Mám rotačku, Race vstřiky, 12mm hlava, VBčko... Poskládal jsem motor s pd spodkem, natočil seřídil čerpadlo aby byl nastavovač na 15% vyjetej, 3,5mg volonběžná dávka, vyjel jsem, ujel 5 km pak jsem přidal na dvojku do 3,5tisíce rána do výfuku (jako výstřel) a od tý doby se to začalo hádat, po chvilce se to vždy sklidní zase se to nechá podobně vytočit a pak když to spadne do volnoběhu začne se to zase hádat a brutálně kouřit po nespálený naftě... Měl by někdo tip co se může v tom čerpadle odehrát či proč to dělá? Je tam soft DP,
P.S v tý chvíli když jde nepravidelně a hádá se tak předvstřik lítá z 0 na 255 a dávka kolem 18mg, po chvílí se srovná (z ničeho nic) a jde naprosto hladce na 3,5mg a 110 předvstřik, Někdo kdo by měl podobnou zkušenost ?
Rotačka, střílí do výfuku
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 199
- Registrován: 19 lis 2012, 17:33
- Bydliště: Hradec Králové
Odpovědi: 0
Rotačka, střílí do výfuku
Oktávka AHF 185 HP / 428 N.m - POWERED BY DIESELPOWER - Sold
MB E63s 585 HP / 800 N.m- Série
MB E63s 585 HP / 800 N.m- Série
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 197
- Registrován: 17 bře 2009, 12:24
- Bydliště: Nový Jičín
Odpovědi: 0
Každopádně čerpadlo bych seřídil na hodinkách přesně na HU na 0,70 mm statický předvstřik, a pak uvidíš co to bude dělat. Může být závada v přesuvníku vstřiku (přidřený pístek, prasklá pružina, špatný regulační ventil...)
Fiat Uno TDi.d., 1929 ccm, GT2052V, Race520, čerpadlo mTDI 12 mm, exhoust 60 mm, FMIC, open air filtr 
VW Transporter T4 1,9mTDI - blok+hlava 1Z, pajšl ASZ, čerpadlo 11mm, PP764, turbo ještě nevím, co se podaří, zatím serie TD

VW Transporter T4 1,9mTDI - blok+hlava 1Z, pajšl ASZ, čerpadlo 11mm, PP764, turbo ještě nevím, co se podaří, zatím serie TD

-
- Aktivista
- Příspěvky: 3364
- Registrován: 25 črc 2011, 23:22
- Bydliště: B.Bystrica
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
A s turbom si nic nerobil urcite? alebo či nieje kolečko na kluke vybite.
Naposledy upravil(a) UchoTD dne 19 srp 2015, 14:52, celkem upraveno 1 x.
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 40
- Registrován: 26 lis 2010, 17:23
- Bydliště: plzen
Odpovědi: 0
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 199
- Registrován: 19 lis 2012, 17:33
- Bydliště: Hradec Králové
Odpovědi: 0
Vyřešeno, včera jsem na to už špatně viděl ale bylo pouze čerpadlo povolené. Stalo se to celkem jednoduše nedal jsem totiž orig. šrouby holt v neděli večer, když jsem to skládal tak nebyly, dal jsem tam klasiku 8.8 s podložkou. Podložka se po chvilce vymáčkla a tím pádem se povolil šroub. Aneb na důležité věci jen origo příslušenství!
Oktávka AHF 185 HP / 428 N.m - POWERED BY DIESELPOWER - Sold
MB E63s 585 HP / 800 N.m- Série
MB E63s 585 HP / 800 N.m- Série
tdi
Mám podobnej problém při startu vyleti otáčky cca na 1700ot/min.popcorn z vyfuku 5 sek.volnobeh auto jede ale nema vykon auto v popisu diky za radu
leon asv,chip,Race 520,PD pumpa,11mm,GT1749VB,jednohmota SRE HDS57,puky TT,Brake 288mm,FMIC,výfuk durch,egr-váha-kat-off,zatím...3Kw sound