77 vs. 96 kw

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
TDIčkař
Nováček
Příspěvky: 16
Registrován: 27 srp 2015, 20:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Ústí nad Labem

77 vs. 96 kw

Příspěvek od TDIčkař »

Ahoj ladiči :) chtěl bych zde na foru položit dotaz ohledně samotné vhodnosti motorů k úpravám. Momentálně jsem ve stavu, že koukám po autech a rozmýšlím co vybrat co se pohodlí, výbavy a kvality motoru týče. Mám představu o úpravě nějakých 200-250 koní. Váhám mezi G4, Bora asz. Nebo škoda octavia 2 1,9 tdi 77kw.( nabídka od známého za dobrou cenu). U asz je jasné, že tento výkon určitě snese ale co ta oktávka?? jak je na tom s písty, ojnicemi a samotným blokem?? Unesla by na sériových střevech spolehlivě nějakých 200koní??
Woko_O
Aktivista
Příspěvky: 1645
Registrován: 06 zář 2011, 20:04
Odpovědi: 0

Příspěvek od Woko_O »

Vem ARL..
Master
Přispěvovatel
Příspěvky: 195
Registrován: 02 led 2007, 23:52
Odpovědi: 0

Příspěvek od Master »

Vec s tou 77kW spis stoji jinak. Na 200+ koni bude treba resit spoustu veci - spojku, turbo ,trysky, brzdy taky nejsou idealni, kratka prevodovka 5q atp. Urcite lepsi je tedy zacit s 2.0 BKD, kde je vetsina veci uz ze serie dostacujicich a lepsi vysledek vyjde vyznamne levneji. Navic najit peknou OII 2.0TDI by mohla byt mene detektivni prace nez o generaci starsi G4, OI a pod.
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

BKD
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7564
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

ASZ/ARL a nebo pokud O2 tak BKD/AZV jak píše tditech
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

BKD, snad rozumnej rok ... ale jakej, kdyz v ramci krize slo vsechno do sracek?!

a AZV uz ani naaahodou! ... osobni zkusenost, Vici, tobe fakt svihlo, radit mu tak blbe :o

ARL jsou nesmyslne drahy a vetsinou vylitany, protoze si je porizovali lidi na machrovani nebo "tuning" (ktery ne vzdy skoncil dobre).

Vzit klasickou dobrou ASZ po nekom rozumnym a pak se rozmyslet co s tim ;)

Co se Bory VS Golfa tyce, uvedom si zakladni vec - co je nejcastejsi vymenovany dil pri narazu? Predek ... no a pokud vim, Bory se u nas nikdy oficialne neprodavaly, takze nahradnich dilu tu moc nebude, rozhodne ani nahodou tolik co predku G4 ;) ... ale kolik je toho ve srovnani s Octou je take smesne ... takze bych vzal Octu ale jednickovou a nic neresil.

... staci prosta logika a dedkuce ;)

PS: ale pokud chces nenarocneho pracanta, tak si kup rotacku ... sice das za upravy vice penez ale kdyz to budes mit upravene, budes si blahorecit dokud Ti to nezakaze EU, pak nahodis pasivni DPF a budes moct zase jezdit (akorat budes muset casteji vypalovat)
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Uživatelský avatar
fabiátor
Moderátor
Příspěvky: 1258
Registrován: 23 led 2006, 14:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Střední Čechy a Šumava

Příspěvek od fabiátor »

Taky se primlouvam

rotacka se spodkem z ASZ+12mm hlava, nebo rovnou cely PD ASZ

Takze O1 zatim stale nejlepsi volba tady u nas doma. Problem je, ze primo ASZ v tech co se tu bezne vyskytuji moc v serii nenajdes, takze spis ta upravena rotacka. ASZ se daval do prvni generace FRS a podelna verze, myslim AVF se davala do Superba 1 generace. Oboji 130k PD. Nebo neco vzit z VW, napr tu Boru, ale dily, viz to co psal Forest....

z 2.0 TDI nebrat nic, bude to jen past na penezenku, osobni zkusenost

kdyz uz tak BMM coz je klasika jednovacka, najdes ho v O2 4x4, vcetne Scouta a nebo BKD, coz je dvouvacka bez vyvazovaci hridele, ale je treba pocitat s tim, ze bude treba opravit a upravit spoustu koncernovych nedodelku a pasti jako netesnici chladic voda/olej, problem s ulozenim vstrikovacu, vylagrovany vacky, prevodovky atd

a to byla rec jen o PD, o CR ani radeji nemluvit
jordee_23
Aktivista
Příspěvky: 1699
Registrován: 21 črc 2007, 08:06
Odpovědi: 0
Bydliště: ba-lm-Hu :s)

Příspěvek od jordee_23 »

ASZ...
Je najpravdepodobnejsie ze najdes v good stave
AK najdes dobre ARL tak to ber ako vyhru v loterii...ako pisal forest.

Alebo potom by som uz CRko.
GIV var asz 4mot upraveny
nostromo
Přispěvovatel
Příspěvky: 273
Registrován: 14 srp 2010, 18:12
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od nostromo »

Z vlastní zkušenosti - upravoval jsem 1.9tdi 77kW v O2 na 178kW a jsou to jen vyhozené peníze. Kup auto v základu s požadovaným výkonem a máš klid. Já bych do toho už nikdy nešel, za ty starosti a problémy to nestojí. Jinak 77kW do 200PS je v pohodě, dej VB nebo novější typ, vstřiky z 96kW, přeoblož spojku a nic víc, 180PS tam bude.

http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... highlight=
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7564
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

Foreste AZV je stejne jako BKD jen softem je to 100kw

Mam na prodej krasneho Golfa Variant ASZ 2002 ;) dolozitelnych 148tkm
Jarda S.
Aktivista
Příspěvky: 4287
Registrován: 13 lis 2010, 18:11
Odpovědi: 0
Bydliště: Netolice, největší prdel v republice

Příspěvek od Jarda S. »

Forest píše: Co se Bory VS Golfa tyce, uvedom si zakladni vec - co je nejcastejsi vymenovany dil pri narazu? Predek ... no a pokud vim, Bory se u nas nikdy oficialne neprodavaly, takze nahradnich dilu tu moc nebude, rozhodne ani nahodou tolik co predku G4 ;) ... ale kolik je toho ve srovnani s Octou je take smesne ... takze bych vzal Octu ale jednickovou a nic neresil.

... staci prosta logika a dedkuce ;)
však taky na boru můžeš použít GIV předek (noteeth)
Navara 2.5dci 126kw
Passat AVF 96kw
sparco gti
Přispěvovatel
Příspěvky: 862
Registrován: 04 bře 2010, 07:34
Odpovědi: 0
Bydliště: zilina

Příspěvek od sparco gti »

ASZ jasna volba :wink:
Uživatelský avatar
titan0306
Aktivista
Příspěvky: 4302
Registrován: 10 bře 2006, 21:47
Odpovědi: 0
Bydliště: Nový Bor

Příspěvek od titan0306 »

Osobně bych šel raději do O2 než do starého pekáče, pokud ti jde i o pohodlí.
Pokud chceš jít přes 200 tak těch úprav u 1.9 77kw bude stejně jako na ARL,ASZ krom spojky.
A pokud máš nabídku na pěknou O2 za dobré peníze vem tu. Uděláš šály se šroubama a bude to OK, zatím jsem neslyšel, že by někomu vylétla ojnice vlivem velkého turba.
Tel:776005385 Nový Bor
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7564
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

Pak jednoznačně azv/bkd.proč kupovat 1,9?
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“