77 vs. 96 kw
Moderátoři: šulda, Moderátoři
77 vs. 96 kw
Ahoj ladiči :) chtěl bych zde na foru položit dotaz ohledně samotné vhodnosti motorů k úpravám. Momentálně jsem ve stavu, že koukám po autech a rozmýšlím co vybrat co se pohodlí, výbavy a kvality motoru týče. Mám představu o úpravě nějakých 200-250 koní. Váhám mezi G4, Bora asz. Nebo škoda octavia 2 1,9 tdi 77kw.( nabídka od známého za dobrou cenu). U asz je jasné, že tento výkon určitě snese ale co ta oktávka?? jak je na tom s písty, ojnicemi a samotným blokem?? Unesla by na sériových střevech spolehlivě nějakých 200koní??
Vec s tou 77kW spis stoji jinak. Na 200+ koni bude treba resit spoustu veci - spojku, turbo ,trysky, brzdy taky nejsou idealni, kratka prevodovka 5q atp. Urcite lepsi je tedy zacit s 2.0 BKD, kde je vetsina veci uz ze serie dostacujicich a lepsi vysledek vyjde vyznamne levneji. Navic najit peknou OII 2.0TDI by mohla byt mene detektivni prace nez o generaci starsi G4, OI a pod.
-
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
BKD, snad rozumnej rok ... ale jakej, kdyz v ramci krize slo vsechno do sracek?!
a AZV uz ani naaahodou! ... osobni zkusenost, Vici, tobe fakt svihlo, radit mu tak blbe
ARL jsou nesmyslne drahy a vetsinou vylitany, protoze si je porizovali lidi na machrovani nebo "tuning" (ktery ne vzdy skoncil dobre).
Vzit klasickou dobrou ASZ po nekom rozumnym a pak se rozmyslet co s tim
Co se Bory VS Golfa tyce, uvedom si zakladni vec - co je nejcastejsi vymenovany dil pri narazu? Predek ... no a pokud vim, Bory se u nas nikdy oficialne neprodavaly, takze nahradnich dilu tu moc nebude, rozhodne ani nahodou tolik co predku G4
... ale kolik je toho ve srovnani s Octou je take smesne ... takze bych vzal Octu ale jednickovou a nic neresil.
... staci prosta logika a dedkuce
PS: ale pokud chces nenarocneho pracanta, tak si kup rotacku ... sice das za upravy vice penez ale kdyz to budes mit upravene, budes si blahorecit dokud Ti to nezakaze EU, pak nahodis pasivni DPF a budes moct zase jezdit (akorat budes muset casteji vypalovat)
a AZV uz ani naaahodou! ... osobni zkusenost, Vici, tobe fakt svihlo, radit mu tak blbe

ARL jsou nesmyslne drahy a vetsinou vylitany, protoze si je porizovali lidi na machrovani nebo "tuning" (ktery ne vzdy skoncil dobre).
Vzit klasickou dobrou ASZ po nekom rozumnym a pak se rozmyslet co s tim

Co se Bory VS Golfa tyce, uvedom si zakladni vec - co je nejcastejsi vymenovany dil pri narazu? Predek ... no a pokud vim, Bory se u nas nikdy oficialne neprodavaly, takze nahradnich dilu tu moc nebude, rozhodne ani nahodou tolik co predku G4

... staci prosta logika a dedkuce

PS: ale pokud chces nenarocneho pracanta, tak si kup rotacku ... sice das za upravy vice penez ale kdyz to budes mit upravene, budes si blahorecit dokud Ti to nezakaze EU, pak nahodis pasivni DPF a budes moct zase jezdit (akorat budes muset casteji vypalovat)
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Taky se primlouvam
rotacka se spodkem z ASZ+12mm hlava, nebo rovnou cely PD ASZ
Takze O1 zatim stale nejlepsi volba tady u nas doma. Problem je, ze primo ASZ v tech co se tu bezne vyskytuji moc v serii nenajdes, takze spis ta upravena rotacka. ASZ se daval do prvni generace FRS a podelna verze, myslim AVF se davala do Superba 1 generace. Oboji 130k PD. Nebo neco vzit z VW, napr tu Boru, ale dily, viz to co psal Forest....
z 2.0 TDI nebrat nic, bude to jen past na penezenku, osobni zkusenost
kdyz uz tak BMM coz je klasika jednovacka, najdes ho v O2 4x4, vcetne Scouta a nebo BKD, coz je dvouvacka bez vyvazovaci hridele, ale je treba pocitat s tim, ze bude treba opravit a upravit spoustu koncernovych nedodelku a pasti jako netesnici chladic voda/olej, problem s ulozenim vstrikovacu, vylagrovany vacky, prevodovky atd
a to byla rec jen o PD, o CR ani radeji nemluvit
rotacka se spodkem z ASZ+12mm hlava, nebo rovnou cely PD ASZ
Takze O1 zatim stale nejlepsi volba tady u nas doma. Problem je, ze primo ASZ v tech co se tu bezne vyskytuji moc v serii nenajdes, takze spis ta upravena rotacka. ASZ se daval do prvni generace FRS a podelna verze, myslim AVF se davala do Superba 1 generace. Oboji 130k PD. Nebo neco vzit z VW, napr tu Boru, ale dily, viz to co psal Forest....
z 2.0 TDI nebrat nic, bude to jen past na penezenku, osobni zkusenost
kdyz uz tak BMM coz je klasika jednovacka, najdes ho v O2 4x4, vcetne Scouta a nebo BKD, coz je dvouvacka bez vyvazovaci hridele, ale je treba pocitat s tim, ze bude treba opravit a upravit spoustu koncernovych nedodelku a pasti jako netesnici chladic voda/olej, problem s ulozenim vstrikovacu, vylagrovany vacky, prevodovky atd
a to byla rec jen o PD, o CR ani radeji nemluvit
Z vlastní zkušenosti - upravoval jsem 1.9tdi 77kW v O2 na 178kW a jsou to jen vyhozené peníze. Kup auto v základu s požadovaným výkonem a máš klid. Já bych do toho už nikdy nešel, za ty starosti a problémy to nestojí. Jinak 77kW do 200PS je v pohodě, dej VB nebo novější typ, vstřiky z 96kW, přeoblož spojku a nic víc, 180PS tam bude.
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... highlight=
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... highlight=
-
- Aktivista
- Příspěvky: 4287
- Registrován: 13 lis 2010, 18:11
- Bydliště: Netolice, největší prdel v republice
však taky na boru můžeš použít GIV předekForest píše: Co se Bory VS Golfa tyce, uvedom si zakladni vec - co je nejcastejsi vymenovany dil pri narazu? Predek ... no a pokud vim, Bory se u nas nikdy oficialne neprodavaly, takze nahradnich dilu tu moc nebude, rozhodne ani nahodou tolik co predku G4... ale kolik je toho ve srovnani s Octou je take smesne ... takze bych vzal Octu ale jednickovou a nic neresil.
... staci prosta logika a dedkuce

Navara 2.5dci 126kw
Passat AVF 96kw
Passat AVF 96kw
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 862
- Registrován: 04 bře 2010, 07:34
- Bydliště: zilina
Osobně bych šel raději do O2 než do starého pekáče, pokud ti jde i o pohodlí.
Pokud chceš jít přes 200 tak těch úprav u 1.9 77kw bude stejně jako na ARL,ASZ krom spojky.
A pokud máš nabídku na pěknou O2 za dobré peníze vem tu. Uděláš šály se šroubama a bude to OK, zatím jsem neslyšel, že by někomu vylétla ojnice vlivem velkého turba.
Pokud chceš jít přes 200 tak těch úprav u 1.9 77kw bude stejně jako na ARL,ASZ krom spojky.
A pokud máš nabídku na pěknou O2 za dobré peníze vem tu. Uděláš šály se šroubama a bude to OK, zatím jsem neslyšel, že by někomu vylétla ojnice vlivem velkého turba.
Tel:776005385 Nový Bor