Megane I rány do podlahy
Napsal: 03 lis 2015, 19:57
Mám tu tátovo Megana I 1,9 dti 72 kW r.v.1999.
Když se s ním přejede větší nerovnost ozve se tupá rána. Rána se ozve i když tu nerovnost přejedu v nízký rychlosti na neutrál. Jinak je podvozek tichej i při jízdě po hrbolatý silnici. Rána se ozve jen při větším zkřížení karoserie - jedno přední kolo vjede do větší prohlubně.
Na autě jsou vyměněný přední tlumiče s pružinami a axiálními ložisky. Dále je nový kompletní uložení stabilizátoru. Jeden rejdovej čep byl volnej - ten jsem taky vyměnil. Rány přes to přetrvávají.
Nevím na co se teď zaměřit.
Všimnul jsem si, že při volnoběhu se vibrace motoru dost přenášejí do karoserie - nemám ale srovnání s jiným meganem, nevím tedy jestli je to normální nebo ne. Taky při jízdě při tahu motoru to má tendenci táhnout do leva. Silentbloky na ramenou se ale zdají pohledově OK. Uvažuju, že zajedu na STK a nechám ho proklepat.
Když se s ním přejede větší nerovnost ozve se tupá rána. Rána se ozve i když tu nerovnost přejedu v nízký rychlosti na neutrál. Jinak je podvozek tichej i při jízdě po hrbolatý silnici. Rána se ozve jen při větším zkřížení karoserie - jedno přední kolo vjede do větší prohlubně.
Na autě jsou vyměněný přední tlumiče s pružinami a axiálními ložisky. Dále je nový kompletní uložení stabilizátoru. Jeden rejdovej čep byl volnej - ten jsem taky vyměnil. Rány přes to přetrvávají.
Nevím na co se teď zaměřit.
Všimnul jsem si, že při volnoběhu se vibrace motoru dost přenášejí do karoserie - nemám ale srovnání s jiným meganem, nevím tedy jestli je to normální nebo ne. Taky při jízdě při tahu motoru to má tendenci táhnout do leva. Silentbloky na ramenou se ale zdají pohledově OK. Uvažuju, že zajedu na STK a nechám ho proklepat.