Stránka 1 z 2

Felicia 1,9D velmi špatné starty!!!

Napsal: 17 srp 2015, 15:57
od Pepino60
Dnes mi sem přivezli Feldu pic cup 1,9D r.v.2000. Studené nelze absolutně nastartovat musí se s tím lítat na laně třeba i půl kiláku než to lapne. Teplé pokud se to natočí hned po zhasnutí, tak to naskočí téměř na drc. Pokud se to nechá chvíli stát cca 10 minut už se to musí tak půl minuty točit než to chytí. Přitom pokud se to nechá z kopce a je to teplé stačí se motoru jen převalit a jede. Dal jsem to na dílnu teprve před hodinkou a zkusil jsem to napíchnout na externí nádrž samospádem a je to úplně to samé. I když je to teplé a chvíli to postojí musí se s tím točit min. půl minuty. Takže palivo určitě nepadá. Děla to ještě jednu neplechu a to sice, že někdy jako by byla slabá baterie točí to jen tak tak. Stačí ovšem vypnout klíček a znovu startovat a točí to jak urvané.

Napsal: 17 srp 2015, 16:02
od ladiktm
zhavice ti funguji? Lenivy starter ( mozna futro ) nebo silove kabely a kostry ;)

Napsal: 17 srp 2015, 16:14
od Pepino60
Zatím jsem se k žádnému měření nedostal. Stačil jsem jen zatím vyloučit to padání nafty. Startér je tam cca 3 měsíce repas. Ty žhaviče teť proměřím, ale startuje to na prd i teplé. Teplé by to mělo chytit na jedno otočení motoru, ne??!! A tohle se musí točit chvíli, aby to laplo.

Napsal: 17 srp 2015, 16:20
od ladiktm
cidlo teploty je puvodni origo pro 1.9 motor?

Napsal: 17 srp 2015, 16:23
od yirka
no pokud to nechce točit jako že je slabá baterie, tak bych se zaměřil na ukostření, pak starter, že je po repasy nic neznamená, futro umí potrápit, ale feldy byly háklivý na teplotní čidlo, dokonce jsem na ně dělal vypínač, po vypnutí na brnk

Napsal: 17 srp 2015, 17:40
od pipo444
a nemáš skočené/posunuté nastavenie rozvodov ? u feldy je to doležite. a žhaviče samozrejme. čidlo nechaj origo zelené tak jako je žiadne prerušenia ani žlté čidlo tým sa problém len oddiali no ak to dlho stálo alebo kto s tým chodil tak určite by som dal vyčistiť vstrekovacie trysky (asi ultrazvukom a pod.) to poznám na vlastnej koži ;) ak je dobrý štartér, žhaviče nastavenie čerpadla tak to musí chytať na šup jak studené tak teplé :) ja nemám žiadne úpravy čidla a chytá to teplé v akejkolvek teplote motora

Napsal: 17 srp 2015, 17:49
od jericho-3
A když začneš startovat, začne to pokuřovat ihned nebo až po nějaké době než to čapne?A když to běží hlas je normální?Ověřil bych tlaky a samozřejmě to žhavení...a nic zato nedáš, dát tomu většího fora, mohlo se to i hnout..

Napsal: 17 srp 2015, 18:35
od nebulus
Studene to musi naskocit aj ked sa to sotva otoci o jednu dve otacky a starter robi huh-huh :-)
Felda skor zle chyta za tepla, na to je haklivejsia...

Napsal: 17 srp 2015, 19:38
od Pepino60
Tak mám nějaké nové poznatky: vyhodil jsem startér a fakt je jak nový a točí jak splašený. Měřil jsem tlaky: 24-26-24-24. Žhavicí svíčky všechny KO! Ovšem to by vysvětlovalo proč to nestartuje studené. 6havicí svíčky pokud vím pracují cca do 65st. Pak už žhavení nefachčí. Ale on i teplý motor chytá velmi, velmi obtížně. Pokud je zahřátý na těch90st. tak pokud ho zhasnu a ihned během minuty startuju chytne takřka na drc. Pokud ho nechám pět minut už se musí párkrát protočit. A pokud ho nechám stát cca 15 minut musím točit alespoň minutu, aby naskočil. přitom zvýfuku jde bílý kouř, jako když nespálená nafta. Ale ne hned od začátku až tak po deseti sekundách startování. Rozvody jsou na značkách možná zkusit přidat toho fóra?

Napsal: 17 srp 2015, 20:10
od pipo444
ano žhaví skoro do 70°C a potom už nie lebo by to malo stačiť na natočenie bez žhavenia tá teplota. tak žhaviče daj nové najlepšie origo bosch duratherm a máš pokoj na 4-5 rokov (dufam :D ) no bude to niečo - čerpadlo a vstreky. tlaky by mali byť OK ešte stačia hadam

Napsal: 18 srp 2015, 08:14
od Pepino60
Ještě k tomu startéru: když na něj utahuju přívodní kabel, tak ten šroub na cívce se protáčí. Tam by mohl být nějaký přechodový odpor, ne?

Napsal: 18 srp 2015, 08:32
od Milan 83
To že se ti to protáčí na cívce neni dobré. Ale co ty rozvody máš na přípravky? Stačí jeden zub na čerpadle a je to na kula.

Napsal: 18 srp 2015, 08:39
od jirka cordoba GT TDi
Dej tam teplotni cidlo z benzinove feldy a zjontroluj to ukosteni i +

Napsal: 18 srp 2015, 09:03
od Pepino60
Rozvody jsou OK. To teplotní čidlo zkusím a teť právě projíždím to ukostření.

Napsal: 18 srp 2015, 09:05
od Domecek
felda není jako octavka tdi přímej vstřik kterej chytne bez žhavení a pokud jsou k.o. všechny žhavička tak to studený nenatočí ani Bruce Wilis. Teplý je to lepší ale žhavit to musí taky jinak je to tragédie. žhavení u feldy je základ startéry bejvaj taky utahaný. Musí to mít švih, tak prověřit všechny silový spoje a pořádnou aku.