Trasenie po výmene vstrekov
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Trasenie po výmene vstrekov
Ahojte,
Mám Audi A4 1.9 TDI PD 96 kw AVF, 450 tis km, vymenil som spojku ( LUK + preobložená lamela s HDS57 ) a vstrekovače AL zo 110 kw motora ARL. Po výmene autom dost trasie a ma taký nepravidelný chod, ako keby na 3 valce.
Chcem sa spýtať, je tento jav normálny?
A na aký výkon by sa to dalo naladiť, aby to sériové turbo ešte nejakú tu dobu zvládlo a tak isto aj nová preobložená spojka?
Za odpoveď vopred ďakujem. Podobné témy som nenašiel.
Mám Audi A4 1.9 TDI PD 96 kw AVF, 450 tis km, vymenil som spojku ( LUK + preobložená lamela s HDS57 ) a vstrekovače AL zo 110 kw motora ARL. Po výmene autom dost trasie a ma taký nepravidelný chod, ako keby na 3 valce.
Chcem sa spýtať, je tento jav normálny?
A na aký výkon by sa to dalo naladiť, aby to sériové turbo ešte nejakú tu dobu zvládlo a tak isto aj nová preobložená spojka?
Za odpoveď vopred ďakujem. Podobné témy som nenašiel.
Tak zrejme ti trasie kvoli vstrekov,daj vag a zistis ktory vstrek to bude.
A ohladom vykonu s VA turbom to max asi 180k.
A ohladom vykonu s VA turbom to max asi 180k.
A4 B6 Avant Sline AVF-hybrid gtb1756v,fmic 550x140,egr/off, kat/on-soft 227ps 461 nm
A4 B6 Avant Quattro AVF,-Gtd2060vz,Wzt 100%,dbilas 280,porting hlavy,sachs race+kevlar,FMIC 55/60mm,vyf.63mm-soft 290ps 540nm
A4 B6 Avant Quattro AVF,-Gtd2060vz,Wzt 100%,dbilas 280,porting hlavy,sachs race+kevlar,FMIC 55/60mm,vyf.63mm-soft 290ps 540nm
- TDIfun
- Aktivista
- Příspěvky: 1994
- Registrován: 06 říj 2008, 20:15
- Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
- Kontaktovat uživatele:
spatny soft, upravit na jine vstriky je uz vyssi level ..bubulino píše:tak sotware sa tam už robil, ale jemné chvenie na volnobehu ostalo, a tak isto aj mierne vibracie pri 1800 ot, pri ustalenom plyne.
korekcne davky su max do 1.0
Inak na kanáli 23 ukazuje hodnoty -90 ( vsetky 4 ).
Moze to trasenie sposobovat zly software?

340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
A ako zistím, že daný upravca je dostatočne znalý na to, aby vedel spraviť soft? Je ten parameter z kanálu 23 doležitý? Totižto on tvrdí, že tam je soft správnyTDIfun píše:spatny soft, upravit na jine vstriky je uz vyssi level ..bubulino píše:tak sotware sa tam už robil, ale jemné chvenie na volnobehu ostalo, a tak isto aj mierne vibracie pri 1800 ot, pri ustalenom plyne.
korekcne davky su max do 1.0
Inak na kanáli 23 ukazuje hodnoty -90 ( vsetky 4 ).
Moze to trasenie sposobovat zly software?
no presne cislo vstrekov neviem, ale urcite mali koncovku AL. Povodne som mal AR, cize sa menili vstreky z motora ARL 110 kw do AVF 96kw a bolo tam treba spravit soft, ibaze ja ako laik nemam ako rozoznat, ze je tam zly software. Je pravda ze upravca sa s tym hral tyzden a tie hodnoty na kanali 23 sa mi jednoducho nezdaju. Teraz by tam mal byt soft pre tie vstreky AL, teda prerobeny soft.
odkiaľ si bubulino? nech sa ti na niekto schopný pozrie na ten soft
Audi A3 8P S-LINE, 2.0 TDI BKD, chip, EGR OFF + hot start fix spravený mnou cca 12x kW
Audi A4 B6, 1.9 TDI 96kw AVF, Launch control + chip spravený mnou 110 kW+
VW Transporter T5 LR, 1.9 TDI, chip
Audi S2 Avant ABY
Škoda 100L - celková renovácia
Audi A4 B6, 1.9 TDI 96kw AVF, Launch control + chip spravený mnou 110 kW+
VW Transporter T5 LR, 1.9 TDI, chip
Audi S2 Avant ABY
Škoda 100L - celková renovácia