Nestartující VW T5,2.5 TDI PD

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
janeba
Sběrač informací
Příspěvky: 30
Odpovědi: 0
Registrován: 30 bře 2006, 05:47

Nestartující VW T5,2.5 TDI PD

Příspěvek od janeba »

Pomooooc,mame sanitu VW T5,2.5 TDI PD,po delsim stani cca6 hodin,nelze motor nastartovat,po delsim startovani chytne a hned zdechne,pak uz chyta normalne,bylo to ve znackovem servisu a na nic neprisli,auto ma najeto 19000km.Predem dekuji za kazdy napad Janeba
Uživatelský avatar
avatar
Aktivista
Příspěvky: 1322
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 15:36
Bydliště: Cambridge

Příspěvek od avatar »

1.

co zhavky svicky jsou ok

2.
co nafta jde tam? nemas buublinky pred cerpadlem v te pruhledne hadice?

3.
co filtr naftovej byl menenej??
janeba
Sběrač informací
Příspěvky: 30
Odpovědi: 0
Registrován: 30 bře 2006, 05:47

Příspěvek od janeba »

Bylo vymeneny vsechno,zhavici rele,filtr,svicky,zkouseli i podavaci cerpadlo
Uživatelský avatar
frantacech
Aktivista
Příspěvky: 4289
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 14:15
Bydliště: Ostrava, CZ

Příspěvek od frantacech »

janeba píše:Bylo vymeneny vsechno,zhavici rele,filtr,svicky,zkouseli i podavaci cerpadlo
A to je nova sanita v zaruce?
ObrázekRUN With The BULLS And HUNT With The BEARS....
janeba
Sběrač informací
Příspěvky: 30
Odpovědi: 0
Registrován: 30 bře 2006, 05:47

Zaruka je

Příspěvek od janeba »

Auto je v zaruce,ale mistri na nic neprisli a bylo to tam mesic,jejich odborna uroven je zalostna,a vyrobce od toho dava ruce pryc












Škoda fabia ERC 418kw,620mn
Uživatelský avatar
avatar
Aktivista
Příspěvky: 1322
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 15:36
Bydliště: Cambridge

Příspěvek od avatar »

Kua kdys je to sanita a je v zaruce a nestartuje nebo spatne tka je ot snad ohrozeni zivota ne nekam prijedete a us nevodjedete.

pak jedine co me napada kdys dyl stoji a nejde natocit tak jedine ze tma nejde nafta nebo ta nafta pada.

jak jede ve vysokejch otackach a rychlostech necuka se??
janeba
Sběrač informací
Příspěvky: 30
Odpovědi: 0
Registrován: 30 bře 2006, 05:47

Příspěvek od janeba »

Jezdi normalne,kdyz uz se nastartuje tak i chyta,nesmi stat dyl jak 6 hodin
Uživatelský avatar
avatar
Aktivista
Příspěvky: 1322
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 15:36
Bydliště: Cambridge

Příspěvek od avatar »

to mi pride ze pada nafta.

pokud stoji dyl jak 6h tka musis tocit dlouho aby nastartovala??
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

Přesně stejnej problém se tu už řešil a je to tandemové čerpadlo na hlavě. Ne jen tady, řešil jsem to i v práci, 8 hodin stalo a ani ťuk. Zajimavý je, že z něho netekla nafta, jen to přisávalo vzduch.
vagus
Přispěvovatel
Příspěvky: 670
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 21:07
Bydliště: Praha

Příspěvek od vagus »

Já se prozměnu odchýlím od mudrování nad technickou příčinou problému a přidržím se toho, že auto je v záruce.

Pokud by se režim uzavřené kupní smlouvy řídil občanským zákoníkem, což ale asi nebude tento případ, tak bych dealera postrašil §622 odst. 2, neboť není-li dealer závadu schopen odstranit, lze vycházet z toho, že se jedná o závadu neodstranitelnou. Pak má zákazník právo odstoupit od kupní ceny a žádat zpět zaplacenou kupní cenu v plné výši (bez ohledu na to, že auto je již mezitím ojeté).

Pokud byla kupní smlouva uzavřena v režimu obchodního zákoníku, je situace trochu složitější, neboť je třeba dodržet určitý formální postup podle §436, ale v dané situaci opět přichází v úvahu i odstoupení od smlouvy a vracení peněz. Navíc se lze domáhat náhrady škody, např. v podobě ušlého zisku, když vinou neschopnosti značkového servisu auto zbytečně stálo a nevydělávalo, resp. muselo být nahrazeno např. půjčeným vozem (netuším ovšem, kde či zda vůbec se dá najmout sanitka).
Při této "obchodněprávní" variantě je však nutné ještě důkladně projít kupní smlouvu, protože může - na rozdíl od výše popsané občanskoprávní verze - tyto podmínky podstatně modifikovat.

Omlouvám se za tu trochu právničiny a na závěr přidám jednu velmi čerstvou osobní zkušenost:

Zastupoval jsem pána, který měl 1,5 roku starou Audi A6 3.0 TDI (4F). Blbnul mu centrál a v autor. servisu nad tím krčili rameny. Maličko jsme na ně udělali bububu, a když pochopili, že jim hrozí, že budou vracet peníze a dostanou zpět 1,5 roku starou ojetinu, tak se začali dít věci... Najednou to opravit šlo. Lítali jak fretky. Patrně vyměnili půlku auta, než kápli na to, čím to bylo, ale to už je jejich problém!
Alex
Přispěvovatel
Příspěvky: 740
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 23:43
Bydliště: Martin

Příspěvek od Alex »

vagus: Tak im treba, hajzlom, som rád že si im dal do tela! Bohužiaľ je to častý prístup. "nevieme, prečo to blbne"
pietromasoni
Přispěvovatel
Příspěvky: 95
Odpovědi: 0
Registrován: 24 led 2006, 16:31

Příspěvek od pietromasoni »

nechapu tento pristup?! :?
punto 1.7TD 46kw
rusty
Přispěvovatel
Příspěvky: 692
Odpovědi: 0
Registrován: 24 led 2006, 20:52
Bydliště: Trutnov

Příspěvek od rusty »

to proto ,že tam pracuje kdejaký blbec z lesa...
valys
Přispěvovatel
Příspěvky: 84
Odpovědi: 0
Registrován: 17 dub 2006, 20:17

Příspěvek od valys »

rusty píše:to proto ,že tam pracuje kdejaký blbec z lesa...
(LOL)
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

vagus píše:Já se prozměnu odchýlím od mudrování nad technickou příčinou problému a přidržím se toho, že auto je v záruce.

Pokud by se režim uzavřené kupní smlouvy řídil občanským zákoníkem, což ale asi nebude tento případ, tak bych dealera postrašil §622 odst. 2, neboť není-li dealer závadu schopen odstranit, lze vycházet z toho, že se jedná o závadu neodstranitelnou. Pak má zákazník právo odstoupit od kupní ceny a žádat zpět zaplacenou kupní cenu v plné výši (bez ohledu na to, že auto je již mezitím ojeté).

Pokud byla kupní smlouva uzavřena v režimu obchodního zákoníku, je situace trochu složitější, neboť je třeba dodržet určitý formální postup podle §436, ale v dané situaci opět přichází v úvahu i odstoupení od smlouvy a vracení peněz. Navíc se lze domáhat náhrady škody, např. v podobě ušlého zisku, když vinou neschopnosti značkového servisu auto zbytečně stálo a nevydělávalo, resp. muselo být nahrazeno např. půjčeným vozem (netuším ovšem, kde či zda vůbec se dá najmout sanitka).
Při této "obchodněprávní" variantě je však nutné ještě důkladně projít kupní smlouvu, protože může - na rozdíl od výše popsané občanskoprávní verze - tyto podmínky podstatně modifikovat.

Omlouvám se za tu trochu právničiny a na závěr přidám jednu velmi čerstvou osobní zkušenost:

Zastupoval jsem pána, který měl 1,5 roku starou Audi A6 3.0 TDI (4F). Blbnul mu centrál a v autor. servisu nad tím krčili rameny. Maličko jsme na ně udělali bububu, a když pochopili, že jim hrozí, že budou vracet peníze a dostanou zpět 1,5 roku starou ojetinu, tak se začali dít věci... Najednou to opravit šlo. Lítali jak fretky. Patrně vyměnili půlku auta, než kápli na to, čím to bylo, ale to už je jejich problém!
Pěkný ;)
Ještě bych viděl jedno východisko, postraš je TV NOVA, u nás to zafungovalo i na policajty :D
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“