Čidlo stavu oleje E46 320 D
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 634
- Registrován: 20 úno 2010, 15:33
- Bydliště: Praha západ
Čidlo stavu oleje E46 320 D
Po nastartování se mi na cca 15 s rozsvítí žlutá olejnička. Našel jsem si, že to dělá longlife čidlo - neboli čidlo stavu oleje. Už jsem 2x řešil to samé na svém Passatu. Pípalo mi to při startování. To čidlo vypadá téměř totožně, tak se chci zeptat, jestli to náhodou není zaměnitelné, protože funkčně si moc nedovedu představit rozdíl a ten BMW díl je výrazně dražší (na VW jsem ho kupoval za cca 700,-). Nemáte s tím někdo zkušenost? Díky.
VW Passat Variant B7, 2.0 TDI 130 kW, DSG, r. v. 2014
Mercedes Benz CLK W209, 2.2 CDI 110 kW, 5q automat, r. v. 2006
Fiat Panda 1.1 40 kW, r. v. 2008
Honda PCX 125 ccm, r. v. 2012
Mercedes Benz CLK W209, 2.2 CDI 110 kW, 5q automat, r. v. 2006
Fiat Panda 1.1 40 kW, r. v. 2008
Honda PCX 125 ccm, r. v. 2012
- romanespana
- Aktivista
- Příspěvky: 2264
- Registrován: 29 pro 2011, 19:03
- Bydliště: SPAIN
- Kontaktovat uživatele:
a proc zdechlo? klasika, pri vymene oleje vypustis rozpalenej olej a vzapeti nalejes novej olej, ale studenej, a cidlo to obcas neustoji a infarkt a smrt. olej se tam nalejva az motor drobet vychladne, aspon abys udrzel ruku na vane. 

launchx431, brain-bee st9000, V-500, 304cz+11.10, VIS 5.0 CZ, VIS 5.0 ES, FES3.6, CDP - 2011.1+2014.2, OP-COM, MPPS v12, MProg3, K-TAG, stroboskop, HANTEK DSO1060, BAKU702B, MLINK-DSP3005, toughbook CF-18, hafo kompiku a cajky od FACOM+WURTH+BERGEN.
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 634
- Registrován: 20 úno 2010, 15:33
- Bydliště: Praha západ
kdepak... obě čidla na passatu chcípla uprostřed cyklu. To druhé podezírám, že jsem udělal průjezdem cca 20 cm hluboké vody.
VW Passat Variant B7, 2.0 TDI 130 kW, DSG, r. v. 2014
Mercedes Benz CLK W209, 2.2 CDI 110 kW, 5q automat, r. v. 2006
Fiat Panda 1.1 40 kW, r. v. 2008
Honda PCX 125 ccm, r. v. 2012
Mercedes Benz CLK W209, 2.2 CDI 110 kW, 5q automat, r. v. 2006
Fiat Panda 1.1 40 kW, r. v. 2008
Honda PCX 125 ccm, r. v. 2012
- romanespana
- Aktivista
- Příspěvky: 2264
- Registrován: 29 pro 2011, 19:03
- Bydliště: SPAIN
- Kontaktovat uživatele:
kdyz pisu infarkt, to neznamena ze umre okamzite, ale to cidlo jakozto material tak prudka zmena teploty proste poskodi, narusi atd atd. zkus treba na led nalit horkou vodu, ne ze jen taje, ale praska, puka, proste jen fyzika, kdo skladal maturu, tak to musi vedet
launchx431, brain-bee st9000, V-500, 304cz+11.10, VIS 5.0 CZ, VIS 5.0 ES, FES3.6, CDP - 2011.1+2014.2, OP-COM, MPPS v12, MProg3, K-TAG, stroboskop, HANTEK DSO1060, BAKU702B, MLINK-DSP3005, toughbook CF-18, hafo kompiku a cajky od FACOM+WURTH+BERGEN.
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 634
- Registrován: 20 úno 2010, 15:33
- Bydliště: Praha západ
Asi na tom něco bude, nicméně nemyslím si, že je to tak drastické. Rozhodně nenechávám měnit olej po ujetí 50 km po dálnici na plnou rychlost. Většinou je jen lehce zahřátý - odhadem tak 50° - rozhodně mě nikdy neopařil, když jsem si potřísnil ruku. No a nový olej by měl mít cca teplotu okolí, takžeš odhaduji cca 20°. To mi nepřipadá jako extra šok. Kór když si ještě vezmu, že starý olej třeba 5 minut vytéká, takže čidlo je schlazeno i vzduchem, kdy zž není v plném oleji. Nicméně to není předmětem diskuze. Předpokládám, že to tedy nahradit nelze (vypadá to, že BMW čidlo je delší). Nějaký tip, kde sehnat? Značkové produkty (Meyle, Febi apod.) stojí většinou přes 1500,-. Levnou jsem našel akorát čínu MaxGear za necelých 800,-.
VW Passat Variant B7, 2.0 TDI 130 kW, DSG, r. v. 2014
Mercedes Benz CLK W209, 2.2 CDI 110 kW, 5q automat, r. v. 2006
Fiat Panda 1.1 40 kW, r. v. 2008
Honda PCX 125 ccm, r. v. 2012
Mercedes Benz CLK W209, 2.2 CDI 110 kW, 5q automat, r. v. 2006
Fiat Panda 1.1 40 kW, r. v. 2008
Honda PCX 125 ccm, r. v. 2012
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 634
- Registrován: 20 úno 2010, 15:33
- Bydliště: Praha západ
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 634
- Registrován: 20 úno 2010, 15:33
- Bydliště: Praha západ
Co Meyle? Mi neříkejte, že to je fakt takovej průšvih. Na Passatu jsem dával Topran a vydrželo dva roky, než jsem projel asi 20 cm brod.
VW Passat Variant B7, 2.0 TDI 130 kW, DSG, r. v. 2014
Mercedes Benz CLK W209, 2.2 CDI 110 kW, 5q automat, r. v. 2006
Fiat Panda 1.1 40 kW, r. v. 2008
Honda PCX 125 ccm, r. v. 2012
Mercedes Benz CLK W209, 2.2 CDI 110 kW, 5q automat, r. v. 2006
Fiat Panda 1.1 40 kW, r. v. 2008
Honda PCX 125 ccm, r. v. 2012
Nevím ,ale na klubu se to nejednou řešilo .Originál / Hella
Já teda osobně co není originál ,tak nevydrží nic.Mluvím ted za BMW.To i jetej díl vydrží víc jak replika.U Octy jsem problém vesměs s ničím neměl u BMW s replikama to moc nejde.Bud to nefunguje a nebo to po pár dnech odejde.To jest má zkušenost
Já teda osobně co není originál ,tak nevydrží nic.Mluvím ted za BMW.To i jetej díl vydrží víc jak replika.U Octy jsem problém vesměs s ničím neměl u BMW s replikama to moc nejde.Bud to nefunguje a nebo to po pár dnech odejde.To jest má zkušenost
Octavia 1.9TDi 66KW motor ALH r.v 2001
BMW E46 330d 150Kw Touring, individual, speciální edice r.v 2004 M57/TU
BMW E46 330Ci cabrio r.v 2005 M54
BMW E46 330d 150Kw Touring, individual, speciální edice r.v 2004 M57/TU
BMW E46 330Ci cabrio r.v 2005 M54
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 634
- Registrován: 20 úno 2010, 15:33
- Bydliště: Praha západ