Auto mi nechytá vyloženě na cvrknutí, chvillku se musi protočit.Motor už má něco za sebou, výkon mi ale přijde dobrý. Proto si myslim že by to nemělo být tlakama. Někde jsem slyšel že se v takovém případé musi zvýšet startovací dávka paliva...Nevi někdo čím je to zapříčiněný a jak se to dělá?...Zda to jde přes VAG? Děkuju
nevim jak v programu VAG COM ,ale v SuperVAG auto napichneš na pc a posuvnikem v programu posuneš startovací dávku paliva a jedeš dál...otázka asi 5minut...
Dík za info, ale asi to nechám být, spíš bych chtěl odstranit příčinu toho špatnýho startu. Trysky jsou dělaný, startér je novej,baterka taky není špatná, takže zbývá asi čerpadlo.No snad bude stačit vyměnit tu hlavu...
Jo, na ty hodnoty mrknu, ale jestli budou v defaultu tak to nechám, potřebuju tu závadu odstranit, chtěl bych tam dávat větší trysky a jestli je to čerpadlo načatý tak to nemá smysl.
a jsi si uplne jistej ze je baterka dobra???ja to taky nemohl teply natocit a tak jsem si to myslel taky protoze mi tocila a nepadala.....jenze pak jsem tam dal jinou baterku a ono to chyta na drknutí takze to bylo fakt baterkou....zkus ji vymemnit a uvidis...ja bych to vsadil na ní....
kotrs píše:Jo, na ty hodnoty mrknu, ale jestli budou v defaultu tak to nechám, potřebuju tu závadu odstranit, chtěl bych tam dávat větší trysky a jestli je to čerpadlo načatý tak to nemá smysl.
Uplně jistej si baterkou nejsem, je možný že by se ten start zatepla trochu zlepšil, ale určitě né zastudena.Taky mi kolísají otáčky na volnoběh...to všechno nasvětčuje čerpadlu...
kotrs píše:Uplně jistej si baterkou nejsem, je možný že by se ten start zatepla trochu zlepšil, ale určitě né zastudena.Taky mi kolísají otáčky na volnoběh...to všechno nasvětčuje čerpadlu...
Ted jsem se na jednom foru dozvěděl, že v hadičkách mezi čerpadlem a filtrem nesmí být vzduchová bubulina. Já ji tam mam asi 2cm velkou...Myslel jsem že je to normál?
kotrs píše:
Ted jsem se na jednom foru dozvěděl, že v hadičkách mezi čerpadlem a filtrem nesmí být vzduchová bubulina. Já ji tam mam asi 2cm velkou...Myslel jsem že je to normál?
kotrs píše:Ted jsem se na jednom foru dozvěděl, že v hadičkách mezi čerpadlem a filtrem nesmí být vzduchová bubulina. Já ji tam mam asi 2cm velkou...Myslel jsem že je to normál?
ja ji tam mam take.Odahnedm take caa 2 cm a zatim v poho..najeto 179 tis
Taky bych mrknul na základní předvstřik. Mě to taky blbě chytalo, tak jsem na to juknul a byl úplně mimo pole. Tak jsem to srovnal(zvládneš doma pokud máš vag) a teď na brnknutí.
Předvstřik mám v pohodě, ten jsem nedávno dělal. Nejspíš budu mít problém jako většina tady. Holt čerpadlo už má něco za sebou,takže by to vyřešila zvýšená startovací dávka,ještě si to ověřím tím odpojením teplotního čidla...Ale pak teda nevim jestli má smysl si tam dávat větší trysky a jestli by případně stačila na tom čerpadle vyměnit hlava nebo ho celý zgenerálkovat.