Ahoj. Na superbu II me pri zarazeni D a naslednym pridanim plynu auto skubne. Kdyz zaradim D a nechamto 2 vteriny bez plynu a pak rozjizdim, tak je to vcelku v pohde. Za jizdy to uz radi uplne bez problemu, zadne skubani, proste tak jak ma. A na R kdyz couvam do mirneho kopce, tak to taky skube. Pripada me to jako by byly spatne spojky. Otazka zni, jestli to delaji spojky nebo mechatronika?
V zavadach neni nic. Da se to nejak poznat v merench hodnotach?
Diky za rady.
Naposledy upravil(a) BoB12 dne 01 pro 2015, 12:52, celkem upraveno 2 x.
Nevim, kamos si ted koupil novou audi R8 4.2 FSI s DSG a najel cca 600km, zadny bomby, zajizdel motor... a vysypala se převodovka, oprava za 300tis kc.
SEAT
1.6 16V - SOLD
2.0 TFSi - SOLD
2.8 V6 - SOLD
1.9 TDi ARL
2.8 V6 zase doma
S tim skubnutim po prvnim startu je bezny jev. Mame doma supa 2011 prd najeto a obcas si taky skubne.
Pokud se meni pravidelne olej neni problem najezdit 250-300tis bez potizi. Casto zacne klepat setrvak a pokud to majitel neresi vymackaj se ozubeni a to je pak nakladnejsi oprava.
No prave ze bracha ma taky Superba 2011, najeto 260 a takove cukani mu to vubec nedela. Pri rozjezdu se to krasne plynule rozjede. Me to pri kazdem rychlejsim rozjezdu skubne.
Tak to se kazdej bavime o jinym skubnuti. Ja kdyz se studenym autem vyjizdim z garaze tak musim prekonat hranu vrat a pokud hned po startu zacnu vyjizdet, obcas auto skubne.
Pokud ti to skube i pri prudkym pridani plynu bude nekde problem.
Jak jsem psal v prvnim popisu, kdyz zaradim D a 2 sekundy to necham a pak pridam tak v poho. Pokud ale pridam (staci lehce) hnet po zarazeni D tak to skubne. A skube to i kdyz couvam do mirneho kopce. Me to pripada jako by byly ty spjkove lamely v haji, ale mozna to dela i ten setrvak.