Rotačka, střílí do výfuku

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
mesi3
Přispěvovatel
Příspěvky: 199
Odpovědi: 0
Registrován: 19 lis 2012, 17:33
Bydliště: Hradec Králové

Rotačka, střílí do výfuku

Příspěvek od mesi3 »

Mám rotačku, Race vstřiky, 12mm hlava, VBčko... Poskládal jsem motor s pd spodkem, natočil seřídil čerpadlo aby byl nastavovač na 15% vyjetej, 3,5mg volonběžná dávka, vyjel jsem, ujel 5 km pak jsem přidal na dvojku do 3,5tisíce rána do výfuku (jako výstřel) a od tý doby se to začalo hádat, po chvilce se to vždy sklidní zase se to nechá podobně vytočit a pak když to spadne do volnoběhu začne se to zase hádat a brutálně kouřit po nespálený naftě... Měl by někdo tip co se může v tom čerpadle odehrát či proč to dělá? Je tam soft DP,

P.S v tý chvíli když jde nepravidelně a hádá se tak předvstřik lítá z 0 na 255 a dávka kolem 18mg, po chvílí se srovná (z ničeho nic) a jde naprosto hladce na 3,5mg a 110 předvstřik, Někdo kdo by měl podobnou zkušenost ?
Oktávka AHF 185 HP / 428 N.m - POWERED BY DIESELPOWER - Sold
MB E63s 585 HP / 800 N.m- Série
Majkl.fiat
Přispěvovatel
Příspěvky: 197
Odpovědi: 0
Registrován: 17 bře 2009, 12:24
Bydliště: Nový Jičín

Příspěvek od Majkl.fiat »

Každopádně čerpadlo bych seřídil na hodinkách přesně na HU na 0,70 mm statický předvstřik, a pak uvidíš co to bude dělat. Může být závada v přesuvníku vstřiku (přidřený pístek, prasklá pružina, špatný regulační ventil...)
Fiat Uno TDi.d., 1929 ccm, GT2052V, Race520, čerpadlo mTDI 12 mm, exhoust 60 mm, FMIC, open air filtr :-)

VW Transporter T4 1,9mTDI - blok+hlava 1Z, pajšl ASZ, čerpadlo 11mm, PP764, turbo ještě nevím, co se podaří, zatím serie TD :)
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Odpovědi: 0
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

A s turbom si nic nerobil urcite? alebo či nieje kolečko na kluke vybite.
Naposledy upravil(a) UchoTD dne 19 srp 2015, 14:52, celkem upraveno 1 x.
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
replikant6
Sběrač informací
Příspěvky: 40
Odpovědi: 0
Registrován: 26 lis 2010, 17:23
Bydliště: plzen

Příspěvek od replikant6 »

me to delalo na afnku neco podobneho a bylo zvejkle kolecko na klice
mesi3
Přispěvovatel
Příspěvky: 199
Odpovědi: 0
Registrován: 19 lis 2012, 17:33
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od mesi3 »

Vyřešeno, včera jsem na to už špatně viděl ale bylo pouze čerpadlo povolené. Stalo se to celkem jednoduše nedal jsem totiž orig. šrouby holt v neděli večer, když jsem to skládal tak nebyly, dal jsem tam klasiku 8.8 s podložkou. Podložka se po chvilce vymáčkla a tím pádem se povolil šroub. Aneb na důležité věci jen origo příslušenství!
Oktávka AHF 185 HP / 428 N.m - POWERED BY DIESELPOWER - Sold
MB E63s 585 HP / 800 N.m- Série
Uživatelský avatar
Sráč
Přispěvovatel
Příspěvky: 176
Odpovědi: 0
Registrován: 18 úno 2008, 18:55
Bydliště: Brno

tdi

Příspěvek od Sráč »

Mám podobnej problém při startu vyleti otáčky cca na 1700ot/min.popcorn z vyfuku 5 sek.volnobeh auto jede ale nema vykon auto v popisu diky za radu
leon asv,chip,Race 520,PD pumpa,11mm,GT1749VB,jednohmota SRE HDS57,puky TT,Brake 288mm,FMIC,výfuk durch,egr-váha-kat-off,zatím...3Kw sound
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“