Renault Clio II 1.5 DCi

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
jezaa
Nováček
Příspěvky: 3
Odpovědi: 0
Registrován: 05 čer 2015, 17:07
Bydliště: Pardubice

Renault Clio II 1.5 DCi

Příspěvek od jezaa »

Ahoj, potřeboval bych menší radu. Mám doma toto auto a mám problém s chcípáním. Auto normálně nastartuju a když ho chci chcípnout, tak motor tak 10 - 15 vteřin jestě běží. Klíček normálně otočím a vyndám, nic nefunguje ale motor běží. Dá se také chcípnout sešlápnutím brzdy ( při vypnutém klíčku). Auto také píše poruchu na vstřikovači 1 a má poněkud tvrdší chod. Po vymazání závady jde motor chvíli dobře. Chcípání zlobí pořad. Prošel jsem el instalaci, kostry a výsledek stále stejný. Děkuji za vaše odpověďi
geo
Aktivista
Příspěvky: 4730
Odpovědi: 0
Registrován: 16 zář 2010, 16:59

Příspěvek od geo »

Muže to být následek vysokého tlaku v railu.Dokud jednotka vidí velkej tlak v railu tak vstřiky neodpojí.
jezaa
Nováček
Příspěvky: 3
Odpovědi: 0
Registrován: 05 čer 2015, 17:07
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od jezaa »

Děkuji za odpověď. Po přezkoumání většiny el. instalace a jednotlivých komponentů, to vypadá na problém spíše v palivové soustavě. Ještě se zeptám: Problém mám hledat spíše u vstřikovačů nebo u čerpadla? Teoreticky i ty chyba vstřiku kterou píše jednotka by mohla být spojena s vyšším tlakem v railu?
manuals
Sběrač informací
Příspěvky: 49
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 18:15

Příspěvek od manuals »

Najcastejsie ostava vysiet regulator tlaku paliva
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33529
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

problém hledej dignostikou tlak paliva!!!!! po vypnutí klíčku musí být O nebo po odpojení regulátoru O

v případě že máš pořád tlak tak ti de proud na regulátor nebo je regulátor vyrezlý
geo
Aktivista
Příspěvky: 4730
Odpovědi: 0
Registrován: 16 zář 2010, 16:59

Příspěvek od geo »

Jak psal Miloš spíš problém s regulátorem.Bohužel to bude asi na komplet revizy pal soustavy. Nejčastěji odejde vačka v čerpadle a ta nakrmý celej sistém pilinama a je problém.
jezaa
Nováček
Příspěvky: 3
Odpovědi: 0
Registrován: 05 čer 2015, 17:07
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od jezaa »

Děkuji za rady. Tak jsme to měli píchnutý na diagnostice, měřily jsme tlak v railu předepsaná hodnota byla 23,0 MPa a tlak pěkně držel. Občas kolísnul od 22,5 do 23,8 MPa což si nemyslím, že by bylo špatný. Ještě ho zkusím vyčistit a uvidíme
Odpovědět

Zpět na „Renault / Dacia“