Stránka 1 z 3

Zvyšovýní výkonu u AHL 66kw.

Napsal: 14 zář 2015, 22:30
od Boja1
Zdravím :)
Chtěl bych se zeptat:
Kolik kW se dá reálně dosáhnout s turbem Garrett 1756VK.
Jestli jsou třeba nějaké větší úpravy kromě přizpůsobení svodů.
Nebude nebude vadit když budu chvilku jezdit na originálním intercooleru.
A ještě jsme se chtěl zeptat jaké trysky použít. Jestli Race520 nebo nějakou jinou vetší alternativu. Když Sprinty jsou jen max. do 200koní.
Nebo jestli by jste mi doporučili jiné podobné turbo.
Moc děkuji za odpovědi :)

Napsal: 15 zář 2015, 06:44
od PetrSs
u rotačky pokud chceš jít přes 200k počítej že to nebudou jen trysky a turbo...podavačka,alespoň 11mm hlava,sání arl,fmic,race 520 a pak se můžeš dostat k 230k..

Napsal: 15 zář 2015, 10:53
od Slavkov
Pokud nemáš nějakou super zachovalou káru, tak prodat a koupit rovnou něco výkonějšího. Jinak do rotačky 200+ nasypeš nesmysl peněz... 8)

Napsal: 15 zář 2015, 14:24
od standa123
Slavkov píše:Pokud nemáš nějakou super zachovalou káru, tak prodat a koupit rovnou něco výkonějšího. Jinak do rotačky 200+ nasypeš nesmysl peněz... 8)
presne tak.....radsi koupit ASZ/ARL tam uz je skoro všechno ze serie. Navíc bys musel resit i spojku...potom poloosy jsounic moc, brzdy atd atd

Napsal: 15 zář 2015, 16:42
od Boja1
PetrSs píše:u rotačky pokud chceš jít přes 200k počítej že to nebudou jen trysky a turbo...podavačka,alespoň 11mm hlava,sání arl,fmic,race 520 a pak se můžeš dostat k 230k..
No s tím se počítá neboj :) jen mě zajímá jaký mam zvolit Turbo a Vstřiky a jestli to bude aspoň nějak trochu líp fungovat pro zatím. Než dám podávačku a 11mm hlavu čerpadla a cooler :)

Napsal: 15 zář 2015, 16:48
od Boja1
standa123 píše:
Slavkov píše:Pokud nemáš nějakou super zachovalou káru, tak prodat a koupit rovnou něco výkonějšího. Jinak do rotačky 200+ nasypeš nesmysl peněz... 8)
presne tak.....radsi koupit ASZ/ARL tam uz je skoro všechno ze serie. Navíc bys musel resit i spojku...potom poloosy jsounic moc, brzdy atd atd
No časem počítám s motorem 81kw :) Zatím nechci PDčko... časem třeba jo ale ted ne :) Spojka doufám vydrží ne? Kdyžtak tam hodím přeobloženou lamelu HDS ta prý vydrží 300koní :)

Napsal: 15 zář 2015, 18:14
od standa123
no určitě mas motor ALH.....a je blbost upravovat 66kw motor a pak koupit 81kw motor. Ty motory jsou az na par drobnosti stejny. Když uz tak kup rovnou PD a mas klid.....věř mi, vím co říkám. Navíc když koupis ARL tak muzes nejakou dobu jezdit na serii.....ta uz je dost silná a nejakoudobu budes urco spokojenej. tot moje rada.

Napsal: 15 zář 2015, 19:07
od milda100
Priprav si na 200+ps cca 70.000. Na 1756vk se seriovym coolerem rovnou zapomen, ten nestaci chladit pomalu ani serii. Spojka to taky urcite neda, pokud je original, tak je tam 228mm dvouhmota a Tebe ceka na sto pro celej set jednohmoty plus HDS. Cim vic koni na stary rotajde budes chtit, tim vic problemu se Ti bude nabalovat. Idealni pomer ceny a vykonu, je Sprint 764 a dobrej soft. Sam jsem mel ALH a cca 490nm 220ps, uz bych do toho asi nesel, ale jelo to vytecne, to jako jo

Napsal: 15 zář 2015, 20:13
od Boja1
standa123 píše:no určitě mas motor ALH.....a je blbost upravovat 66kw motor a pak koupit 81kw motor. Ty motory jsou az na par drobnosti stejny. Když uz tak kup rovnou PD a mas klid.....věř mi, vím co říkám. Navíc když koupis ARL tak muzes nejakou dobu jezdit na serii.....ta uz je dost silná a nejakoudobu budes urco spokojenej. tot moje rada.

No když koupím později 81kw tak jen přestrojím díly. No prý má 81kW jen trochu tvrdší :) No ARL bych bral ale prostě nechci dát za leona s ARl 120tis. ;) když ARL tak bych ho chtěl napasovat jedině v octavie ale to je hudba budoucnosti :) Ted mě prostě zajímá to na co jsem ptal ;)

Napsal: 15 zář 2015, 20:20
od Boja1
milda100 píše:Priprav si na 200+ps cca 70.000. Na 1756vk se seriovym coolerem rovnou zapomen, ten nestaci chladit pomalu ani serii. Spojka to taky urcite neda, pokud je original, tak je tam 228mm dvouhmota a Tebe ceka na sto pro celej set jednohmoty plus HDS. Cim vic koni na stary rotajde budes chtit, tim vic problemu se Ti bude nabalovat. Idealni pomer ceny a vykonu, je Sprint 764 a dobrej soft. Sam jsem mel ALH a cca 490nm 220ps, uz bych do toho asi nesel, ale jelo to vytecne, to jako jo


Děkuji aspoň za nějakou odpověď. :) takže když ho tam dám tak s tím nepůjde jezdit nebo to jen ztratí pár koní? :) Cooler mám v plánu na jaře :) Jednohmotu mam i s tou lamenou (ale nwm to na 100%) když tak ji za 500kč dokoupím ;) Proč nešel? :) A co jsi tam měl všechno za komponenty? :) Děkuji za odpověď ;)

Napsal: 16 zář 2015, 18:46
od milda100
Pokud das tohle velky turbo,tak Ti nebude cooler stihat chladit vzduch,co ti jde do motoru,takze ho muzes uvarit a taky bude velky EGT.
Pokud uz neco mas nakoupeny,tak si to schovej,pres zimu setri,dokup vse ostatni a namontuj to pak vsechno.
Ja mel GTB1756VK, jednohmotu+hds+vr6, podavacku, 12mm hlavu, novy cerpadlo, RACE 520, velkej cooler, komplet arl sani, egr+kat+dpf off a naky drobnosti..jsou s tim starosti a problemy nez to vsechno poradne maka, stoji to samozrejmne dost penez i usili.

Napsal: 16 zář 2015, 19:00
od Woko_O
ztráta peněz..

Napsal: 16 zář 2015, 19:20
od standa123
Woko_O píše:ztráta peněz..
ted už si to dovolím tvrdit taky...

Napsal: 16 zář 2015, 19:35
od Ladas
Tak proč všichni ty zasraný rotačky máte a nekoupíte si radši PD :D

Napsal: 16 zář 2015, 19:38
od standa123
když v tom mas uz vlozeny nejaky peníze, cas a nervy.......tak pak uz je tezky to prodávat.......ale i já se pomalu poohlizim po nejakym PD. ;)