Octavia 74KW na 116KW - M+H

Toto fórum slouží ke zveřejnění výkonových grafů Vašich vozů.

Moderátoři: šulda, JasteR, Moderátoři

giuseppep
Sběrač informací
Příspěvky: 21
Registrován: 30 srp 2014, 08:27
Odpovědi: 0

Octavia 74KW na 116KW - M+H

Příspěvek od giuseppep »

Obrázek

fa M+H Plzeň
157PS a 370Nm
Docela mě překvapilo, že vytáhli z toho 116 kw. Čekal jsem max. těch 107Kw co psali, že mi tam dají a nakonec přišli s tímhle.
Vše je originál jen soft.

Máte nějaké doporučení. Jestli vyměnit hadice nebo čidlo tlaku. Ani nevim kolik mi to tlačí. Když se na to dupne,tak to lehce hulí, ale ne černý kouř.
Při normální jízdě to nehulí. Intercooler zatím asi zvládá. Nevidím žádný rozdíl.
Při normální jízdě ( 50/80/100) spotřeba 4,6l/100km
Díky za rady
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Re: Octavia 74KW na 116KW - M+H

Příspěvek od Forest »

giuseppep píše:Nevidím žádný rozdíl.
... to bys ale po kvalitnim chipu mel :wink:
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Martin.D
Přispěvovatel
Příspěvky: 318
Registrován: 17 říj 2011, 20:51
Odpovědi: 0

Příspěvek od Martin.D »

Celkom že , vysoké hodnoty a tých 110 kw ešte stále v 4600 ot. :D
Kia Sportage 2020 1.6 crdi 136 ps
Octavia 2 FL 2011 - BXE - 142 PS
ex Kia Ceed 2014 1.4
ex Peugeot 107
ex Octavia AHF
giuseppep
Sběrač informací
Příspěvky: 21
Registrován: 30 srp 2014, 08:27
Odpovědi: 0

Re: Octavia 74KW na 116KW - M+H

Příspěvek od giuseppep »

Forest píše:
giuseppep píše:Nevidím žádný rozdíl.
... to bys ale po kvalitnim chipu mel :wink:
Rozdíl při jízdě je znatelný. To jo :-) Myslel jsem ten origo intercooler na tom. Nechám to změřit jak to chladí. Už se mi ozval jeden kluk z Tachova, že to napíchnem a nalogujem to.
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

pak sem hoď výsledky v tomhle teplu ;)
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Odpovědi: 0
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

dooooooost vysoké hodnoty,dooooooost vysoko.
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

no to si myslím taky tip kolem 140 nebude daleko (noteeth)
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Odpovědi: 0
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

Akoze myslim,ze nic by sa nestalo keby sa ten vykon presunul trosku nizsie,pretoze najvacsi vykon pri 4200,slaby diesel 😂
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
Uživatelský avatar
Motorpower
Aktivista
Příspěvky: 1143
Registrován: 15 říj 2006, 23:39
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Motorpower »

Prostě kvalita měření ala Motocom. Když potom někdo přijede, tak se mu koně cestou odpaří. :)
Měření výkonu na válcové zkušebně MAHA LPS 3000 4x4.
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7567
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

to motocomem nebude...
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Odpovědi: 0
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

Toto bude cela mapa len + +
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
giuseppep
Sběrač informací
Příspěvky: 21
Registrován: 30 srp 2014, 08:27
Odpovědi: 0

Příspěvek od giuseppep »

Ladas píše:pak sem hoď výsledky v tomhle teplu ;)
Dnes odpoledne v tom vedru změřeno.
Turbo- má špičky 1,5 Bar, jinak tlačí max. 1,4 Baru.
Teplota nasávaného vzduchu je:
- při běžné jízdě 50-70 stupňů
- při plném využití výkonu okolo 90 stupňů.
- na dálnici se to v jednom případě vyšplhalo i ke 100 stupňům.

Log skupin 7 a 11 mám k dispozici a můžu ho případě zájmu poslat přes SZ.
giuseppep
Sběrač informací
Příspěvky: 21
Registrován: 30 srp 2014, 08:27
Odpovědi: 0

Příspěvek od giuseppep »

Koukali jsme ještě na turbo, tak to vypadá na KKK. Po cestě domů jsem to potom držel na dálnici 180 a místama i 220 a po chvíli mi to spadlo do nouzáku. Kontrolka se sice nerozsvítila, ale motor už přestal táhnout a ot. byli max 3000. Myslíte si, že už je to moc na tuto turbo?

Díky za odpovědi
Jinak mi to hlásí chybu P0234 je to zjištěno z aplikace Torque Pro
favo
blázen
Příspěvky: 2759
Registrován: 12 úno 2008, 16:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od favo »

Já ti teda nevím, ale se seriovým chladičem se v těchto vedrech dostanu na 100°C raz dva, stačí do prudkého kopce předjíždět kamión a při představě jak to držíš na dálnici 180-220 km/h se mi nechce ani věřit že se dostaneš jen na 100°C.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Odpovědi: 0
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

:roll: :roll: ....
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
Odpovědět

Zpět na „Výsledky Vašeho měření - Grafy“