Peugot 406 NEJEDE!!!

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Pepino60
Přispěvovatel
Příspěvky: 147
Odpovědi: 0
Registrován: 08 zář 2014, 12:54

Peugot 406 NEJEDE!!!

Příspěvek od Pepino60 »

Tak mi tu přijel opět po nějakém čase výtvor žabožroutů. Nejsem z toho sice dvakrát nadšený, ale co nadělám. Je to Peugot 406 2,2HDi kód motoru 4HX r.v. 2001. Majitel s tím normálně dojel i když motor šel všelijak, ale jelo to. Bylo mi řečeno, že pokud to pustí z kopce, tak na metru to lapne a jede. Pokud to startuje normálně přes startér, tak točí, točí a ani neblafne. Nabil jsem tedy pořádně baterku pomohl jsem ještě startovacím zařízením a přesto, že to točilo jak o život, tak nic. Respektive vždycky to jako by chtělo naskočit, ale jen tak na vteřinku a pak už to točilo bez výsledku. Napíchnul jsem diagnostiku a vyhrnulo se na mně toto:

P0235-signál plnícího tlaku turbokompresoru - zkrat obvodu na plus-pól baterie nebo hodnota příliš vysoká.

P1436-systém s palivovým aditivem - nesprávná funkce.

P1442-aditivní ŘJ (ECU).

P0243-obvod elektromag. ventilu plnícího tlaku turbokompresoru - rozpojený obvod nebo zkrat na kostru.

P1107-signál vířivého elektromag. ventilu - zkrat na kostru nebo rozpojený obvod.

P0403-obvod elektromag. ventilu EGR - rozpojený obvod nebo zkrat na kostru.

P1451-variabilní přívod rozdělovače, ventil přepínače: zkratované spojení k uzemnění nebo otevřený obvod.

Roztáhnout jsem to ještě nezkoušel, ale se startovacím sprayem ani ťuk. Shodil jsem zatím kryt rozvodů (mimochodem i to je zážitek) a zítra ještě mrknu na značky, protože ten řemen je nějaký pořezaný a dost volný. Ale jak říkám: dojelo to.
Všechno jsou to plechové střepy na práci. Teda kromě FERRARI !!!
HonzaXM
Přispěvovatel
Příspěvky: 734
Odpovědi: 0
Registrován: 23 kvě 2014, 19:02
Bydliště: Písek

Příspěvek od HonzaXM »

A synchronizaci mezi vačkou a klikou to nepsalo? Podle toho, co jsi viděl, tak pán pravděpodobně sral na rozvody a skočilo to. Stačí o zub a sviňa nechytne. A nebo co je horší, mohl skočit řetízek mezi vačkama, ale to jsem viděl jen na těžce potkaném motoru, který pro jistotu ještě 5 km roztahovali.(':lebka:')
Jaguar S-type 3,0, r.v.2003
Citroen XM Ambulance, 2,1TD 12V, r.v.1995
Citroen XM Musketier 3,0 V6 24V, r.v.1998
Citroen C5 break 2,0 HDi, r.v.2005
Citroen Berlingo 1,9D, r.v.2004
Citroen Berlingo 1,6 HDi, r.v.2009
Fiat Scudo 2,0 JTD, r.v.2008
A další...
geo
Aktivista
Příspěvky: 4732
Odpovědi: 0
Registrován: 16 zář 2010, 16:59

Příspěvek od geo »

A je tlak v railu?
Pepino60
Přispěvovatel
Příspěvky: 147
Odpovědi: 0
Registrován: 08 zář 2014, 12:54

Příspěvek od Pepino60 »

Synchronizaci mezi klikou a vačkou to nepsalo. Tlak v railu ani nic jiného jsem zatím neměřil. teprve jsem na tom začal, takže zítra proměřím, mrknu taky na ty rozvody a dám vědět. zatím moc díky.
Všechno jsou to plechové střepy na práci. Teda kromě FERRARI !!!
Pepino60
Přispěvovatel
Příspěvky: 147
Odpovědi: 0
Registrován: 08 zář 2014, 12:54

Příspěvek od Pepino60 »

Takže pokračujeme: dnes jsem zkoušel dodávku paliva. Čerpadlo v nádrži spíná a množství paliva OK. Při odpojení palivových trubek od vstřikovačů nafta stříká jako divá. Rozvody jsou na značkách i když ten řemen je už nějaký pátek po smrti. Ono po smrti je totiž celé to auto. Kdyby jste ho viděli nevěřili by jste v čem jsou lidi schopni jezdit. Je to pojízdná rakev. Přehlídnu to, že celé auto je poflikoväné sprayem. Již na první pohled zaujme přední náprava, která má odklony odhadem tak 3cm a přední kola jsou částečně schovaná v blatnících, takže pružiny a tlumiče budou asi taky jedlé. Zamknout to nejde a to ani ručně klíčem. Výfuk je místo na gumových závěsech na drátech, motor pochcaný od oleje odshora až dolů. No prostě hrůza a děs. Baterka stojí taky za vyliž, protože jakmile ji odpojím od nabíječky, tak to prostě netočí. Dal jsem tam baterku druhou. Motor jako by chtěl naskočit, ale jen tak na vteřinku a pak to točí a točí a točí... připadá mi to jako když blbne imo nebo něco takového. Taky mně udivuje to, že po protočení se tam vrátí všechny chyby zpět. Všechno to píše zkrat!!! Musím ještě zdůraznit to, že majitel nějaký 25 letý ogárek s tím normálně dojel. Kdybych ten motor neslyšel, tak nebudu věřit, že se někdy poslední dobou vůbec točil. Údajně to roztáhnul a laplo to, tak s tím dofrčel.
Všechno jsou to plechové střepy na práci. Teda kromě FERRARI !!!
HonzaXM
Přispěvovatel
Příspěvky: 734
Odpovědi: 0
Registrován: 23 kvě 2014, 19:02
Bydliště: Písek

Příspěvek od HonzaXM »

Takový kšefty jsou nejlepší. Pak ti ještě schválí hromadu oprav a nakonec si přijde s druhým klíčem pro auto a nebo ,,zajede do bankomatu" vyzkoušet jak to pěkně jede a ujede. Ještě zkusit imo a raději pryč s takovým šrotem. A to mám PSA rád.
Jaguar S-type 3,0, r.v.2003
Citroen XM Ambulance, 2,1TD 12V, r.v.1995
Citroen XM Musketier 3,0 V6 24V, r.v.1998
Citroen C5 break 2,0 HDi, r.v.2005
Citroen Berlingo 1,9D, r.v.2004
Citroen Berlingo 1,6 HDi, r.v.2009
Fiat Scudo 2,0 JTD, r.v.2008
A další...
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14438
Odpovědi: 0
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

A pokud ty chyby smažeš, naskočí zase nebo ne?

Řešil jsem teda 2.0HDi v Expertu i 406, tam zlobilo to červenohnědé relé Bitron, spíná napětí jak do čerpadla paliva, tak jednotky a následně i do několika akčních členů, třeba ty elmag. ventily na egr nebo turbo, regulační ventil na vt. čerpadle apod.
To relé zlobilo, jednotka psala bludy a auto někdy chytlo někdy ne, pak se relé vysralo úplně a bylo.
Pepino60
Přispěvovatel
Příspěvky: 147
Odpovědi: 0
Registrován: 08 zář 2014, 12:54

Příspěvek od Pepino60 »

Když je vymažu, tak stačí jen zastartovat a jsou tam hned znovu a ve stejném složení. Máš na mysli to relé co je v tom plastovém krytu s řídící jednotkou?
Všechno jsou to plechové střepy na práci. Teda kromě FERRARI !!!
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14438
Odpovědi: 0
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Jo to bude ono, takové skororůžové, několikapinový konektor.
Pepino60
Přispěvovatel
Příspěvky: 147
Odpovědi: 0
Registrován: 08 zář 2014, 12:54

Příspěvek od Pepino60 »

Tomas.cz píše:Jo to bude ono, takové skororůžové, několikapinový konektor.
Jde to nějak obejít? To asi těžko, že? Nemůžu to nikde najít. Beru od AutoKely, ale ani tam jsem nic neviděl. Chci zjistit alespoň přibližnou cenu, abych mohl dát vědět majiteli. Jestli to bude dražší než to auto tak, aby mně to tady nezůstalo jako pomník.
Všechno jsou to plechové střepy na práci. Teda kromě FERRARI !!!
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14438
Odpovědi: 0
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

V Peugeotu do 500kč, pokud budeš mít schéma relé, jde prozkoušet, přes zkoušečku, co si pamatuju je to ovládané přes -.
Pepino60
Přispěvovatel
Příspěvky: 147
Odpovědi: 0
Registrován: 08 zář 2014, 12:54

Příspěvek od Pepino60 »

Tomas.cz píše:V Peugeotu do 500kč, pokud budeš mít schéma relé, jde prozkoušet, přes zkoušečku, co si pamatuju je to ovládané přes -.
Diky. Zítra si zavolám do Peugeotu v Olomouci nebo ve Zlíně. Mám to tak přibližně stejně daleko.
Všechno jsou to plechové střepy na práci. Teda kromě FERRARI !!!
Pepino60
Přispěvovatel
Příspěvky: 147
Odpovědi: 0
Registrován: 08 zář 2014, 12:54

Příspěvek od Pepino60 »

Tak zhruba po měsíci tu mám znovu ten sám Peugot 406 s motorem 2,0HDi r.v. 01 a opět nejede. Napíchnul jsem to na diagnostiku a vyběhlo na mně zase několik závad jako posledně. Tenkrát jsem to vyřešil výměnou toho relé co je u ŘJ (taková ta hnědá malá krabička). Stálo to asi 650Kč nicméně hned po výměně to laplo na drc a auto cca měsíc jezdilo. Je tu ovšem znovu a ikdyž chyby jsou jiné mám takový nemilý dojem, že to relé bude zase v prdeli. Diagnostika napsala:

P0243-obvod elektromag. ventilu plnícího tlaku turbokomresoru - rozpojený obvod nebo zkrat na kostru.

P1402-obvod klapky elektromag. ventilu EGR - zkrat na kostru nebo rozpojený obvod.

P0380-obvod přídavného topení - zkrat na kostru nebo rozpojený obvod

P1435-systém s palivovým aditivem - nesprávná funkce

P0235-signál plnícího tlaku turbokompresoru - zkrat obvodu na plus -pól baterie nebo hodnota příliš vysoká

P0245-plnící tlak turbokompresoru - naměřený tlak je příliš vysoký

P1112-informace o tlaku paliva - tlak je nižší než referenční hodnota ŘJ (ECU)

Ještě jsem s tím zatím nic nedělal nic neměřil jen to napíchnutí na diagnostiku a vyčtení závad.
Všechno jsou to plechové střepy na práci. Teda kromě FERRARI !!!
Pepino60
Přispěvovatel
Příspěvky: 147
Odpovědi: 0
Registrován: 08 zář 2014, 12:54

Příspěvek od Pepino60 »

Já vím, že opakovaný vtip není vtipem, ale tohle fakt vtip není. Mám tady opět Peugot 406 2,0HDi a nejede. Ani jsem nic nezkoušel a rovnou to napojil na diagnostiku. Opět vše ve zkratu nebo rozpojený obvod. Asi osm závad. Už jsem volal do Peugotu a objednal zase to relé. Přemýšlím, že bych toho vzal rovnou paletu. Možná by mi dali množstevní slevu a já bych měl na půl roku vystaráno. A nebo budu doufat, že víc těch krámů v mém okolí nejezdí. To přece není normální. Nevíte někdo kdo se v žabožroutech vyzná čím to je, že to relé odejde? A že odchází dost často to už vím. V těch střepech musí být nějaké přepětí nebo zkrat nebo to prostě inženýři počítali někde u piva!!!
Všechno jsou to plechové střepy na práci. Teda kromě FERRARI !!!
Marek001
Aktivista
Příspěvky: 1779
Odpovědi: 0
Registrován: 08 říj 2009, 09:23
Bydliště: Dubnica nad Váhom

Příspěvek od Marek001 »

A čerpadlo v nádrži sa rozbehne? Inertný spínač nie je rozpojený?
Odpovědět

Zpět na „Peugeot“