Stěrače Octavia II

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Hobby
Přispěvovatel
Příspěvky: 284
Registrován: 23 úno 2006, 13:20
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvek od Hobby »

No tak to bych typoval na jednotku ve stěrači.
Octavia 1.9 TDI PD,4x4,ATD,100Kw
Uživatelský avatar
Biimbo
Aktivista
Příspěvky: 4696
Registrován: 23 úno 2009, 12:03
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od Biimbo »

spínač na kapotě fakčí?
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive


Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Uživatelský avatar
Jirka.
Aktivista
Příspěvky: 1940
Registrován: 23 zář 2008, 22:18
Bydliště: Praha

Příspěvek od Jirka. »

Pozor na to, ty přední nejdou když je otevřená kapota.
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32867
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Jirka. píše:Pozor na to, ty přední nejdou když je otevřená kapota.
jo jirko tak to bylo, já furt špekuloval co to je za boudu chybí pojistky na stěrače :? :? pak mi někdo v duchu našeptal zavři si kapotu vole ;)
Uživatelský avatar
borelli
Přispěvovatel
Příspěvky: 581
Registrován: 01 říj 2007, 09:31

Příspěvek od borelli »

Je normální, aby toto udělala gumička stěrače po cca 7 měsících ? Auto mám v garáži, nepustil jsem ani jednou stěrače, které by byly přimrzlé ke sklu… Je to na obou stěračích. Kupoval jsem dražší a doufal, že to vydrží ale že se to rovnou urve, to čumím :-(

Obrázek
Octavia 2 08, TDI BLS DPF, ECU úprava TDIfun - EGR off, GT1646V, 324Nm/148 PS
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19330
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Je to kvalitní asi tak jak všechno...
Master
Přispěvovatel
Příspěvky: 193
Registrován: 02 led 2007, 23:52

Příspěvek od Master »

Z bezraminkovych steracu nejlepe funguje Bosch... SWF, Valeo atd. uz tak dobre nejsou, nemluve samozrejme o Cine
Tomas6
Aktivista
Příspěvky: 3462
Registrován: 27 črc 2009, 14:16
Bydliště: Zlínsko

Příspěvek od Tomas6 »

Na svoje už dávám jenom originál škoda. Na octuli jsem zkoušel všemožné a nic nebylo podle představ. Cenový rozdíl není až tak velký.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19330
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Co to stojí?
Dik
Uživatelský avatar
Biimbo
Aktivista
Příspěvky: 4696
Registrován: 23 úno 2009, 12:03
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od Biimbo »

Obecně Valeo je poslední roky šunt (sice i vydrží ale skáčou a vržou) a Bosch mi přijde že vydrží prd. Zlatý SWF. Kam dám SWF, tam to funguje. V případě např. OII je nejlepší volba origo. SWF jsou skoro stejně drahý.
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive


Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Jarda-k
Přispěvovatel
Příspěvky: 755
Registrován: 21 lis 2010, 13:44
Bydliště: Kaznějov

Příspěvek od Jarda-k »

Taky kupuju gumičky origo. Jedna sice stojí asi 150 kč, ale vydrží...
Je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia II combi 1,4 TDI 70 kW 2008
Byl: Focus combi 1,8 TDCi 74 kW 2002
Tomas6
Aktivista
Příspěvky: 3462
Registrován: 27 črc 2009, 14:16
Bydliště: Zlínsko

Příspěvek od Tomas6 »

Třeba teď. jsem dával ředitelovi na dvojku supa origa. SWF tam byly tak 3 měsíce a nechávaly film na skle. Prostě nic moc. Tak se koupily origa. Cena podle obchodníka plus mínus stejná. Byly to Bosche. Ale jestli stejné jak ty co prodávají jako Bosch. Těžko říct.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32867
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="borelli"]Je normální,


co třeba se taky postarat o okno, celé okno jarem, pak okenou a měnit hadr, pak okno vyleštit a pouřít třeba silikon , v podobě tempa na metalízu, natřeš vyleštíš

pokud na to sklo sereš tak gumičky to ne vždy řesí, musí ho pucovat ruční práce ;)

já si třeba natempoval u nového okna zevnitř, vyleštil a je to uplně někde jinde, dýcháš určitě i něco mastného a to sklo není tak čisté, ted čisté vydrží , to je trochu jinak že tam nestíráš ale já jen tak takový poznatek ;) kdo nosí brýle mévá problém,
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32867
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="Tomas6"]Třeba teď. jsem dával ředitelovi


tome nejvíc se řídím stříbrem jak v tom není uhlík nedávám, a děleej i něco se sklem
na čisté sklo jsem dal i tekuté stěrače a super ale nemám stím zatím velké zkušenosti, chce to zaschnout a taky vyleštit
Tomas6
Aktivista
Příspěvky: 3462
Registrován: 27 črc 2009, 14:16
Bydliště: Zlínsko

Příspěvek od Tomas6 »

Milošu sklo mám jak alabastr. Nederu ho sice tempem ale zelená okena od sonaxu a papírové utěrky,nezažil jsem nic lepšího na skla. Do práce jezdím ráno proti slunku a mít špinavé sklo tak na cestu nevidím. Tomu ředitelovi to pucovat nebudu,zas tak dobře neplatí. No na kvalitě stěračů to stejně nic nemění.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“