Stránka 1 z 1

Marea 2,4 jtd a alternativni tekutiny pro diesel

Napsal: 28 říj 2015, 18:41
od kajos
Je motor Jtd vhodny pro použití alternativni tekutiny?
Mám přístup k hydraulice .

Napsal: 28 říj 2015, 19:12
od k.amerika
JTD mám zkušenist pouze s 1,9 a hlavně jsem koukal aby to mělo 77Kw, nebyl jediný problém s ničím..

Napsal: 29 říj 2015, 00:10
od Pelep
To je rail, fakt kousne hydrauliku? :?

Napsal: 29 říj 2015, 06:43
od k.amerika

Napsal: 29 říj 2015, 07:49
od STIB
Napsals polopravdu.Radši to smaž.

Napsal: 29 říj 2015, 20:08
od k.amerika
STIB píše:Napsals polopravdu.Radši to smaž.
Co je v tom článku tedy špatně? Nebo co byla polopravda, at se poučim.

Napsal: 29 říj 2015, 20:19
od STIB
U starších dieselů někdy praskají hlavy. Velmi známý je tento jev u BMW 525tds. Pozoruhodné je, že kvůli praskajícím hlavám je tento motor mezi lidmi považován za nespolehlivý.
Pouze do roku 96-pak plastové sání je ok.Bohužel v hospodě se toho nakecá.
U motorů 1,9 TDI z produkce koncernu Volkswagen často odchází HFM sonda, již mnozí čeští řidiči znají pod názvem váha vzduchu.
Pokud se mění pravidelně filtr je nesmrtelná.
Neuškodí vědět, že Octavia 1.9 TDI 81 kW dvouhmotu nemá.
Lež.
Atd,atd.....,ale je tam i pravda,že CR má po 150000km dost.