v historii, ale po netu je zřejmě už náhrada 1K0 127 400 L a filtr tam patří běžný 1K0 127 434 B.

Bandaska G6

Napsal: 26 dub 2015, 11:08
od JOJOBA
Děkuji za pomoc .... někde dohoním tu bandasku "400L" a porovnám víka.
Divné, že to původní je takové utajené....
Dle štítku vyrobeno v dubnu 2010 , autí montované v říjnu 2010.... asi nějaký mezitip, nebo jen přechodné značení ? :roll: