rozvody O1 1,9 tdi 66kw
Moderátoři: šulda, Moderátoři
rozvody O1 1,9 tdi 66kw
prosim o pomoc auto jezdi startuje vymenuji rozvody , dole znacka na setrvaku ok nahore vacka v rovine a cerpadlo je pootocene o ctvrt otacky aby slo zaaretovat poradte mam to nechat nebo dat na znacky ? pujde to pak nastartovat ? ? ?
Napni správně napínací kladku a vše správně podotahuj. Dvakrát ještě pootoč motorem na značky a když to bude sedět, tak by to mělo jít natočit. Nevadí, že značka na řemenici vačkové hřídele není nahoře /stejně má být řemenice při nastavování rozvodů "sražena"/. Pokud nikdo nesundával řemenici čerpadla, tak to bude v pořádku.
Octavia I 1.9TDI 81Kw AHF r.v.2000
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
Vačka na pravítko,čerpadlo na díru,klika na značku a musí jet.A nelaboruj nad pi......sustera píše:Dekuji za vse jde ale o to ze my nesedi na znacky cerpadlo o ctvrt otacky a jestli to ted dam na znacky tudis pootocim cerpadlem jestli pujde rotacka nastartovat u pd jnebo cr je to asi jedno
OCTAVIA- ALH
vždy na přípravky na rysky po někom se vysrat a pokud jsi to rozhodil nejni jiná šance...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Tobě asi není moc jasný, co všechno se děje, když to dáš na značky. To ses do toho neměl vůbec pouštět ! Ale když už jsi to rozdělal, tak je třeba to dát do pořádku. Tak ještě jednou a s vysvětlením.sustera píše:Dekuji za vse jde ale o to ze my nesedi na znacky cerpadlo o ctvrt otacky a jestli to ted dam na znacky tudis pootocim cerpadlem jestli pujde rotacka nastartovat u pd jnebo cr je to asi jedno
-Setrvák na znače = píst 1.válce v horní úvrati.
-Vačka na značce = ventily 1. válce uzavřeny /vrcholy sací a výfukové vačky 1. válce nesmí být ve styku s hydr. zdvihátky a přitom je vsazen přípravek do výřezu pro vákuovou pumpu, řemenice vačky je "sražena"/.
-Čerpadlo na značce = okamžik vstřiku paliva do 1.válce/ řemenice čerpadla je povolena třemi šrouby/.
Na značku na řemenici vačky vůbec neber ohled.
Napni správně napínací kladku a vše podotahuj.
Pokud nikdo nesundával přírubu na hřídeli čerpadla /na které je připevněna řemenice/ a nepootočil s ní, tak by to mělo jít postavit na značky a také nahodit.
Pokud někdo s přírubou hýbal, tak je poloha hřídele čerpadla v okamžiku vstřiku do 1. válce tak jak ukazuje 1. obrázek. Na hřídel se pak nasadí příruba do polohy jak ukazuje 2. obrázek.
Pokud by však nešel motor spustit, tak by se okamžik vstřiku do 1. válce kontroloval bez sundání příruby z hřídele čerpadla.


Octavia I 1.9TDI 81Kw AHF r.v.2000
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
Ten klínek tam býval jen u prvních čerpadel, potom již ne.
V tom případu musíš povolit převlečnou matici na potrubí k 1. válci a zkontrolovat, zda palivo bude vytékat ze spoje, když při otáčení hřídelí čerpadla přijde "výřez" v přírubě na aretační otvor v čerpadle = vstřik do prvního válce..
Pokud by tam byla velká odchylka, je třeba stáhnout přírubu stahovákem a ustavit do polohy dle předchozích obrázků.
V tom případu musíš povolit převlečnou matici na potrubí k 1. válci a zkontrolovat, zda palivo bude vytékat ze spoje, když při otáčení hřídelí čerpadla přijde "výřez" v přírubě na aretační otvor v čerpadle = vstřik do prvního válce..
Pokud by tam byla velká odchylka, je třeba stáhnout přírubu stahovákem a ustavit do polohy dle předchozích obrázků.
Octavia I 1.9TDI 81Kw AHF r.v.2000
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip