Stránka 1 z 1

jizda na RO - 1.9SDI nestartuje

Napsal: 04 čer 2015, 22:00
od ivan91
Ahoj,mam fabii 1.9 SDI, jezdim na repkovy olej 1:1, zatim vyjety dve nadrze. Dnes jsem jel cca 150km pak jsem na dve hodiny (k veceru) zastavil. Pote zkusil nastartovat ale uz to neslo. Zkusil jsem vymenit palivovy filtr ale nepomohlo. Motor vzdycky jakoby chytne na cca 1 vterinu a pak "vybuble"/zdechne. Blika kontrolka zhaveni. Nenapada nekoho reseni?

Predem dekuji za odpovedi a nazory.

Napsal: 04 čer 2015, 22:07
od Dr.Spiegel
Zalepené nebo už odešlé čerpadlo.....zakarbonované vstřiky a tak dále.

Napsal: 05 čer 2015, 09:07
od ivan91
A jak bych to čerpadlo popř. vstřiky mohl vyčistit?

Napsal: 05 čer 2015, 10:02
od burton.b22
Jestli bliká žhavení chce to diag.

Napsal: 05 čer 2015, 13:14
od vanilka
Zkusil bych nejdříve vyloučit problém mezi nádrží a vstřikovacím (podávacím) čerpadlem. Odpoj průhlednou přívodní hadičku od filtru k čerpadlu a nech čerpadlo sát třeba z PET-ky. Poběží-li motor normálně, potom je problém ve filtru / vedení nafty z nádrže / sacím koši v nádrži.

Měl jsem podobný problém, taktéž mi blikala kontrolka žhavení, motor kuckal a neměl výkon. To vše po přechodu na domácí bionaftu. Problém byl v malý propustnosti originálního palivovýho filtru z důvodu vyšší viskozity paliva a zanesenym sacím koši. Původní palivový filtr jsem vyhodil, nainstaloval filtr s výměnnou vložkou ze Superba, zbastlil vodní předehřev a do nádrže dal sací koš z OII (lepší by bylo z OI PD). Od tý doby (cca 40k km) už vše funguje bez problému. To vše na OI AHF, což je prakticky to samý co tvoje SDI-čko.

Napsal: 07 čer 2015, 20:15
od ivan91
Dnes jsem to asi 10 minut zkousel umotat a neslo to. Pote jsem to znovu zkusil po pul hodine a chytlo na prvni pokus. Tak asi to bylo vzduchem ktery se musel vytlacit. Nebo zazrak, kazdopadne kontrolka zhaveni uz nesviti a zase to jezdi.

Napsal: 08 čer 2015, 14:56
od Dr.Spiegel
Nepadá nafta? Dej si kousek od čerpadla zpětný ventil paliva, stojí to pár šlupek a je to k nezaplacení.

Napsal: 08 čer 2015, 19:17
od zero1724
Ano, to je rada k nezaplacení :) co se muj passatek natočil než chytnul, tahle vyfikundace tomu moc pomůže, na 100% bylo hustější palivo a padlo to ;)

Napsal: 14 říj 2015, 14:42
od mev1
Chtěl bych se taky zeptat, jezdil jsem s fabii sdi chvíli na řepkový olej s naftou a potom na hydraulický olej vše bylo ok ale potom auto začlo i na volnoběh pokuřovat do modra a ztratilo dost výkon, ted jak jedu do nějakeho i menšího kopce musím potřazovat abych ho vubec vyjel, spotřeba šla cca o litr nahoru asi vlivem, že tomu musím více šlapat aby to vůbec jelo, napřed mě napadly vstřiky tak jsem je vyndal, byly zakarbonované, očistil jsem je ocelakem, prostříkl a rozprašovaly pěkně, tlak měly kolem 195baru jen na 4 valci měla asi 185baru dale jsem natankoval čistou naftu a vyměnil palivak a nalil i do palivaku odměrku VIF a přidal i do nafty, žádná změna, sice to už skoro nekouří, ale pořád je to bez výkonu, na diagnostice taky nic, ještě mě napadlo jestli muže být ucpaný sací koš v nadrží, případně ucpaný kat? Setkali jste se už někdo s tímto? Díky za rady.

Napsal: 14 říj 2015, 14:49
od Slavkov
Proč si myslíš, že ti to pokuřuje do modra? :roll:

Napsal: 14 říj 2015, 14:53
od mev1
když jsem se podíval tak z výfuku šel namodralý kouř, to přisuzuju tomu hydraulickému oleji, ale spíše řeším to, že ze začátku když jsem začal olej do nafty přidávat v létě tak to bylo ok, výkon a kouřivost se zhoršily až s chladným počasím, ale řeším proč ten výkon je špatný i na normální naftu...

Napsal: 20 říj 2015, 19:05
od Daniel91
Nevím, jaké to má čerpadlo, ale nemáš zanesené to podávací čerpadlo?

Napsal: 20 říj 2015, 19:10
od mev1
fabia sdi podávací čerpadlo nemá, saje si to vstřikovací čerpadlo

Napsal: 20 říj 2015, 19:13
od Daniel91
No právě a v tom vstříkovacím je i podávací.

Napsal: 20 říj 2015, 19:16
od Daniel91