Peug Partner 2.0 HDI - nelze nastartovat,ecu bez komunikace

Moderátoři: šulda, Moderátoři

volf46
Sběrač informací
Příspěvky: 45
Odpovědi: 0
Registrován: 18 úno 2011, 20:54

Peug Partner 2.0 HDI - nelze nastartovat,ecu bez komunikace

Příspěvek od volf46 »

Ahoj mam problém s mojim autem, z ničeho nic zdechlo a nejede, je to staré hdi rok 2000 ještě bez BCm jednotky. Nejde napichnout motorová jednotka a nevrčí podávací čerpadlo. Poradí někdo které relé, nebo co zkontrolovat?

Děkuji (wallbash)
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33529
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

co ostatní řídící jednotky komunikujou?
volf46
Sběrač informací
Příspěvky: 45
Odpovědi: 0
Registrován: 18 úno 2011, 20:54

pug

Příspěvek od volf46 »

dobrý večer, ostatní právě že ano.
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33529
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

musíš najít piny yF1,XF2,XF3 v konektoru řídící jednotky motoru , po zampnutí klíčku tam musíš naměřit napětí, pokud není je relé motoru KO
volf46
Sběrač informací
Příspěvky: 45
Odpovědi: 0
Registrován: 18 úno 2011, 20:54

Příspěvek od volf46 »

děkuji moc a schéma by bylo? kdybych si to chtěl propípat.
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33529
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

volf46 píše:děkuji moc a schéma by bylo? kdybych si to chtěl propípat.
nic nepípej dej na ty piny měřák nebo žárovku a zapni klíček pak napiš
volf46
Sběrač informací
Příspěvky: 45
Odpovědi: 0
Registrován: 18 úno 2011, 20:54

Příspěvek od volf46 »

Dobrý den. Tak 12 je pouze na yf1
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33529
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

volf46 píše:Dobrý den. Tak 12 je pouze na yf1
a tak to ti nepojede,
ještě napiš čím si to měřil musíš tam dát žárovku trřeba 21W jestli se rožne ? voltmetr to je pro tuto práci špatný rádce

yf1 je společný drát pro yg4,xe3,xF2,xf3,egr,ventil řízení tlaku paliva, ventil odstavení paliva, + do váhy vzduchu, na hlavním relé které to všechno spína bude asi 1O6
volf46
Sběrač informací
Příspěvky: 45
Odpovědi: 0
Registrován: 18 úno 2011, 20:54

Příspěvek od volf46 »

no tak když tam dam žarovku tak se nerožne ale jide slyšet že cvakne relé mělo by to byt to dvojrelé vstřikování.
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33529
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

to není dvojrelé to je relé co poští do skupin co jsem ti napsal asi1O6 pokud nerožne tak je tam studenák v rozvodech nebo s samotním relé, ted musíš hledat já byh zkusil žárovku u relé
geo
Aktivista
Příspěvky: 4730
Odpovědi: 0
Registrován: 16 zář 2010, 16:59

Příspěvek od geo »

Pokud to nemá bsm tak tam bude dvojité relé.Chce to proměřit ale u tohodle roku je problém že některé hlavně starší ročníky maj zalitý konektory takže něco na nich měřit je na h.....o.Často jsou vypálený konektory na tom relé i ty jejich kulatý motorový zásuvky.
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33529
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

geo píše:Pokud to nemá bsm tak tam bude dvojité relé.Chce to proměřit ale u tohodle roku je problém že některé hlavně starší ročníky maj zalitý konektory takže něco na nich měřit je na h.....o.Často jsou vypálený konektory na tom relé i ty jejich kulatý motorový zásuvky.
to jsme u jádra věci pičovina hrozná, žárovka a svítit :roll:
volf46
Sběrač informací
Příspěvky: 45
Odpovědi: 0
Registrován: 18 úno 2011, 20:54

Příspěvek od volf46 »

Jo konektory jsou zatavene tak se tam neda dostat. Nevypadaji vypalene ani ty kulate. Aj jsem s nima pohyboval a nic. Relatka mam 2 náhradní a furt to same. Nejaky rada jak ty konektory vyzkoušet prihybat kontakty asi nema moc vyznam ze?
geo
Aktivista
Příspěvky: 4730
Odpovědi: 0
Registrován: 16 zář 2010, 16:59

Příspěvek od geo »

A co nárazovej spinač není vylítlej?
volf46
Sběrač informací
Příspěvky: 45
Odpovědi: 0
Registrován: 18 úno 2011, 20:54

Příspěvek od volf46 »

ten jsem zkoušel mačkat, ale nevim jak to má nebo nemá jít, jestli není třeba pokažený. Zkusim odpojit a proklemovat. Jinak jsem trochu pokročil, našel jsem ve svazku v podběhu uhnilý drát, tak jsem ho opravil a auto už jide diagnostikovat a když zapnu klíč tak sepne dvoj relé, nicméně na jednotce stále nesvítí žárovka, jen sepne to relé. :? Už svítí i kontrolka diagnostiky. A někdy jak zapnu klič tak sviti immo, řekl bych po odpojení a připojení baterie. Pak zhasne. Čerpadlo v nadrži stale nehrčí.

chyby z diagnostiky p1169

a pak nějaké neznáme mám uni diag. tak to nepřečte

05626
16736
16216
16016
Aspon nějaký pokrok, ale už mám pár šedivých vlasů navíc. Co radíte? Díky

Obrázek
Obrázek
Obrázek
Odpovědět

Zpět na „Peugeot“