cawte , vie mi niekto pomoct? mam taky problem
Golf GTI MKV5 275hp/390nm (cievky a sviecky audi RS6. DV- CTS Turbo, PCV Forge delete plate, Sanie Forge Twintake, Vyfuk Catback AMA - Modra)
niekedy pri zoslapnuti plynu v nizkkych otackach napr na 5-6 cca od 1600/1700ot mi auto pomalicky akceleruje(to je logicke z nikych ot.) ale preco v takom pripade ked sa rucicka dostane cca na 2100/2200ot tak auto odfukne(Nie cez Diverter vakve/blow off ale inde - zda mi mi ze cez wastegate) moze byt ze wastegate je zly? tu je aj video.
DV/blowoff - odfukuje vyrazne pisklavy zvuk, ale vo videach kde zle odfukte to nieje cez DV/blowoff..
tuto to spravi(tlacim podlahu dokonca, nepustam nohu z plynu):
https://www.youtube.com/watch?v=9Ir_eJ0QVsk
tuto je to ok:
https://www.youtube.com/watch?v=v0S36qF20Zs
a ked auto je uz uplne zohriate , ked som mu nakladal tak to uz nechcelo spravit, viz od nizkych ot ok...:
https://www.youtube.com/watch?v=gs9V4wCy3jw
Problem s TFSI 275HP, zly wastegate ci?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Problem s TFSI 275HP, zly wastegate ci?
VW GOLF GTI 2.0TFSI 200HP (BWA)
spravil som log: http://www69.zippyshare.com/v/UePeoZSD/file.html
podlaha, na 1500 ot a co to spravi.. na 5ke. ked som tomu parkrat takto nalozil zatazil som prestane to robit... nechapem...
uz uvazujem ci to nemoze byt N75 ventil popr relatko co ovlada ten ventil. lebo ked kliknem na test N75 ventilu tak sa automaticky zopne aj vzadu v aute cerpadlo alebo nejaky motorcek pocujem. nemoze byt stym problem lebo ked kliknem na to tak relatko cvakne
podlaha, na 1500 ot a co to spravi.. na 5ke. ked som tomu parkrat takto nalozil zatazil som prestane to robit... nechapem...
uz uvazujem ci to nemoze byt N75 ventil popr relatko co ovlada ten ventil. lebo ked kliknem na test N75 ventilu tak sa automaticky zopne aj vzadu v aute cerpadlo alebo nejaky motorcek pocujem. nemoze byt stym problem lebo ked kliknem na to tak relatko cvakne
VW GOLF GTI 2.0TFSI 200HP (BWA)
- netopier
- Aktivista
- Příspěvky: 3328
- Registrován: 29 říj 2006, 22:37
- Bydliště: ZVOLEN,SK
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
ten zvuk je compressor surge.
znamena to v skratke to, ze hltnost motora nestaci na dodane mnozstvo vzduchu .
riesenie je :
1 znizit pozadovany(aj realny) tlak v tych otackach pri tej zatazi, alebo
2 zvysit hltnost motora (uprava hlavy a podobne )
+ ten zvuk ide zo vzduchoveho filtra . ked odpojis blowoff , budes to z airboxu pocut pri kazdom ubrati plynu
znamena to v skratke to, ze hltnost motora nestaci na dodane mnozstvo vzduchu .
riesenie je :
1 znizit pozadovany(aj realny) tlak v tych otackach pri tej zatazi, alebo
2 zvysit hltnost motora (uprava hlavy a podobne )
+ ten zvuk ide zo vzduchoveho filtra . ked odpojis blowoff , budes to z airboxu pocut pri kazdom ubrati plynu
Seat Cordoba 1.9 TDI,VKLR, Dbilas, HFLO-X, 12mm, 4bar MAP, FMIC,keramika
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967