Jak ztišit starý klapající PD??

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Lotuzzz
Přispěvovatel
Příspěvky: 67
Registrován: 01 kvě 2014, 18:00
Odpovědi: 0

Jak ztišit starý klapající PD??

Příspěvek od Lotuzzz »

Zdar všem,

trošku mě vadí "traktorovost" 1.9 Tdi 74 kod.ATD

Je z roku 2002 najeto něco přes 190 tis. km.
Když se to ohřeje je zvuk přijatelný, ale za studena to je jak někde v JZD (LOL)

Neřešil jsem to do té doby, než jsem si sednul do TOPovýho Golfa IV se stejným motorem, ale co mě dostalo tak chod motoru..

Už za studena krásný tichý chod, po ohřátí naprostá paráda.

Uvnitř auta taky o hodně větší ticho...

Co mě zajímá tak je to, zda lze ten můj traktor ztišit??

Co jsem vyčet na netu tak vyměnit olej a přidat aditivum Xeramic nebo Ceratec

http://www.truckmall.cz/75774-liqui-mol ... 300ml.html

Je to k něčemu?? Nebo zkusit vyčistit vstřiky- napojit na tvrdo malý okruh třeba s VIFem..

Co myslíte? Díky a zdar PDčkum :) 8)
Uživatelský avatar
šulda
Moderátor
Příspěvky: 1421
Registrován: 18 dub 2010, 15:20
Odpovědi: 0
Bydliště: Jemnice

Příspěvek od šulda »

A co hydroštely a vačka?
Člověk se pořád učí.
Lotuzzz
Přispěvovatel
Příspěvky: 67
Registrován: 01 kvě 2014, 18:00
Odpovědi: 0

Příspěvek od Lotuzzz »

Vačka se zdá na pohled v pořádku, neprojetá..Hydra za studena zacvakaj ale po natlakování olejem hned ztichnou...

Spotřeba je taky ok, stále kolem 5L
ladiktm
Přispěvovatel
Příspěvky: 146
Registrován: 09 srp 2013, 21:07
Odpovědi: 0
Bydliště: Prague-Stuttgart
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ladiktm »

Lotuzzz
Přispěvovatel
Příspěvky: 67
Registrován: 01 kvě 2014, 18:00
Odpovědi: 0

Příspěvek od Lotuzzz »

Podle zvuku z repro těžko posoudit, ale taky to máš řádnýho klapáka :D

Jinak dodám, že mám chip, EGR OFF a KAT OFF, někde jsem četl že při EGR OFF jde motor hlučněji...
tiguan2
Přispěvovatel
Příspěvky: 828
Registrován: 21 lis 2011, 20:04
Odpovědi: 0
Bydliště: ZR-Vysočina

Příspěvek od tiguan2 »

Mam o 100tis km vic a nemam problém, a to mam první PD typ AJM.
Nemaš vypadle ucpávky na vahadlech?
Bora 1.9 TDI 85KW 6q,čip, AJM--minulost
Rapid 1.6 TDI 85 kw
Audi Q5 125KW 6q manual
Scala 1.6 Tdi 85kw rv22
boobika
Aktivista
Příspěvky: 1151
Registrován: 02 srp 2009, 16:41
Odpovědi: 0

Příspěvek od boobika »

to máš taky golfa nebo něco jiného? např. golf proti fábii je vždy tichošlápek. ono to souvisí s cenou a pozicí v koncernu.

do fábie jsem si podlepil deku na kapotě samolepící odhlučňovací sadou od Mikra (cca 500/m2). z venku dobrý, ale do kabiny to přes příčku leze pořád.

teď už jedině vystříkat motorový prostor montážní pěnou.
Biimbo
Aktivista
Příspěvky: 4700
Registrován: 23 úno 2009, 12:03
Odpovědi: 0
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od Biimbo »

Máš tam dvouhmotu nebo jednohmotu? Ve fobii je jednohmota, tak to bude dycky hlučnější.
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive


Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 9167
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Příspěvek od hansdob »

fabia a golf mají tež rozdílný protihlukový ochrany
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
Lotuzzz
Přispěvovatel
Příspěvky: 67
Registrován: 01 kvě 2014, 18:00
Odpovědi: 0

Příspěvek od Lotuzzz »

Mám Ibizu 6L takže technika stejná jako Fabie...

Jojo to vím že jsou Golf nebo Oktávka líp odhlučněný, hlavní je příčka mezi motorem a palubovkou...
V tom koncepce Fabia hodně zaostává...

Ale co vím zcela jistě je to, že Fabia RS měla motor o dost líp odhlučněnej...

Spíš mě jde o to, když otevřu haupnu, nastartuju Golfa a vedle Ibizu, a koukám na motor, tak je to kur. rozdíl.
Tady by rozdíl neměl být mezi platformama....

Jinak mám originál jednohmotu.
Domecek
Aktivista
Příspěvky: 1162
Registrován: 23 úno 2014, 19:45
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od prahy

Příspěvek od Domecek »

velkej rozdíl je taky když máš pod motorem orig plast kterej každej borec zahodí a pak je to traktor jak hovado, jinak mám fabku ATD orig 186000km a je fakt tichoučká jen si přede. Měnil jsem kabeláž ke vstřikum a motor zevnitř jak novej. Když tady rozeberu jiný PD a na tachu má 180 tis tak se jen směju. Většinou jsou to pelechy který maj 400 000km a to je traktor hrůza
Lotuzzz
Přispěvovatel
Příspěvky: 67
Registrován: 01 kvě 2014, 18:00
Odpovědi: 0

Příspěvek od Lotuzzz »

Ok,,,teď ale co stím...pomůže vyčištění vstřiků "natvrdo"? Co ten Ceratec?
Video od výrobce:

https://www.youtube.com/watch?v=xXvZByUPpEo

Zkoušel to někdo?? Jestli ne zkusím to za vás :)

Když sundám víko poznám na pohled vypadlý zátky? Jak se to projevuje?

Jinak kryt pod motorem mám :)
Uživatelský avatar
šulda
Moderátor
Příspěvky: 1421
Registrován: 18 dub 2010, 15:20
Odpovědi: 0
Bydliště: Jemnice

Příspěvek od šulda »

Suprtrupr olej nebo extra přísady do něj ti nepomůžou a když jo, tak je to jen takovej pocit (noteeth) Když nebudeš línej jak veš a zkusíš funkci hledat tak najdeš témata o těch záslepkách (LOL) btw když něco vyrobíš tak to taky budeš chválit ale podle zkušeností je prej ten Ceratec dobrej. Znám mechoše co to dával do každýho auta a prej opravdu dobrý, otázka je jestli to náhodou není dobrý i bez něj a stačí rozumný a pravidelný výměny nepančovanýho oleje
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... ky+vahadel
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=61814 ;)
Člověk se pořád učí.
Lotuzzz
Přispěvovatel
Příspěvky: 67
Registrován: 01 kvě 2014, 18:00
Odpovědi: 0

Příspěvek od Lotuzzz »

"a stačí rozumný a pravidelný výměny nepančovanýho oleje"

S tím prvním souhlasím, ale to druhý neovlivníš, je to smutný ale je to tak...
Jak zjistíš nepančovaný olej?? Každej majitel E-shopu s oleji bude tvrdit jak on ne on poctivej, ale pravdu se nikdy nedovíš :( :x

Jinak nevím jak ty, ale já měním olej po max 7500km, lepší dřív než později.

Sice v chytrý knížce píšou o ATD že lze jezdit na prodloužený interval AŽ 50 000km, ale který prase by to dokázalo,...
Pak nemaj mít PD a 2.5 V6 Tdi zhulený vačky, když jezdí LL...
Uživatelský avatar
šulda
Moderátor
Příspěvky: 1421
Registrován: 18 dub 2010, 15:20
Odpovědi: 0
Bydliště: Jemnice

Příspěvek od šulda »

Já měním po 10tkm a vyhejbám se značkám který se vyplatí pančovat. Třeba takovej hrnec nebo mušle je hodně náchylnej, ale už cena hodně prozradí.
Člověk se pořád učí.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“