gt1749vb vs gtb756vk
Moderátoři: šulda, Moderátoři
gt1749vb vs gtb756vk
mohli by ste mi poradit ktore turbo je lepsie?? na 1,9tdi 85kw plus k tomu vstreky z arl,aky vykon by som mohol mat spojenym tychto veciciek??
to mas velkej rozptyl 2260 a nebo VB...velikostne to jsou dost rozdílný turba. Jinak VB bezpecne na PDcku tak 190ps.....pokud chcete jit tak nejak na tech 220ps tak dat 1756VK........2260 je na 240ps a víc....ale k tomu uz poradny trysky IC a další hardware......blonn píše:Ted se na to chystam taky. Prvni fmic 140mm bez rezani vyztuhy, vstriky z arl + turbo GTB2260vk nebo vb, tady taky nevim. A chci cca 200k. Spojka jasneee. Tak nam kdyztak poradte borci
superb 3 140kw tdi - aktuální
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
leon cupra R310 CDLA - 350ps/480NM EX.
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
leon cupra R310 CDLA - 350ps/480NM EX.
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 202
- Registrován: 22 čer 2012, 09:44
- Bydliště: Mohelnice
Odpovědi: 0
zástavba na 2260 není až tak jednoduchá. Na tvůj požadavek je to zbytečný, dej nový VB a máš pěknejch 190koní.blonn píše:No prave mam moznost 2260 za skoro stejnou cenu jako vb, tak proto nevim. Jinak vemu dostacujici VB. 2260 by se musela navic jeste prekopat na podtlak.
Trysky z ARL je na 2260 malo?. Jde mi o 200+ bezpecnejch s rezervou.
-
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Odpovědi: 0
Doporucuji GTV1756VK, protoze ma oproti VB vetsi potencial a odezva na plyn je rychla.
Nejlepsi mozne reseni je integrovat vyfukovy housing primo na svody a to svarenim.
Kdo by o tuto sluzbu mel zajem, necht me kontaktuje formou
. Jen pro ujisteni, tuto sluzbu zajistuji jiz delsi dobu a s overenou minulosti uprav. Zajistoval jsem toto i pro auto, ktere ma EGT >1200°C a drzi to. Svary zajistuje mistr, ktery svari napriklad pro elektrarny nebo letecky prumysl. Mimochodem, toto je jedine kvalitni reseni, zapomente na prechodky - z dlouhodobeho hlediska nemaji sanci fungovat. Je to jen zdroj problemu a navic to ma vliv na nabeh turba - rotor je dale od kanalu, takze nizsi termodynamicka ucinnost, ktera souvisi jak s odezvou na plyn tak i celkovym prubehem. Zaroven, v ramci teto "predelavky" dochazi ke zvetseni prumeru colectoru (sdruzene potrubi ustici do turba) a porting vstupu do turbinoveho housingu.
Nejlepsi mozne reseni je integrovat vyfukovy housing primo na svody a to svarenim.
Kdo by o tuto sluzbu mel zajem, necht me kontaktuje formou

TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
- Jan Rathouz
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 83
- Registrován: 08 kvě 2007, 18:34
- Bydliště: Kolín
Odpovědi: 0
Jen doplnim zkusenost k tomu VB, mam uz prez rok repas od TS, ted najeto 62tis, s origo SMIC z ASV, proto tlacim jen 1,4bar a da to jeste s PP764+11mm peknych 181PS a 380Nm.
Takze velmi pekne svezeni a minimalni prestavba.
Takze velmi pekne svezeni a minimalni prestavba.
Naposledy upravil(a) Gardner dne 16 říj 2015, 20:30, celkem upraveno 1 x.
A3 ASV 178kW GTD1752VRK
❤ CR 250 2001 43kW
❤ CR 250 2001 43kW
- Jan Rathouz
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 83
- Registrován: 08 kvě 2007, 18:34
- Bydliště: Kolín
Odpovědi: 0
Super měl jsem strach protože mi to tlačí aktuálně 1.7bmatesfox píše:1,65-1,7bJan Rathouz píše:Kolik zvládne dlouhodobě tlak GT1749VB aby se nezničilo za pár tisíc km???
Fábia 1.9TDI ATD 74kw
aktuálně 150kW 430NM vstriky a turbo GT1749VB z 110kW + velký intercooler + přeobložená lamela.
---------
Golf IV variant ARL 148kW
aktuálně 150kW 430NM vstriky a turbo GT1749VB z 110kW + velký intercooler + přeobložená lamela.
---------
Golf IV variant ARL 148kW
-
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Odpovědi: 0
Uvedom si, kolik tlaci v serii a kolik po nem chces. Takze ho na ten provoz priprav tim, ze ho nechas dovyvazit - usetris si tim starosti a jemu prodlouzis dobu, po kterou se obejde bez dalsiho servisniho zasahu.Jan Rathouz píše:Kolik zvládne dlouhodobě tlak GT1749VB aby se nezničilo za pár tisíc km???
... ovsem zde odpovidam jen na zaklade zadane otazky, jinak bych to resil uplne jinak. Ja bych tam radeji dal GTB1749VK ze 4,2 TDI, ktere ma hned nekolik vyhod:
- dualne chlazeny stred (diky tomu se voda drive ohreje+auto drive topi)
- integrovany snimac otacek
- "specialni" vstup na dmychadlove casti
- kvalitni design
- velice prijemny nastup turba i odezvu na pridani plynu
- na svoji velikost znacny potencial (ostatne je urceno pro preplnovani 4 valcu o celkovem objemu 2,1l)
- oproti prehistorickemu VB nema VNT soucasti housingu ale stredu
Jen pozor ktere pouzit, zda prave a nebo leve kvuli vystupu z dmychadlove casti ... ale i to umim upravit tak, aby se to dobre montovalo na "nase" aplikace

TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Spis bych se drzel jen do 1,6 a min prefuky , coz zajisti pouze dobre udelany soft . Vem si ze v serii tlaci VB 1,5 . Zalezi taky na stylu jizdy , takze takJan Rathouz píše:Kolik zvládne dlouhodobě tlak GT1749VB aby se nezničilo za pár tisíc km???

O1 ASZ - 200 ps 436 Nm SW TDI Fun HW Marena TDI
Jawa 250 - 353 Normandie
Zetor 25A
Jawa 250 - 353 Normandie
Zetor 25A
Na 1.4 bar 182 ps a 380 ??? Graf nie je ??Gardner píše:Jen doplnim zkusenost k tomu VB, mam uz prez rok repas od TS, ted najeto 62tis, s origo SMIC z ASV, proto tlacim jen 1,4bar a da to jeste s PP764+11mm peknych 182PS a 380Nm.
Takze velmi pekne svezeni a minimalni prestavba.
Kia Sportage 2020 1.6 crdi 136 ps
Octavia 2 FL 2011 - BXE - 142 PS
ex Kia Ceed 2014 1.4
ex Peugeot 107
ex Octavia AHF
Octavia 2 FL 2011 - BXE - 142 PS
ex Kia Ceed 2014 1.4
ex Peugeot 107
ex Octavia AHF
podla mna to je nerealneMartin.D píše:Na 1.4 bar 182 ps a 380 ??? Graf nie je ??Gardner píše:Jen doplnim zkusenost k tomu VB, mam uz prez rok repas od TS, ted najeto 62tis, s origo SMIC z ASV, proto tlacim jen 1,4bar a da to jeste s PP764+11mm peknych 182PS a 380Nm.
Takze velmi pekne svezeni a minimalni prestavba.
Golf mk2 1,8T 20V 210kw
Seat Leon Top Sport TDI edicia Supercopa v original stave
Seat Leon Top Sport TDI edicia Supercopa v original stave