Stránka 1 z 1

výmena trysiek 150k za 180k

Napsal: 30 bře 2006, 23:47
od lubomt
Včera som vymenil svoje pôvodné trysky 150k za nové 180k,pretože už mali za sebou 240-tis.kil. nastal malý pokles výkonu,ale motor ide jemnejšie,menej klepe. Pri plnom zošliapnutí plyn.pedála žiaden dym,len ma trošku štve pokles výkonu. Mám už vymenenú turbinu za 180k,motor AHF pôvodne 110KW. Čip je upravený na tento výkon,čím to môže byť? Vraj sú to nejaké nové trysky normy EURO 4,tak preto tá nedymivosť ale aj maličký pokles výkonu.
samozrejme,po výmene ako inak muselo sa niečo po... Už mám tak zasratý filter odvetrávania oleja,že mi začal olej crčať popri tryske,tak som tento filter musel objednať. Vraj by sa mal meniť každých 50.000 km,keď sa nemení,tak potom začne olej tlačiť zovšadiaľ

Napsal: 31 bře 2006, 11:40
od Forest
nekde na netu jsem cetl, ze clovek udelal to same a neprestane si to nikdy vycitat, ze pry to byla nejvetsi chyba ....nevim, kde to bylo, ale zarazilo me to taky...tak jsem si to zapamatoval

Napsal: 31 bře 2006, 14:32
od lubomt
tak to som písal kedysi ja,že som mal potom rôzne problémy. Ale tie trysky boli vadné,chcali

Napsal: 31 bře 2006, 15:13
od chucky
co znamená že čip je upravený na tento výkon?

Napsal: 31 bře 2006, 20:04
od johan
má ten filtr odvětrávání oleje také octavia tdi? Jestli ano, kde se nachází?

Napsal: 31 bře 2006, 23:34
od Alex
johan: v tom čiernom plastovom "dekli" na víku ventilov, z ktorého vedie hadica do sania. Keď pozeráš na motor, vľavo je plniaci otvor oleja a vpravo je odvetranie (teda pri tom konci, kde je výveva).