Po výměně za VB špatný spodek

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Maniacz
Sběrač informací
Příspěvky: 20
Odpovědi: 0
Registrován: 09 srp 2015, 17:42
Bydliště: Olomouc

Po výměně za VB špatný spodek

Příspěvek od Maniacz »

Ahoj, mám takový problém u ASZ, místo origo VA se dávalo VB (repas Turbopower), nikde nic neuchází, C čidlo vyměněno, vše zkontrolováno, regulace na test akčních členů chodí dobře, avšak nedokáže se odspodu nafoukat, nafouká se až při 2500ot/min, udělal jsem log a podle logu se aktuální tlak s požadovaným střetne až v těch 2500ot/min... poprosím o rady, všude nový těsnění, nikde nic nepodfukuje, do regulace na turbu se nešahalo, tak jak jsem jej dovezl, tak se namontovalo. Log měřen na čtverku do kopce. Díky http://leteckaposta.cz/124418727
ASZ- VB, FMIC, kat off, egr off, mod by TDIFUN
favo
blázen
Příspěvky: 2759
Odpovědi: 0
Registrován: 12 úno 2008, 16:29

Příspěvek od favo »

A na čipu jsi byl ?
Nečekáš že Ti na softu pro VA poběží bez problémů i VB.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Maniacz
Sběrač informací
Příspěvky: 20
Odpovědi: 0
Registrován: 09 srp 2015, 17:42
Bydliště: Olomouc

Příspěvek od Maniacz »

No nebyl, myslel jsem ze to pobezi tak nejak normalne s VA mapou, myslis ze v tom bude zakopanej pes jo? dik
ASZ- VB, FMIC, kat off, egr off, mod by TDIFUN
Uživatelský avatar
tantor-bn
Přispěvovatel
Příspěvky: 684
Odpovědi: 0
Registrován: 08 dub 2012, 10:59

Příspěvek od tantor-bn »

určite ano.
Cupra TDI
standa123
Aktivista
Příspěvky: 2378
Odpovědi: 0
Registrován: 13 kvě 2014, 18:32

Příspěvek od standa123 »

a řek bych že i ten repas muze delat malinko bordel......
superb 3 140kw tdi - aktuální
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
leon cupra R310 CDLA - 350ps/480NM EX.
eazy20
Aktivista
Příspěvky: 2376
Odpovědi: 0
Registrován: 03 zář 2007, 19:07

Příspěvek od eazy20 »

to nebude mapou,to je dost neskori nabeh..bud to bude repasom alebo zle nastavena banka na turbe
Golf mk2 1,8T 20V 210kw
Seat Leon Top Sport TDI edicia Supercopa v original stave
Uživatelský avatar
tantor-bn
Přispěvovatel
Příspěvky: 684
Odpovědi: 0
Registrován: 08 dub 2012, 10:59

Příspěvek od tantor-bn »

Eazy ako sa opovazujes naznacovat ze turbopower si nespravilo svoju robotu tip top?
To nevies ze len andre robi vsetko zle? :D :D forest ahoj :D
Cupra TDI
Maniacz
Sběrač informací
Příspěvky: 20
Odpovědi: 0
Registrován: 09 srp 2015, 17:42
Bydliště: Olomouc

Příspěvek od Maniacz »

Turbopower je blbá firma? jsem na ni slyšel vesměs pozitivni reakce, mam ji kousek od domova... jinak pozitivni zpráva, dnes mi to hodilo nouzák, tak jsem pidil a vsiml jsem si pokroucene podtlakové hadičky co vede k bance na turbu, vyhodil jsem ji z tech prychytek na te saci hlinikove trubce a svete div se, najednou to reguluje jak ma, spodek se taky vrátil, prefuk se hned zreguluje na 1,6b... by clovek neveril jaka to muze byt prkotina...trosku zmackla hadicka...
ASZ- VB, FMIC, kat off, egr off, mod by TDIFUN
eazy20
Aktivista
Příspěvky: 2376
Odpovědi: 0
Registrován: 03 zář 2007, 19:07

Příspěvek od eazy20 »

Netvrdim, ze je to zla firma, ale chybicky sa stavaju
Golf mk2 1,8T 20V 210kw
Seat Leon Top Sport TDI edicia Supercopa v original stave
Uživatelský avatar
RudisTDic
Aktivista
Příspěvky: 3287
Odpovědi: 0
Registrován: 02 dub 2009, 20:13
Bydliště: Jiříkov

Příspěvek od RudisTDic »

Tak tak,,já mám repas VB od Andrého,nekupoval jsem ho já,ale kámoš a pak mi ho vyměnil,páč se mu nelíbylo,že auto je do 2tis mrtvý,po vyndání jsem zjistil,že na baňce bylo obrovské předpětí,takže jsem ubral a ejhle,turbo se sbírá od 1400ot.. :)
Octavia II RS
Bunny.16
Přispěvovatel
Příspěvky: 241
Odpovědi: 0
Registrován: 19 říj 2009, 14:09
Bydliště: Slaný

Příspěvek od Bunny.16 »

Zdravim. Koukam ze vsem tady zabira turbo dost brzo, ale u segry v passatu 96kw zabira dost pozde. Ma to nacipovany, tak to je jede suprove az skoro 4500tis., ale od spoda je to mrtvice i proti moji rotacce AFN v serii. Na 1 turbo zabere pomalu az nekde 2500, na 2 a 3 az ve 2tis, nebo lehce pres, na 4 ve 2 a az petka je citit ze zabere driv nez ve dvou, cca 1700-1800ot/min.... Neni nejaka rada?? Turbo je vycistene a jsou podlozene lopatky myslim o 0.1mm, ale to pry na to nema vliv. Myslite ze by pomohlo zkusit hnout bankou na turbu?? Auto to dela uz od doby co to mame a to i pred cipem... Diky za odpovedi :worthy:
Maniacz
Sběrač informací
Příspěvky: 20
Odpovědi: 0
Registrován: 09 srp 2015, 17:42
Bydliště: Olomouc

Příspěvek od Maniacz »

Dobrý to není, dvojka se sbírá pomalu, čím větší kvalt tak je to lepší... tudíž, kdo schopnej z moravy by se mi mrknul na tu regulaci, bez vyndávání turba z auta? Díky
ASZ- VB, FMIC, kat off, egr off, mod by TDIFUN
Maniacz
Sběrač informací
Příspěvky: 20
Odpovědi: 0
Registrován: 09 srp 2015, 17:42
Bydliště: Olomouc

Příspěvek od Maniacz »

Nejake rady chlapy? moc dekuju
ASZ- VB, FMIC, kat off, egr off, mod by TDIFUN
Uživatelský avatar
CATDAVID
Aktivista
Příspěvky: 1104
Odpovědi: 0
Registrován: 16 kvě 2007, 21:38
Bydliště: Olomouc-Litovel

Příspěvek od CATDAVID »

Takže dnes kontrola nastavení červíku a základní nastaven.Naprostá katastrofa, turbo není schopné nafoukat skoro žádný tlak ve spodních otáčkách, jsem zvědavej jak se k tomu vyjádří Oleg.
GII-PD 96kw -drobnosti +soft TDIFUN 293ps/525Nm,
TEL: 603742155
EMAIL: cat.david@seznam.cz
favo
blázen
Příspěvky: 2759
Odpovědi: 0
Registrován: 12 úno 2008, 16:29

Příspěvek od favo »

Tak potom co napsal CATDAVID bych jednu radu měl: nový turbo, žádný repas.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“