Problem s TFSI 275HP, zly wastegate ci?

Technická řešení specifických problémů benzíňáků, včetně LPG i CNG pohonu.

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Xfire
Přispěvovatel
Příspěvky: 64
Odpovědi: 0
Registrován: 30 čer 2011, 20:46
Bydliště: Bratislava

Problem s TFSI 275HP, zly wastegate ci?

Příspěvek od Xfire »

cawte , vie mi niekto pomoct? mam taky problem
Golf GTI MKV5 275hp/390nm (cievky a sviecky audi RS6. DV- CTS Turbo, PCV Forge delete plate, Sanie Forge Twintake, Vyfuk Catback AMA - Modra)
niekedy pri zoslapnuti plynu v nizkkych otackach napr na 5-6 cca od 1600/1700ot mi auto pomalicky akceleruje(to je logicke z nikych ot.) ale preco v takom pripade ked sa rucicka dostane cca na 2100/2200ot tak auto odfukne(Nie cez Diverter vakve/blow off ale inde - zda mi mi ze cez wastegate) moze byt ze wastegate je zly? tu je aj video.
DV/blowoff - odfukuje vyrazne pisklavy zvuk, ale vo videach kde zle odfukte to nieje cez DV/blowoff..
tuto to spravi(tlacim podlahu dokonca, nepustam nohu z plynu):
https://www.youtube.com/watch?v=9Ir_eJ0QVsk
tuto je to ok:
https://www.youtube.com/watch?v=v0S36qF20Zs
a ked auto je uz uplne zohriate , ked som mu nakladal tak to uz nechcelo spravit, viz od nizkych ot ok...:
https://www.youtube.com/watch?v=gs9V4wCy3jw
VW GOLF GTI 2.0TFSI 200HP (BWA)
Uživatelský avatar
Xfire
Přispěvovatel
Příspěvky: 64
Odpovědi: 0
Registrován: 30 čer 2011, 20:46
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Xfire »

spravil som log: http://www69.zippyshare.com/v/UePeoZSD/file.html

podlaha, na 1500 ot a co to spravi.. na 5ke. ked som tomu parkrat takto nalozil zatazil som prestane to robit... nechapem...

uz uvazujem ci to nemoze byt N75 ventil popr relatko co ovlada ten ventil. lebo ked kliknem na test N75 ventilu tak sa automaticky zopne aj vzadu v aute cerpadlo alebo nejaky motorcek pocujem. nemoze byt stym problem lebo ked kliknem na to tak relatko cvakne
VW GOLF GTI 2.0TFSI 200HP (BWA)
Uživatelský avatar
netopier
Aktivista
Příspěvky: 3328
Odpovědi: 0
Registrován: 29 říj 2006, 22:37
Bydliště: ZVOLEN,SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od netopier »

ten zvuk je compressor surge.
znamena to v skratke to, ze hltnost motora nestaci na dodane mnozstvo vzduchu .

riesenie je :
1 znizit pozadovany(aj realny) tlak v tych otackach pri tej zatazi, alebo
2 zvysit hltnost motora (uprava hlavy a podobne )
+ ten zvuk ide zo vzduchoveho filtra . ked odpojis blowoff , budes to z airboxu pocut pri kazdom ubrati plynu
Seat Cordoba 1.9 TDI,VKLR, Dbilas, HFLO-X, 12mm, 4bar MAP, FMIC,keramika
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
Fuxxo
Přispěvovatel
Příspěvky: 109
Odpovědi: 0
Registrován: 13 črc 2012, 22:01
Bydliště: Hnúšťa

Příspěvek od Fuxxo »

ja len dodam, ze preco trapis ten motor dieselovymi otackami???
AUDI S3 8L 1,8T 154KW AMK, HDS, KAT OFF, Bilstein B8 Sprint, STRONGFELX ON
Odpovědět

Zpět na „Údržba a zvyšování výkonu (BENZÍN, LPG, CNG)“