Zvýšení startovací dávky

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
kotrs
Sběrač informací
Příspěvky: 27
Odpovědi: 0
Registrován: 14 čer 2007, 10:05
Bydliště: Jablonec n.N.

Zvýšení startovací dávky

Příspěvek od kotrs »

Auto mi nechytá vyloženě na cvrknutí, chvillku se musi protočit.Motor už má něco za sebou, výkon mi ale přijde dobrý. Proto si myslim že by to nemělo být tlakama. Někde jsem slyšel že se v takovém případé musi zvýšet startovací dávka paliva...Nevi někdo čím je to zapříčiněný a jak se to dělá?...Zda to jde přes VAG? Děkuju
Yeti 4x4 CR 81kW
bokaco
Přispěvovatel
Příspěvky: 478
Odpovědi: 0
Registrován: 14 zář 2006, 17:41
Bydliště: okr. Klatovy

Příspěvek od bokaco »

A4 2.5TDI V6 Avant Quattro 2002 132kW 8E B6, manual 6-ti; all origo
ThrashTheTrash
Aktivista
Příspěvky: 2381
Odpovědi: 0
Registrován: 28 kvě 2007, 20:44

Příspěvek od ThrashTheTrash »

nevim jak v programu VAG COM ,ale v SuperVAG auto napichneš na pc a posuvnikem v programu posuneš startovací dávku paliva a jedeš dál...otázka asi 5minut...
kotrs
Sběrač informací
Příspěvky: 27
Odpovědi: 0
Registrován: 14 čer 2007, 10:05
Bydliště: Jablonec n.N.

Příspěvek od kotrs »

Dík za info, ale asi to nechám být, spíš bych chtěl odstranit příčinu toho špatnýho startu. Trysky jsou dělaný, startér je novej,baterka taky není špatná, takže zbývá asi čerpadlo.No snad bude stačit vyměnit tu hlavu...
Yeti 4x4 CR 81kW
Uživatelský avatar
origoš
Aktivista
Příspěvky: 4149
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 14:21
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od origoš »

Než s tím něco začneš dělat, tak se koukni Vag+comem jaká je nastavena hodnota a pokud je tam default, tak tu hodnotu zvedni.
Benzín patří do letlampy a taky do resistinu

www.mosaznevyrobky.cz
kotrs
Sběrač informací
Příspěvky: 27
Odpovědi: 0
Registrován: 14 čer 2007, 10:05
Bydliště: Jablonec n.N.

Příspěvek od kotrs »

Jo, na ty hodnoty mrknu, ale jestli budou v defaultu tak to nechám, potřebuju tu závadu odstranit, chtěl bych tam dávat větší trysky a jestli je to čerpadlo načatý tak to nemá smysl.
Yeti 4x4 CR 81kW
Uživatelský avatar
patrik.kloucek
Aktivista
Příspěvky: 2068
Odpovědi: 0
Registrován: 22 pro 2006, 20:58
Bydliště: Hradec Kralove

Příspěvek od patrik.kloucek »

a jsi si uplne jistej ze je baterka dobra???ja to taky nemohl teply natocit a tak jsem si to myslel taky protoze mi tocila a nepadala.....jenze pak jsem tam dal jinou baterku a ono to chyta na drknutí takze to bylo fakt baterkou....zkus ji vymemnit a uvidis...ja bych to vsadil na ní....
kotrs píše:Jo, na ty hodnoty mrknu, ale jestli budou v defaultu tak to nechám, potřebuju tu závadu odstranit, chtěl bych tam dávat větší trysky a jestli je to čerpadlo načatý tak to nemá smysl.
:)
kotrs
Sběrač informací
Příspěvky: 27
Odpovědi: 0
Registrován: 14 čer 2007, 10:05
Bydliště: Jablonec n.N.

Příspěvek od kotrs »

Uplně jistej si baterkou nejsem, je možný že by se ten start zatepla trochu zlepšil, ale určitě né zastudena.Taky mi kolísají otáčky na volnoběh...to všechno nasvětčuje čerpadlu...
Yeti 4x4 CR 81kW
Uživatelský avatar
patrik.kloucek
Aktivista
Příspěvky: 2068
Odpovědi: 0
Registrován: 22 pro 2006, 20:58
Bydliště: Hradec Kralove

Příspěvek od patrik.kloucek »

njn...tak to by asi mohlo bejt ono...
kotrs píše:Uplně jistej si baterkou nejsem, je možný že by se ten start zatepla trochu zlepšil, ale určitě né zastudena.Taky mi kolísají otáčky na volnoběh...to všechno nasvětčuje čerpadlu...
:(
kotrs
Sběrač informací
Příspěvky: 27
Odpovědi: 0
Registrován: 14 čer 2007, 10:05
Bydliště: Jablonec n.N.

Příspěvek od kotrs »

Ted jsem se na jednom foru dozvěděl, že v hadičkách mezi čerpadlem a filtrem nesmí být vzduchová bubulina. Já ji tam mam asi 2cm velkou...Myslel jsem že je to normál?
Yeti 4x4 CR 81kW
Uživatelský avatar
patrik.kloucek
Aktivista
Příspěvky: 2068
Odpovědi: 0
Registrován: 22 pro 2006, 20:58
Bydliště: Hradec Kralove

Příspěvek od patrik.kloucek »

bud v klidu ja ji tam mam taky a je to OK
kotrs píše: Ted jsem se na jednom foru dozvěděl, že v hadičkách mezi čerpadlem a filtrem nesmí být vzduchová bubulina. Já ji tam mam asi 2cm velkou...Myslel jsem že je to normál?
;)
rami
Aktivista
Příspěvky: 1675
Odpovědi: 0
Registrován: 28 zář 2006, 16:17
Bydliště: karvinsko

Příspěvek od rami »

kotrs píše:Ted jsem se na jednom foru dozvěděl, že v hadičkách mezi čerpadlem a filtrem nesmí být vzduchová bubulina. Já ji tam mam asi 2cm velkou...Myslel jsem že je to normál?

ja ji tam mam take.Odahnedm take caa 2 cm a zatim v poho..najeto 179 tis
Uživatelský avatar
majkl1
Přispěvovatel
Příspěvky: 798
Odpovědi: 0
Registrován: 20 črc 2007, 18:41
Bydliště: VWysočína

Příspěvek od majkl1 »

Taky bych mrknul na základní předvstřik. Mě to taky blbě chytalo, tak jsem na to juknul a byl úplně mimo pole. Tak jsem to srovnal(zvládneš doma pokud máš vag) a teď na brnknutí.
Passat 4motion AVF
kotrs
Sběrač informací
Příspěvky: 27
Odpovědi: 0
Registrován: 14 čer 2007, 10:05
Bydliště: Jablonec n.N.

Příspěvek od kotrs »

Předvstřik mám v pohodě, ten jsem nedávno dělal. Nejspíš budu mít problém jako většina tady. Holt čerpadlo už má něco za sebou,takže by to vyřešila zvýšená startovací dávka,ještě si to ověřím tím odpojením teplotního čidla...Ale pak teda nevim jestli má smysl si tam dávat větší trysky a jestli by případně stačila na tom čerpadle vyměnit hlava nebo ho celý zgenerálkovat.
Yeti 4x4 CR 81kW
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“