Vhodnější motor, pro úpravy ?

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

marcinGSXR
Nováček
Příspěvky: 7
Registrován: 14 srp 2014, 17:33
Odpovědi: 0
Bydliště: Bartošovice

Vhodnější motor, pro úpravy ?

Příspěvek od marcinGSXR »

Zdravím, v mnoha tématech se ledacos psalo o úpravách na octávkách s motorem 1.9 Tdi. Zajímalo by mě jestli by byla vhodnější na úpravy motorizace s rotačním čerpadlem (66, 81kW), nebo PD (96kW) ? Chci si pořídit Octávku za rozumné peníze a trošku jí oživit, tak budu rád za každou dobrou radu. Měl bych představu dostat se na cca 140Koní
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Odpovědi: 0
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

96kw ma 130 koni v zaklade..
ale inak na úpravy jednoznačne 96kw.
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
Pipa95
Sběrač informací
Příspěvky: 22
Registrován: 16 čer 2014, 22:58
Odpovědi: 0

Příspěvek od Pipa95 »

Tak pokud chce 140ps, tak je to stejne jedno :D na rotacce dosahnout techto koni neni draha zalezitost, ale to PD je bude mit v zakladu pokud je dobre zajete (crazy) (crazy)
Ale na dalsi upravy rozhodne PD a nebudes potom muset resit tolik veci,, jak my co mame rotacku (6q, pd spodek atd.)
marcinGSXR
Nováček
Příspěvky: 7
Registrován: 14 srp 2014, 17:33
Odpovědi: 0
Bydliště: Bartošovice

Příspěvek od marcinGSXR »

Když jsem se díval na ceny aut, tak to vidím na rotačku.. Je mi jasné že to bude ledasco obnášet, ale každopádně, pustím se do toho. Větší turbo, ic, vstřiky, případně doladím sowtfer..
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

rotacku neber, vykrvacas
sparco gti
Přispěvovatel
Příspěvky: 862
Registrován: 04 bře 2010, 07:34
Odpovědi: 0
Bydliště: zilina

Příspěvek od sparco gti »

jj mal som dve rotacky ahf,asv prechod na pd 96kw asz proste raketka na ceste,ber asz 96kw budes prekvapeny co ten motor dokaze a zvladne ;)
standa123
Aktivista
Příspěvky: 2378
Registrován: 13 kvě 2014, 18:32
Odpovědi: 0

Příspěvek od standa123 »

souhlasím taktéž.......na úpravy jedině ASZ/ARL.........do budoucna urcite plánuju taky ASZ/ARL.....rotacka je zrout penez a stejne to porad není ono :-)
superb 3 140kw tdi - aktuální
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
leon cupra R310 CDLA - 350ps/480NM EX.
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

standa123 píše:souhlasím taktéž.......na úpravy jedině ASZ/ARL.........do budoucna urcite plánuju taky ASZ/ARL.....rotacka je zrout penez a stejne to porad není ono :-)
Musis umet investovat a rozhodovat se "finalne", nikoliv plytvat penezi na meziupravy ;)

Z meho pohledu je PDcko vhodne na upravy do ~280k, pak uz to zacne poradne udelana rotacka valcovat.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

PD ma urcite lepsiu konstrukciu motora nez rotacka...
Ja kupit PD tak by som musel vytrhnut dpc celu hlavu aj s tym ,,inovativnym" v 30tych rokoch 20 storocia vymyslenym, z nakladnych aut okopirovanym systemom vstrekovania, a prekopat to na VP37.
Tot len moj nazor.
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
Hrubec
Přispěvovatel
Příspěvky: 388
Registrován: 31 pro 2014, 13:36
Odpovědi: 0

Příspěvek od Hrubec »

Hosi ale rotacka ma lepsi prubeh (LOL)
Leoš 1,9 TDi ALH/ARL 66kw-FMIC,VB,KAT EGR off,12mm hlava,Race520,podacačka,sání vedení ASZ 1??Ps/4??Nm,SW TDIFun
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

to krvácení platí i pro PD ne každý má dnes 140 na budíku ;)
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
marcinGSXR
Nováček
Příspěvky: 7
Registrován: 14 srp 2014, 17:33
Odpovědi: 0
Bydliště: Bartošovice

Příspěvek od marcinGSXR »

Asi tak.. pro mě cenově dostupné mají naběháno kolem 220.. Proto nechcu dělat nic naročného, ani žadnou velkou přestavbu a budu rád když se dostano k těm 140K Nemám v plánu nikde závodit..
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

tak najdi pěknou rotačku a máš klid
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7567
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

A kolik na to mas vlastne penez?
marcinGSXR
Nováček
Příspěvky: 7
Registrován: 14 srp 2014, 17:33
Odpovědi: 0
Bydliště: Bartošovice

Příspěvek od marcinGSXR »

Hledám něco do 70. A raději ať to má najeto třeba 220, než 180, páč v téhle době bych tomu nevěřil.. jinak mám rozhozené sítě u známých mechošů
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“