Renault Megane 1.9 DTI problem s vstrekovanim
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Renault Megane 1.9 DTI problem s vstrekovanim
Zdravim robil som si vymenu filtrov aj vodu som menil. Ale po naštartovani pridam a potom mi vypne plyn a prida na 1500 ot a už nič nereaguje. Ked pomali pridavam tak pridam aj na 3000 ot ale potom mi zasvieti ta kontrolka a prida na 1500 ot. V jednej knižke som čital že ta kontrolka znamena "störung der Einspritzanlage" problem zo vstrekovanim. Ale to čerpadlo išlo predtym dobre je to boshka. Mam megana 1997 1.9 dti 72kw. Auto išo bez problemov aj teraz štartuje pekne aj ma pravidelny chod motora. A ta kontrolka mi zasvieti aj pri vypnutóm motore. Rozmyšlam či sa nepridrelo čerpadlo kym natiahlo naftu alebo vaha vzduchu či sa nepkazila.
Pridavam video čo to robi. https://www.youtube.com/watch?v=Xri7TIg ... e=youtu.be
Pridavam video čo to robi. https://www.youtube.com/watch?v=Xri7TIg ... e=youtu.be
Moje prve auto bolo BMW 525 TDS. Pred tym som dal Ocove auto na strechu Scenik 1.9DTI teraz mam Megane 1.9 DTI 1997
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33529
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Odpovědi: 0
Na diagnostike to bolo aj sa mi na to kukalo viac mechanikov nič sa nezistilo že sa stym nestretli. ALe diagnostika bola delphi tak na nej sa moc neda zistiť mam ešte na zajtra objednaneho jedneho čo ma origo renault.
Moje prve auto bolo BMW 525 TDS. Pred tym som dal Ocove auto na strechu Scenik 1.9DTI teraz mam Megane 1.9 DTI 1997
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33529
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Odpovědi: 0
už si fakt nepametam tie čisla zavad ešte skusim zajtra vyčistiť holender na čerpadle a ak ani to musim isť na nudzovom režime za mechanikom čo ma tu diagnostiku asi 20km lebo ma vela roboty
Moje prve auto bolo BMW 525 TDS. Pred tym som dal Ocove auto na strechu Scenik 1.9DTI teraz mam Megane 1.9 DTI 1997
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33529
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Odpovědi: 0
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33529
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Odpovědi: 0
pokud dáváš palivo napřímo tak to dělej tímto zůsobem,
vem hadici nasad na sání u čeradla, na hadici nasad nálevku a nalej naftu, povol trubky na vstřikách a startuj
podle hladiny nafty poznáš přesně jesttli do čerpadla nafta padá
vrazit hdice od čeradla do kanystru nemusí být vždy to pravé ořechové
vem hadici nasad na sání u čeradla, na hadici nasad nálevku a nalej naftu, povol trubky na vstřikách a startuj
podle hladiny nafty poznáš přesně jesttli do čerpadla nafta padá
vrazit hdice od čeradla do kanystru nemusí být vždy to pravé ořechové
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33529
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Odpovědi: 0
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33529
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Odpovědi: 0
pochybuju že to je někajký nůdzový režim,Danihell píše:Ale mne auto štartuje pekne chyta bez problemov ma pravidelny chod motora. Akurat ked pridam da ma do nudzoveho režimu.
spíš máš v háji pedál, pokud nezobrazí úhel po přidání v řj motoru
řj motoru zvedne otáčky spravidla na 13OO aby bylo možno dojet do servisu
No dnes som ten valček "potenciometer" zhodil dolu a dal ho do bratoveho scenika tam ide všetko ako ma jeho som dal do mojho a stale to iste. Tak teraz mi poradil mechank vymeniť čapicu na čerpadle. Cele čerpadlo nechcem meniť lebo sa rozoberaju pri tom rozvody.
Moje prve auto bolo BMW 525 TDS. Pred tym som dal Ocove auto na strechu Scenik 1.9DTI teraz mam Megane 1.9 DTI 1997