OII kopou brzdy
Moderátoři: šulda, Moderátoři
OII kopou brzdy
jezdí mi tu pěkná Oii 1,9,řidič velmi opatrný jezdec,a nemůžu dořešit opakované kopání předních brzd,vydrží to vždy jen 2-3tis km.vyměněno origo kot a desky,nové orig. poloosy,zadní silent ramen,oba náboje Fag
SUPERB iii 2,0tsi,2018,L@K,4x4,200kw,DSG, Columbus,černá
a zbrousit desky nebo použít jetý. Jde to,nebo u OI to šlo. Já jsem zatím nedělal OII kde by se opakovaně vlnily nový kotouče. Že kopaly jo, ale jen starý sjetý.
A ty origo jsi kupoval kde, v autorizáku?
A ty origo jsi kupoval kde, v autorizáku?
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 345
- Registrován: 06 kvě 2010, 17:09
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33641
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
asi fakt neníFulltank píše:Předělat na 288mm brzdyfakt jiný reseni není. Co Já se na svým vytrapil a utratil peněz.
kotouč o tlouštce 22 mm je fakt výsměch minium je 19mm a při dvaceti to má problémy,
288 je kotouč 25mm a 22 mm je minimum, vůbec to není o řidiči, ale o šulinovi který dal tenké kotouče a k tomu normání desky které kotouč přehřejou a zvlní
dávat 280 vidím jen starline broušené a icer desky, zrovna zítra je dávám, zatím se mi tato kombinace nevrátila

ja vymenil asi 6x kotouce, origo neorigo levny drahy a nic. Mel jsem novy naboje, brzdice, poloosy a na zkouzku i tehlice z jinyho auta a stejne jsem najel 2-3tis a bylo cejtit lehky klepani.
Koupil jsem tu od jednoho clena tehlice i s kotoucema, orezly hruza, ale nasadil jsem to tam a od ty doby o tom nevim.
Koupil jsem tu od jednoho clena tehlice i s kotoucema, orezly hruza, ale nasadil jsem to tam a od ty doby o tom nevim.
O2 BLS - dpf off, egr pipe KIT by Cin, turbo STG190, PP1043, organika