gt1749vb vs gtb756vk

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

jaqo999
Sběrač informací
Příspěvky: 31
Odpovědi: 0
Registrován: 04 kvě 2015, 15:33

gt1749vb vs gtb756vk

Příspěvek od jaqo999 »

mohli by ste mi poradit ktore turbo je lepsie?? na 1,9tdi 85kw plus k tomu vstreky z arl,aky vykon by som mohol mat spojenym tychto veciciek??
blonn
Aktivista
Příspěvky: 1135
Odpovědi: 0
Registrován: 01 dub 2009, 19:08
Bydliště: Praha

Příspěvek od blonn »

Ted se na to chystam taky. Prvni fmic 140mm bez rezani vyztuhy, vstriky z arl + turbo GTB2260vk nebo vb, tady taky nevim. A chci cca 200k. Spojka jasneee. Tak nam kdyztak poradte borci ;)
GIV 1,9TDI 74kw AXR/var, EGR OFF, MAF OFF 110KW 150PS 330NM, JEDN.+HDS
standa123
Aktivista
Příspěvky: 2378
Odpovědi: 0
Registrován: 13 kvě 2014, 18:32

Příspěvek od standa123 »

blonn píše:Ted se na to chystam taky. Prvni fmic 140mm bez rezani vyztuhy, vstriky z arl + turbo GTB2260vk nebo vb, tady taky nevim. A chci cca 200k. Spojka jasneee. Tak nam kdyztak poradte borci ;)
to mas velkej rozptyl 2260 a nebo VB...velikostne to jsou dost rozdílný turba. Jinak VB bezpecne na PDcku tak 190ps.....pokud chcete jit tak nejak na tech 220ps tak dat 1756VK........2260 je na 240ps a víc....ale k tomu uz poradny trysky IC a další hardware......
superb 3 140kw tdi - aktuální
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
leon cupra R310 CDLA - 350ps/480NM EX.
blonn
Aktivista
Příspěvky: 1135
Odpovědi: 0
Registrován: 01 dub 2009, 19:08
Bydliště: Praha

Příspěvek od blonn »

No prave mam moznost 2260 za skoro stejnou cenu jako vb, tak proto nevim. Jinak vemu dostacujici VB. 2260 by se musela navic jeste prekopat na podtlak.
Trysky z ARL je na 2260 malo?. Jde mi o 200+ bezpecnejch s rezervou.
GIV 1,9TDI 74kw AXR/var, EGR OFF, MAF OFF 110KW 150PS 330NM, JEDN.+HDS
jaqo999
Sběrač informací
Příspěvky: 31
Odpovědi: 0
Registrován: 04 kvě 2015, 15:33

Příspěvek od jaqo999 »

Takze vb je dost postacujuce pre moje AJM ? Alebo radsej 1756 ?? Si myslim pri vbcku bude menej starosti z montovanim bude mi treba aj druhy cooler??
tomes123456
Přispěvovatel
Příspěvky: 202
Odpovědi: 0
Registrován: 22 čer 2012, 09:44
Bydliště: Mohelnice

Příspěvek od tomes123456 »

blonn píše:No prave mam moznost 2260 za skoro stejnou cenu jako vb, tak proto nevim. Jinak vemu dostacujici VB. 2260 by se musela navic jeste prekopat na podtlak.
Trysky z ARL je na 2260 malo?. Jde mi o 200+ bezpecnejch s rezervou.
zástavba na 2260 není až tak jednoduchá. Na tvůj požadavek je to zbytečný, dej nový VB a máš pěknejch 190koní.
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Odpovědi: 0
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Doporucuji GTV1756VK, protoze ma oproti VB vetsi potencial a odezva na plyn je rychla.

Nejlepsi mozne reseni je integrovat vyfukovy housing primo na svody a to svarenim.

Kdo by o tuto sluzbu mel zajem, necht me kontaktuje formou Obrázek. Jen pro ujisteni, tuto sluzbu zajistuji jiz delsi dobu a s overenou minulosti uprav. Zajistoval jsem toto i pro auto, ktere ma EGT >1200°C a drzi to. Svary zajistuje mistr, ktery svari napriklad pro elektrarny nebo letecky prumysl. Mimochodem, toto je jedine kvalitni reseni, zapomente na prechodky - z dlouhodobeho hlediska nemaji sanci fungovat. Je to jen zdroj problemu a navic to ma vliv na nabeh turba - rotor je dale od kanalu, takze nizsi termodynamicka ucinnost, ktera souvisi jak s odezvou na plyn tak i celkovym prubehem. Zaroven, v ramci teto "predelavky" dochazi ke zvetseni prumeru colectoru (sdruzene potrubi ustici do turba) a porting vstupu do turbinoveho housingu.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Uživatelský avatar
Jan Rathouz
Přispěvovatel
Příspěvky: 83
Odpovědi: 0
Registrován: 08 kvě 2007, 18:34
Bydliště: Kolín

Příspěvek od Jan Rathouz »

Kolik zvládne dlouhodobě tlak GT1749VB aby se nezničilo za pár tisíc km???
Fábia 1.9TDI ATD 74kw
aktuálně 150kW 430NM vstriky a turbo GT1749VB z 110kW + velký intercooler + přeobložená lamela.
---------
Golf IV variant ARL 148kW
matesfox
Přispěvovatel
Příspěvky: 975
Odpovědi: 0
Registrován: 29 kvě 2014, 20:13

Příspěvek od matesfox »

Jan Rathouz píše:Kolik zvládne dlouhodobě tlak GT1749VB aby se nezničilo za pár tisíc km???
1,65-1,7b
Uživatelský avatar
Gardner
Přispěvovatel
Příspěvky: 445
Odpovědi: 0
Registrován: 23 kvě 2011, 10:37

Příspěvek od Gardner »

Jen doplnim zkusenost k tomu VB, mam uz prez rok repas od TS, ted najeto 62tis, s origo SMIC z ASV, proto tlacim jen 1,4bar a da to jeste s PP764+11mm peknych 181PS a 380Nm.

Takze velmi pekne svezeni a minimalni prestavba.
Naposledy upravil(a) Gardner dne 16 říj 2015, 20:30, celkem upraveno 1 x.
A3 ASV 178kW GTD1752VRK
❤ CR 250 2001 43kW
Uživatelský avatar
Jan Rathouz
Přispěvovatel
Příspěvky: 83
Odpovědi: 0
Registrován: 08 kvě 2007, 18:34
Bydliště: Kolín

Příspěvek od Jan Rathouz »

matesfox píše:
Jan Rathouz píše:Kolik zvládne dlouhodobě tlak GT1749VB aby se nezničilo za pár tisíc km???
1,65-1,7b
Super měl jsem strach protože mi to tlačí aktuálně 1.7b
Fábia 1.9TDI ATD 74kw
aktuálně 150kW 430NM vstriky a turbo GT1749VB z 110kW + velký intercooler + přeobložená lamela.
---------
Golf IV variant ARL 148kW
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Odpovědi: 0
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Jan Rathouz píše:Kolik zvládne dlouhodobě tlak GT1749VB aby se nezničilo za pár tisíc km???
Uvedom si, kolik tlaci v serii a kolik po nem chces. Takze ho na ten provoz priprav tim, ze ho nechas dovyvazit - usetris si tim starosti a jemu prodlouzis dobu, po kterou se obejde bez dalsiho servisniho zasahu.

... ovsem zde odpovidam jen na zaklade zadane otazky, jinak bych to resil uplne jinak. Ja bych tam radeji dal GTB1749VK ze 4,2 TDI, ktere ma hned nekolik vyhod:
- dualne chlazeny stred (diky tomu se voda drive ohreje+auto drive topi)
- integrovany snimac otacek
- "specialni" vstup na dmychadlove casti
- kvalitni design
- velice prijemny nastup turba i odezvu na pridani plynu
- na svoji velikost znacny potencial (ostatne je urceno pro preplnovani 4 valcu o celkovem objemu 2,1l)
- oproti prehistorickemu VB nema VNT soucasti housingu ale stredu

Jen pozor ktere pouzit, zda prave a nebo leve kvuli vystupu z dmychadlove casti ... ale i to umim upravit tak, aby se to dobre montovalo na "nase" aplikace ;)
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
cin
Aktivista
Příspěvky: 1606
Odpovědi: 0
Registrován: 27 led 2010, 15:42
Bydliště: jihlavsko

Příspěvek od cin »

Jan Rathouz píše:Kolik zvládne dlouhodobě tlak GT1749VB aby se nezničilo za pár tisíc km???
Spis bych se drzel jen do 1,6 a min prefuky , coz zajisti pouze dobre udelany soft . Vem si ze v serii tlaci VB 1,5 . Zalezi taky na stylu jizdy , takze tak :P
O1 ASZ - 200 ps 436 Nm SW TDI Fun HW Marena TDI
Jawa 250 - 353 Normandie
Zetor 25A
Martin.D
Přispěvovatel
Příspěvky: 318
Odpovědi: 0
Registrován: 17 říj 2011, 20:51

Příspěvek od Martin.D »

Gardner píše:Jen doplnim zkusenost k tomu VB, mam uz prez rok repas od TS, ted najeto 62tis, s origo SMIC z ASV, proto tlacim jen 1,4bar a da to jeste s PP764+11mm peknych 182PS a 380Nm.

Takze velmi pekne svezeni a minimalni prestavba.
Na 1.4 bar 182 ps a 380 ??? Graf nie je ??
Kia Sportage 2020 1.6 crdi 136 ps
Octavia 2 FL 2011 - BXE - 142 PS
ex Kia Ceed 2014 1.4
ex Peugeot 107
ex Octavia AHF
eazy20
Aktivista
Příspěvky: 2376
Odpovědi: 0
Registrován: 03 zář 2007, 19:07

Příspěvek od eazy20 »

Martin.D píše:
Gardner píše:Jen doplnim zkusenost k tomu VB, mam uz prez rok repas od TS, ted najeto 62tis, s origo SMIC z ASV, proto tlacim jen 1,4bar a da to jeste s PP764+11mm peknych 182PS a 380Nm.

Takze velmi pekne svezeni a minimalni prestavba.
Na 1.4 bar 182 ps a 380 ??? Graf nie je ??
podla mna to je nerealne
Golf mk2 1,8T 20V 210kw
Seat Leon Top Sport TDI edicia Supercopa v original stave
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“