Stránka 1 z 1

vyfuk off

Napsal: 05 kvě 2015, 19:41
od G-4
zdarec panove prosim vas o radu jedna se o golf 4 tdi daval sem mito katu trubku a a misto koncoveho dily taky a od te doby auto nema nejak vykon jak pred tim co s tim diky

Napsal: 05 kvě 2015, 20:38
od RudisTDic
vrať výfuk

Napsal: 05 kvě 2015, 20:53
od standa123
dej na konec aspoň nejakej tlumič.........nechapu v cem je takova vyhoda met rouru az do zadu ze to většina z vás dava..... (LOL) a pak se ještě divi ze jim to nejede :?

Napsal: 06 kvě 2015, 08:54
od Woko_O
protože vole jedna devítka v TDIíčku pyčo.. Musí to hulit a smrdět a mít tam pořádnou nerezovou trubku od kamen at to nějak vypadá.. Experimenty na takovejch starejch kraksnách mě vždy pobaví..

Napsal: 06 kvě 2015, 22:29
od milda100
RudisTDic píše:vrať výfuk
Pravda pravda

Napsal: 06 kvě 2015, 22:50
od Jeny
a jestli chceš občas dělat rámus, tak bych tu měl klapku na výfuk. Ovládanou podtlakem. Navaříš jí na výfuk přes kajutu si natáhneš hadičku umstíš si ventil na otevírání a jedeš

Napsal: 07 kvě 2015, 09:35
od favo
Woko_O píše:protože vole jedna devítka v TDIíčku pyčo.. Musí to hulit a smrdět a mít tam pořádnou nerezovou trubku od kamen at to nějak vypadá.. Experimenty na takovejch starejch kraksnách mě vždy pobaví..
Né na každýho maká banda zaměstnanců, aby si mohl za jejich práci ladit novou kraksnu.

Napsal: 07 kvě 2015, 14:24
od AdisTDI
favo píše:
Woko_O píše:protože vole jedna devítka v TDIíčku pyčo.. Musí to hulit a smrdět a mít tam pořádnou nerezovou trubku od kamen at to nějak vypadá.. Experimenty na takovejch starejch kraksnách mě vždy pobaví..
Né na každýho maká banda zaměstnanců, aby si mohl za jejich práci ladit novou kraksnu.
Asi tak , tak se koukej uklidnit Woko_O a sve blbe kecy si nech pro Hondickare... To jsou motory co vydrzi všechno a zerou prd...

Napsal: 07 kvě 2015, 15:09
od standa123
AdisTDI píše:
favo píše:
Woko_O píše:protože vole jedna devítka v TDIíčku pyčo.. Musí to hulit a smrdět a mít tam pořádnou nerezovou trubku od kamen at to nějak vypadá.. Experimenty na takovejch starejch kraksnách mě vždy pobaví..
Né na každýho maká banda zaměstnanců, aby si mohl za jejich práci ladit novou kraksnu.
Asi tak , tak se koukej uklidnit Woko_O a sve blbe kecy si nech pro Hondickare... To jsou motory co vydrzi všechno a zerou prd...
myslím že to nemyslel zle....jen asi naráží na to že každej zkouší vyzkoušený a pak se ještě diví. Na těhle autech uz toho moc vymyslet nejde...... a navíc je tady dost témat o výfuku a stejne si nikdo nedá říct a musí si to vzkouset ,,mít rouru,, ........ :)

Napsal: 07 kvě 2015, 20:38
od Woko_O
Já vám to nemám za zlý kluci..

Absolutně nechápu smysl "ladit" starej krám nějakým nerezovým výfukem a podobnýma píčovinama za X tisíc.. Auto má bejt od toho aby se s nim jezdilo. Fabriku prostě nepřekonáte. Takže nepodporuju ladění starejch aut tímto strašným způsobem. Nejspíš je to ale tim že se pohybuju mezi jinejma autama (zavodaky) a vím co to všechno obnáší. Takže si tam klidně dávejte co chcete.. Říkám že je to píčovina...

Pro vaší informaci mám starýho pětkovýho golfa a naštěstí dost rozumu na to že stačí obyčejný softwarový nastavení..

Napsal: 08 kvě 2015, 21:12
od favo
Když to napíšeš takto, tak to hned zní jinak a nejde než souhlasit.
Jenže mě taky v 18ti všichni říkali jaká je to blbost cpát prachy do auta za nesmysly, ovšem každej si tím asi musí projít a přijít na to sám.

Napsal: 08 kvě 2015, 21:21
od romanespana
favo píše:Když to napíšeš takto, tak to hned zní jinak a nejde než souhlasit.
Jenže mě taky v 18ti všichni říkali jaká je to blbost cpát prachy do auta za nesmysly, ovšem každej si tím asi musí projít a přijít na to sám.
kdyz si vzpomenu na sebe, jak jsme s klukama pred 25ti lety ladily 100ky a zigulaky, somozrejmne ze vse origo (flexa, svarecka a kopec barvy nanaseno profi stetcem) tak dnes se tomu smeju, tolik prace k hovnu, auto na odpis, ale byly sme stastny. (LOL) (LOL) (LOL)