Stránka 1 z 2

407 2.0HDi RHR

Napsal: 02 pro 2015, 11:48
od roman1648
Řešíme jednu patálii - auto k nám dojelo, podotýkám dojelo po svých kolech :D s jednou zalomenou žhavkou ( uplně vpravo, no hroznej přístup ), na autě nelze, tak kolega zhodil hlavu, nechala se žhavka vytáhnout a spravit závit, hlava se jen srovnala, nový těsnění,šrouby,rozvody, poskládal to, nejde to natočit, po zkoušení všeho možného vytáhnul vstřiky, jeden válec skoro bez tlaku, tak s tím laboroval, nakonec hlavu znovu sundal, ventily ohnutý nejsou, nechápeme co se tam mohlo udát....rozvody a věci okolo na 100% dobře, kolega dělal léta v Peugeotu a těch motorů dělal desítky
jediný že mohl bordel po frézování zůstat přilepenej na ploše ventilu ?
hlava se znovu odvezla tak se uvidí...

Napsal: 05 pro 2015, 16:50
od Čert
jaké jsou tlaky v ostatních válcích?

Napsal: 05 pro 2015, 18:45
od geo
Nepřeházeli jste zdvihátka?někdy se jim pak nechce vrátit.Několikrát jsem už dal lano a opatrně roztáhnul.Občas i ten bordel přilepenej na sedle ale ne když je hlava dole to jste snad čistili.

Re: 407 2.0HDi RHR

Napsal: 05 pro 2015, 22:17
od slovacek.milos
roman1648 píše: hlava se znovu odvezla tak se uvidí...

Napsal: 06 pro 2015, 09:25
od roman1648
geo píše:Nepřeházeli jste zdvihátka?někdy se jim pak nechce vrátit.Několikrát jsem už dal lano a opatrně roztáhnul.Občas i ten bordel přilepenej na sedle ale ne když je hlava dole to jste snad čistili.
Urcite prehazeli....ale zkousel to i tahat na lane a prd...

Napsal: 06 pro 2015, 15:12
od jericho-3
A byla hlava pořádně umyta ? Zažil jsem přidřené ventily ve vodítkám pilinami z broušení..A je dobré nechvátat, když se hlava s vačkou složí, protočit vačku a koukat zda už hydra ventily pustila až do sedla...Chce to jít na oběd až poté kouknout zda všechny ventily sedí na sedlech a těsní...Mělo by se to srovnat startováním a roztažením , ale je lepší mít jistotu, že hlava těsní...

Napsal: 07 pro 2015, 18:21
od slovacek.milos
[quote="jericho-3"].Chce to jít na oběd až poté kouknout zda všechny ventily sedí na sedlech a těsní..
ono je to u spousta hlav i psáno čtyři hodiny počkat, uživatel beli ten složí mastí a nechá do druhého dne pak kontroluje, že prej se pár hlav podkalo když to hned startovali, já to vozím borcovi a nemusím řešit, budovič v hodoníně

Napsal: 14 pro 2015, 09:19
od roman1648
tak to kolega vzdal a znovu to sundal tu palici....
problém bude asi v délce ventilů protože každej "vyčuhuje" z hlav jinak
bez vaček to má tlaky že s tím neotočíš a s vačkama je to jalovec, vypadá že obě hlavy jsou stejně blbě udělaný ( dělal to ten stejnej borec ), prostě se ventily nedovřou

Napsal: 14 pro 2015, 19:09
od jericho-3
Jo veškerá rychlost opravy se vymstí, sám jsem párkrát pěkně nalítl...MĚŘIT-OVĚŘOVAT, POSUZOVAT KONZULTOVAT A NIČEMU NEVĚŘIT.. :)

Napsal: 14 pro 2015, 20:38
od Tommy TDI
Když píšeš že každej ventil přesahuje jinak,nemáte zaměněný sací a výf. ventily?

Když dáte vačky a nemá to tlaky není problem v hydrostavech?

Na sprej chytne?

Napsal: 15 pro 2015, 08:56
od roman1648
Velikost ventilu je jina takze ne😆
Hydra vliv maji to jo,ale proc?? I kdyz to protacis stokrat,nechalo se to odstat tri dny a prd,nechytne na sprej ani roztazeni
Rozvody spravne,vacky protoceny nejsou
auto Prijelo po ose...

Napsal: 15 pro 2015, 18:35
od x.gon
Jednou takhle známej mechoš dělal rozvody na berlingu 1.6HDI a po rozvodech to nejelo..tak mě to dovezl a megnetickej kroužek na klice KO .takže sem mu nadělil snímač otáček + kroužek a fičák..možná se ti to taky přihodilo

Napsal: 15 pro 2015, 19:31
od roman1648
Neee,to proste nema tlaky,jako mechanika,nedela to poprvy ale tak posty...

Napsal: 15 pro 2015, 21:11
od Čert
Zkoušel jsi vymačkat hydra?

Napsal: 16 pro 2015, 07:40
od roman1648
ne to jediny ne...taky jsme nad tim dumali...ale bylo to tri dny odstaveny a občas jsme to protaceli a stejne nic...