Stránka 1 z 1

Master 2,5 120dci

Napsal: 12 říj 2015, 12:24
od Matty117
Zdravim vas. Mam problem asi nekde s palivem po G.O. motoru a jeho zapojeni se chova tak ze nastartuje a kdyz chci pridat a lehce slapnu po plynu tak zdechne. Diag. Pise prilis vysoky tlak na rampe. A je tam opravdu hodne vysoky tlak i podle zvuku motoru. Vstrikovaci cerpadlo po G.O. a vymenen ventil na cerpadle vstrikovace taky po G.O. i rampu jsem zkousel menit a porad beze zmeny... Nesetkal se nekdi s timto problemem???

Napsal: 12 říj 2015, 14:14
od geo
Není ucpaná vratka do nádrže?

Napsal: 12 říj 2015, 16:33
od Matty117
Tu jsem profukoval a byla pruchozi...

Nikdo nic?

Napsal: 17 pro 2015, 10:14
od Matty117
Nikdo zadny navrh ani poznatek, zkusenost??

Re: Master 2,5 120dci

Napsal: 17 pro 2015, 17:04
od jarda117
Matty117 píše:Zdravim vas. Mam problem asi nekde s palivem po G.O. motoru a jeho zapojeni se chova tak ze nastartuje a kdyz chci pridat a lehce slapnu po plynu tak zdechne. Diag. Pise prilis vysoky tlak na rampe. A je tam opravdu hodne vysoky tlak i podle zvuku motoru. Vstrikovaci cerpadlo po G.O. a vymenen ventil na cerpadle vstrikovace taky po G.O. i rampu jsem zkousel menit a porad beze zmeny... Nesetkal se nekdi s timto problemem???
S něčím podobným jsem se několikrát setkal. Byly to špatně postavená rozvodová kola a následně i celé rozvody. Časování motoru mimo toleranci.

Napsal: 29 úno 2016, 20:33
od Matty117
a dá se tohle nějak zjistit třeba přes diagnostiku?? nebo nějak?? protože Borec co motor repasoval tvrdí že za rozvody i kaskadu ozubených kol dá ruku do ohně...