Leon TDI arl

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Síťan
Přispěvovatel
Příspěvky: 81
Odpovědi: 0
Registrován: 25 čer 2014, 20:36
Bydliště: Břeclav

Leon TDI arl

Příspěvek od Síťan »

Čau lidi. Chtěl jsem se zeptat jak vám jede tento typ arl na dvojku v nízkých otáčkách. Jenom na tu dvojku když auto točí 1500 otáček a dám podlahu tak zabere az při 2100 otáčkách. Tam dostanu kopanec. Nemělo by to tahat už od 1800? Mám vše ok. Váha vzduchu,čip, turbo vycistene log je taky ok jen to zabere az při 2100 na tu dvojku. Poraďte díky :-)
Naposledy upravil(a) Síťan dne 15 zář 2015, 16:33, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
Frenzy
Přispěvovatel
Příspěvky: 549
Odpovědi: 0
Registrován: 29 črc 2012, 20:27
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od Frenzy »

Turbo se po vyčištění vypodkládalo?
Ibiza AHU, PP 764, EGR-off, KAT-off - minulost
Leon ASV - PP 764, GT1646V
,,...přitom 4 válce stačí, když turbo tlačí!" http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... 1C1BOx0Mig
Síťan
Přispěvovatel
Příspěvky: 81
Odpovědi: 0
Registrován: 25 čer 2014, 20:36
Bydliště: Břeclav

Příspěvek od Síťan »

ano o 0,1
sparco gti
Přispěvovatel
Příspěvky: 862
Odpovědi: 0
Registrován: 04 bře 2010, 07:34
Bydliště: zilina

Příspěvek od sparco gti »

banka dobre nastavena?
Síťan
Přispěvovatel
Příspěvky: 81
Odpovědi: 0
Registrován: 25 čer 2014, 20:36
Bydliště: Břeclav

Příspěvek od Síťan »

Tu jsme nastavovali... o 2,3 otáčky jsme přidali a je to lepší... Ještě to chce ale doladit...Ještě kámoš říká že N75 zkusit...
Uživatelský avatar
MarfyE34
Přispěvovatel
Příspěvky: 545
Odpovědi: 0
Registrován: 06 črc 2011, 10:17
Bydliště: //Mordor

Příspěvek od MarfyE34 »

Tak třeba já na mém ALH jsem lopatky podložil a auto ztratilo "tah" a logicky se i zvýšila spotřeba. Čili po pár dnech šli válečky ven a už mám cca 60 000 km najeto a turbína nabíhá ukázkově. A bez dalšího čištění. Za mě doporučuju nevypodkládat !
Síťan
Přispěvovatel
Příspěvky: 81
Odpovědi: 0
Registrován: 25 čer 2014, 20:36
Bydliště: Břeclav

Příspěvek od Síťan »

No turbo je udělané ukázkově! Na logu je to super... žádný přefuk ani podfuk. Hodnoty se překrývají správně... A v 1800 otáčkách tlačí správné množství vzduchu. Jen je tam ta prodleva. Myslel jsem, že váha vzduchu, ale není to vono. Váhu mám dobrou. Ještě zkusím N75 a pak nevím... Turbo má naběhaných 232tisíc tak vypodložení je potřeba. Když vypodložíš 0,2 tak to věřím že auto nepojede, ale 0,1 se běžně vypodložuje a ok. Nehledně na to, že turbo se tak neznečišťuje... Kdyby to vypodložení bylo špatně tak na logu bych ty hodnoty nechtěl vidět! :-)
Uživatelský avatar
tantor-bn
Přispěvovatel
Příspěvky: 684
Odpovědi: 0
Registrován: 08 dub 2012, 10:59

Příspěvek od tantor-bn »

Bežne sa turbo nepypodložuje.
Cupra TDI
eazy20
Aktivista
Příspěvky: 2376
Odpovědi: 0
Registrován: 03 zář 2007, 19:07

Příspěvek od eazy20 »

ja som podlozil vb s 0,1mm a je to rozdiel,tie uplne spodne otacky bieda,ak budem mat viac casu na svoje auto tak podlozky pojdu von
Golf mk2 1,8T 20V 210kw
Seat Leon Top Sport TDI edicia Supercopa v original stave
Woko_O
Aktivista
Příspěvky: 1646
Odpovědi: 0
Registrován: 06 zář 2011, 20:04

Příspěvek od Woko_O »

Však je to pochopitelný. Některý turba maj po vypodložení horší náběh.. tak to prostě je..
kubima
Přispěvovatel
Příspěvky: 567
Odpovědi: 0
Registrován: 25 bře 2014, 21:47
Bydliště: Deštné v Orlických horách

Příspěvek od kubima »

Když má v 1800 otáčkách nafoukáno, musí to přeci jet i s vypodloženým turbem. Když tomu dáš podlahu, je za tebou černo? Potřebuješ zjistit jestli tam máš málo paliva nebo vzduchu.
Mám taky ARL, náběh tak ve 2200 otáčkách, přitom požadavek tlaku je splněnej už mnohem dřív. Turbo mě seřídil pechy na stolici, tak myslím že tam problem nebude. Vedení vzduchu těsný. Nafta tam jde.
Jestli máš přibližně stejný příznaky, myslím že problem bude řešit nová vačka.
Kuny
Nováček
Příspěvky: 9
Odpovědi: 0
Registrován: 16 zář 2015, 15:45

Příspěvek od Kuny »

Slyšel jsem že arl motory to tak mají, prý je to tím že mají vetší turbo než např. 96kw.
cin
Aktivista
Příspěvky: 1606
Odpovědi: 0
Registrován: 27 led 2010, 15:42
Bydliště: jihlavsko

Příspěvek od cin »

Mam ASZ a k nemu turbo VB a soft TDI Fun a turbo krasne nabiha nekde kolem 1400 ot a tahne az k omezovaci , zadna turbodira, zadny kopanec, proste linearni zatah, vrchol kroutaku mam v 2200 ot , ale turbo ovsem novy, zadnej starej srac nebo repas . Jestli mozna nemate chybu tady . Jestli je turbo OK, zkusil bych mozna i tu vacku, jak se pise, me to se sedrenou vackou taky nechtelo nabihat, spodek zadnej a cerno za mmnou
O1 ASZ - 200 ps 436 Nm SW TDI Fun HW Marena TDI
Jawa 250 - 353 Normandie
Zetor 25A
kubima
Přispěvovatel
Příspěvky: 567
Odpovědi: 0
Registrován: 25 bře 2014, 21:47
Bydliště: Deštné v Orlických horách

Příspěvek od kubima »

Jen mi vrtá hlavou, proč by vačka způsobovala jen špatnej spodek a s plným výkonem neměla problem .. :?
cin
Aktivista
Příspěvky: 1606
Odpovědi: 0
Registrován: 27 led 2010, 15:42
Bydliště: jihlavsko

Příspěvek od cin »

To mas pravdu, otazka je , jestli to ten plnej vykon dava doopravdy a nebo jestli se majitel jen domniva ze to je uz plny vykon, a treba v realu neni :? Me to od 3000 taky jelo slusne , ale vacka byla na srac (viz moje vlakno o oleji Total) . Sundat viko neda tolik prace a hned je videt jak ta vacka na tom je, za tohle nic neda a ani nemusi do servisu
O1 ASZ - 200 ps 436 Nm SW TDI Fun HW Marena TDI
Jawa 250 - 353 Normandie
Zetor 25A
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“