Stránka 1 z 2
Crafter
Napsal: 02 čer 2015, 13:47
od jeansx
Zdravím, řeším VW Crafter 2010 2.5TDI 120kW CECB vyhazuje závadu 009304 delka regenerace filtru pevných částic. Filtr vyměněn nové vstřiky nakodovány, fiiltr DPF nový, nové čidlo diferenčního tlaku vše nastaveno. Při volnoběhu teploty na turbu je 132 C na filtru 96 C za filtrem 102 C to by mělo znamenat, že je filtr průchozí. Auto je bez závad když to vymažu a svítí pořád kontrolka DPF. Auto nejde přes 2800 ot/min. Neřešil někdo?
Napsal: 02 čer 2015, 17:37
od UchoTD
soft?
Napsal: 02 čer 2015, 17:58
od jeansx
Byl jsem s tím ve VW a prý je tam poslední verze
Napsal: 02 čer 2015, 19:49
od johnyd1
jeansx píše:Byl jsem s tím ve VW a prý je tam poslední verze
konfigurácia?
Napsal: 03 čer 2015, 05:16
od jeansx
Vůbec mi jednotka nebere login pro spuštění regenerace ve vagu píše špatný key. Když jsem byl ve VW aby mo nastavili nový filtr tak ho nastavili, ale když za mnou byl kamarád z vasem z VW o víkendu tak mu ve Vasu nebralo login pro nastavení nového filtru.
Napsal: 03 čer 2015, 20:59
od Venca1
tenkrát jsem řešil něco podobného a nešlo to,tak potom vyměnili ve VW v německu ECU motoru a bylo po závadě...
Napsal: 04 čer 2015, 10:24
od anydraj
Udelal jsi v jednotce vymenu filtru za novy?
Reset dat?
Napsal: 05 čer 2015, 14:37
od jeansx
Byl jsem s tím ve VW tam ho nakonfigurovali do motorovky, ale když jsem to pak zkoušel znova VAsem tak jednotka prostě nebrala login. Díky
Napsal: 07 čer 2015, 18:10
od mecano
jaký zadáváš login? Jinak ty teploty před a za DPF jsou nic nevypovídající. Zjisti tlak na diferenčním snímači při volnoběhu, 1500 ot a 3000 ot.
DPF je nový nebo čištěný, originál nebo náhražka?
Napsal: 08 čer 2015, 06:55
od HanZ
jeansx píše:Byl jsem s tím ve VW a prý je tam poslední verze
To ještě nic neznamená. Bohužel. Nepíšete skoro nic podstatného, jestli čirou náhodou nebyl předtím filtr vypnutý atd. Jste první majitel? Vrtal se v tom někdo? Před výměnou v servise původní filtr fungoval? Důvod výměny filtru? Výměna jen filtru, nebo i čidel? Nový filtr opravdu nový, nebo repas?
Napsal: 08 čer 2015, 13:56
od jeansx
Auto je dovezené z Německa a je utočený tachometr nyní má na tachometru 202 950 ale v roce 2012, když to bylo na servise v Německu tak to mělo 398 500km. Má to EDC17 filtr vykuchaný nebyl byl tam namontovaný a chyba se projevovala ihned od koupě. Login dávám podla vag 12233, ale zkoušel jsem všechny varianta. Výměna filtru čidla jsou původní jsou nové trubky a čidlo diferenčního tlaku. DPF filtr je náhrada od ACI.
Napsal: 08 čer 2015, 15:23
od HanZ
Patrně v tom bude zakopaný pes "Login dávám podla vag 12233, ale zkoušel jsem všechny varianta" - jednotka zablokována hloupou obsluhou, která neví, že nelze bezmyšlenkovitě zkoušet náhodné kódy login!!

Některým lidem hold nepatří kabel do ruky. Nechci se Vás nijak dotknout, nebo urazit, ale když nevíte co děláte, tak to raději nedělejte!!!
Napsal: 08 čer 2015, 20:10
od jeansx
Neříkám že jsem neomylny. Možná jsem někde udělal chybu to netvrdim. Tohle není moje první výměna dpf. Když jsem to dělal před tim tak nikdy nebyl problém. Vyzkoušel jsem tři varianty loginu a ani jedna se nechytla.
Napsal: 08 čer 2015, 20:56
od HanZ
Tak nyní víte, že vlastně o tom nic nevíte. V jednotce patrně běží timeout z těch Vašich pokusů o zadání loginu...až doběhnou, tak jednotka správný login (který je mj. úplně jiný než jste zkoušel) bude akceptovat...Pak to půjde, pokud není jednotka jako taková, dokurvená od předchozího majitele.
Napsal: 09 čer 2015, 04:54
od jeansx
A jaky je spravny login?