Stránka 1 z 1
2.0TDI CR cega na 240hp?
Napsal: 21 srp 2015, 15:16
od PajkS
Zdravím vás tady,plánuju na octávce trochu poladit výkon,má s tím tady někdo zkušenost?
Napsal: 22 srp 2015, 18:26
od Rolan
Dej turbo velikosti 2260, software a máš je tam, možná i víc

Napsal: 22 srp 2015, 18:32
od PajkS
A co DPF?
Napsal: 22 srp 2015, 18:44
od Rolan
Netuším, já jsem ho vyřadil. Dával jsem 2260VKLR otočené nahoru, tak jako originál turbo, takže prostor na DPF tam je.
K tomu kolik koní zkoušeli protlačit přes sériové DPF by se mohli vyjádřit místní ladiči

Napsal: 22 srp 2015, 19:05
od Forest
Nedavej VK, dej VKLR a pokud budes chtit jeste vetsi vykon (samozrejme bez DPF) tak me kontaktuj, vim jak na to

Napsal: 22 srp 2015, 19:48
od PajkS
2260Vkrl to je tak za 80tis. Ne?
Napsal: 23 srp 2015, 08:43
od Forest
PajkS píše:2260Vkrl to je tak za 80tis. Ne?
Nove tusim 78tis. od MB ale ja jsem schopen zajistit VKLR pouzite, nicmene zkontrolovane a dovyvazene do extremu, dale jsem schopen zajistit hybrid z VKLR, ktery je na 250k optimalni, se super spodkem a narozdil od GTB2060VKLR bez stekani (surgovani).
Napsal: 23 srp 2015, 15:48
od TDIfun
Podilel jsem se na zahranicnim projektu A3 4x4 2.0CR CBBB 244hp s GTD2060VZK Vyfuk, lepsi IC, pokracovani bude upgrade vstrikovani (pumpa, vstriky)

Napsal: 23 srp 2015, 20:03
od fabiátor
Napsal: 23 srp 2015, 21:20
od Forest
To je reakce na PajKsovo turbo za 80tis.? Ja myslel nove u MB. Tohle bych do auta nechtel ani zadarmo - staci si precist popisek a clovek pochopi, ze ten, kdo to psal tak nema paru o cem pise; smutnejsi vsak je, ze to proslo predpokladam nejakou cenzurou, ktera by to nemela poslat dal ke zverejneni (o preklepech nemluve).
Navic je to lziva reklama - je nutne odlisovat tubularni nebo tez trubkove a pulzne/v tomto pripade "impulzne" ladene svody. Opet klasicky lzivy pristup kozla ve funkci zahradnika.
Ostatne Darkside, kteremu Andre a tyto svody (jak je jeho zvykem) obslehnul tak spravne nazyva jako tubular, neboli trubkove.
Toto divadlo je zakonceno odkazem na video, kde jsou porovnavana turba na pseudovyvazovacce, ktera je pohanena "profesionalne" remenem (coz je preventivne radoby sikovne pred divakovym zrakem skryto)
... hlavne, ze jde motor "bezne" nadrazdit na 300k, ale s hvezdickou - to mi pripomina varovne napisy malym pismem skryvajici ruzna "tajemstvi" o kterych by nemel spotrebitel vedet. Mimochodem, tech 300k, co je na grafu v doprovodnem obrazku, bylo dosazeno za naprosto perfektnich HW okolnosti, takze nic "bezneho". Proste lziva a klamava reklama jak se "neslusi a nepatri".
Nezbyva, nezli
dodat jedine ...
Napsal: 24 srp 2015, 00:32
od fabiátor
Nevim co je MB. Byla rec o 2260vklr, tak jsem nahodil odkaz na jedno co jsem objevil.
Napsal: 24 srp 2015, 11:33
od Forest
fabiátor píše:Nevim co je MB. Byla rec o 2260vklr, tak jsem nahodil odkaz na jedno co jsem objevil.
Mercedes
Benz, to byl prvni, kdo technologii vyvinutou pro Audi R10 vyuzil v seriove vyrobe.
Hledej retezec "VKLR" 
, mimochodem, 2060tka byla vyvinuta pro absolutne nesmyslne nastavene emise (BlueTEC) a naprosto presne na ten motor, proto nema moc sanci bez znacneho omezovani spodku (nebo stekani) fungovat na R4. Proto je lepsi v kombinaci s 56tkovym extended tip compressorem.
Kurna, u GArrettu mazou svoje prezentace, drive bylo nadherne video na tema VKLR na
tomto odkaze ... to budu nucen asi stahovat a archivovat
