Po výměně za VB špatný spodek
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 20
- Registrován: 09 srp 2015, 17:42
- Bydliště: Olomouc
Odpovědi: 0
Po výměně za VB špatný spodek
Ahoj, mám takový problém u ASZ, místo origo VA se dávalo VB (repas Turbopower), nikde nic neuchází, C čidlo vyměněno, vše zkontrolováno, regulace na test akčních členů chodí dobře, avšak nedokáže se odspodu nafoukat, nafouká se až při 2500ot/min, udělal jsem log a podle logu se aktuální tlak s požadovaným střetne až v těch 2500ot/min... poprosím o rady, všude nový těsnění, nikde nic nepodfukuje, do regulace na turbu se nešahalo, tak jak jsem jej dovezl, tak se namontovalo. Log měřen na čtverku do kopce. Díky http://leteckaposta.cz/124418727
ASZ- VB, FMIC, kat off, egr off, mod by TDIFUN
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 20
- Registrován: 09 srp 2015, 17:42
- Bydliště: Olomouc
Odpovědi: 0
Turbopower je blbá firma? jsem na ni slyšel vesměs pozitivni reakce, mam ji kousek od domova... jinak pozitivni zpráva, dnes mi to hodilo nouzák, tak jsem pidil a vsiml jsem si pokroucene podtlakové hadičky co vede k bance na turbu, vyhodil jsem ji z tech prychytek na te saci hlinikove trubce a svete div se, najednou to reguluje jak ma, spodek se taky vrátil, prefuk se hned zreguluje na 1,6b... by clovek neveril jaka to muze byt prkotina...trosku zmackla hadicka...
ASZ- VB, FMIC, kat off, egr off, mod by TDIFUN
Zdravim. Koukam ze vsem tady zabira turbo dost brzo, ale u segry v passatu 96kw zabira dost pozde. Ma to nacipovany, tak to je jede suprove az skoro 4500tis., ale od spoda je to mrtvice i proti moji rotacce AFN v serii. Na 1 turbo zabere pomalu az nekde 2500, na 2 a 3 az ve 2tis, nebo lehce pres, na 4 ve 2 a az petka je citit ze zabere driv nez ve dvou, cca 1700-1800ot/min.... Neni nejaka rada?? Turbo je vycistene a jsou podlozene lopatky myslim o 0.1mm, ale to pry na to nema vliv. Myslite ze by pomohlo zkusit hnout bankou na turbu?? Auto to dela uz od doby co to mame a to i pred cipem... Diky za odpovedi 
