
Leon TDI arl
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Leon TDI arl
Čau lidi. Chtěl jsem se zeptat jak vám jede tento typ arl na dvojku v nízkých otáčkách. Jenom na tu dvojku když auto točí 1500 otáček a dám podlahu tak zabere az při 2100 otáčkách. Tam dostanu kopanec. Nemělo by to tahat už od 1800? Mám vše ok. Váha vzduchu,čip, turbo vycistene log je taky ok jen to zabere az při 2100 na tu dvojku. Poraďte díky 

Naposledy upravil(a) Síťan dne 15 zář 2015, 16:33, celkem upraveno 1 x.
- Frenzy
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 549
- Registrován: 29 črc 2012, 20:27
- Bydliště: Hradec Králové
Odpovědi: 0
Turbo se po vyčištění vypodkládalo?
Ibiza AHU, PP 764, EGR-off, KAT-off - minulost
Leon ASV - PP 764, GT1646V
,,...přitom 4 válce stačí, když turbo tlačí!" http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... 1C1BOx0Mig
Leon ASV - PP 764, GT1646V
,,...přitom 4 válce stačí, když turbo tlačí!" http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... 1C1BOx0Mig
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 862
- Registrován: 04 bře 2010, 07:34
- Bydliště: zilina
Odpovědi: 0
No turbo je udělané ukázkově! Na logu je to super... žádný přefuk ani podfuk. Hodnoty se překrývají správně... A v 1800 otáčkách tlačí správné množství vzduchu. Jen je tam ta prodleva. Myslel jsem, že váha vzduchu, ale není to vono. Váhu mám dobrou. Ještě zkusím N75 a pak nevím... Turbo má naběhaných 232tisíc tak vypodložení je potřeba. Když vypodložíš 0,2 tak to věřím že auto nepojede, ale 0,1 se běžně vypodložuje a ok. Nehledně na to, že turbo se tak neznečišťuje... Kdyby to vypodložení bylo špatně tak na logu bych ty hodnoty nechtěl vidět! 

-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 567
- Registrován: 25 bře 2014, 21:47
- Bydliště: Deštné v Orlických horách
Odpovědi: 0
Když má v 1800 otáčkách nafoukáno, musí to přeci jet i s vypodloženým turbem. Když tomu dáš podlahu, je za tebou černo? Potřebuješ zjistit jestli tam máš málo paliva nebo vzduchu.
Mám taky ARL, náběh tak ve 2200 otáčkách, přitom požadavek tlaku je splněnej už mnohem dřív. Turbo mě seřídil pechy na stolici, tak myslím že tam problem nebude. Vedení vzduchu těsný. Nafta tam jde.
Jestli máš přibližně stejný příznaky, myslím že problem bude řešit nová vačka.
Mám taky ARL, náběh tak ve 2200 otáčkách, přitom požadavek tlaku je splněnej už mnohem dřív. Turbo mě seřídil pechy na stolici, tak myslím že tam problem nebude. Vedení vzduchu těsný. Nafta tam jde.
Jestli máš přibližně stejný příznaky, myslím že problem bude řešit nová vačka.
Mam ASZ a k nemu turbo VB a soft TDI Fun a turbo krasne nabiha nekde kolem 1400 ot a tahne az k omezovaci , zadna turbodira, zadny kopanec, proste linearni zatah, vrchol kroutaku mam v 2200 ot , ale turbo ovsem novy, zadnej starej srac nebo repas . Jestli mozna nemate chybu tady . Jestli je turbo OK, zkusil bych mozna i tu vacku, jak se pise, me to se sedrenou vackou taky nechtelo nabihat, spodek zadnej a cerno za mmnou
O1 ASZ - 200 ps 436 Nm SW TDI Fun HW Marena TDI
Jawa 250 - 353 Normandie
Zetor 25A
Jawa 250 - 353 Normandie
Zetor 25A
To mas pravdu, otazka je , jestli to ten plnej vykon dava doopravdy a nebo jestli se majitel jen domniva ze to je uz plny vykon, a treba v realu neni
Me to od 3000 taky jelo slusne , ale vacka byla na srac (viz moje vlakno o oleji Total) . Sundat viko neda tolik prace a hned je videt jak ta vacka na tom je, za tohle nic neda a ani nemusi do servisu

O1 ASZ - 200 ps 436 Nm SW TDI Fun HW Marena TDI
Jawa 250 - 353 Normandie
Zetor 25A
Jawa 250 - 353 Normandie
Zetor 25A