Netěsnost vstřiku

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Hromy22
Přispěvovatel
Příspěvky: 520
Odpovědi: 0
Registrován: 02 kvě 2014, 20:31

Netěsnost vstřiku

Příspěvek od Hromy22 »

Zdravím, potřeboval bych poradil měnil jsem trysky, a srovnával jsem sedla vstřikovačů a u jednoho mi teď teče nafta. Ne kolem trubičky, ale netěsní mě jak se dává měděná podložka. Zkoušel jsem dával novou a pořád netěsní. Díky za radu. Rotačka ASV.
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33573
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Re: Netěsnost vstřiku

Příspěvek od slovacek.milos »

Hromy22 píše:Zdravím, potřeboval bych poradil měnil jsem trysky, a srovnával jsem sedla vstřikovačů a u jednoho mi teď teče nafta. Ne kolem trubičky, ale netěsní mě jak se dává měděná podložka. Zkoušel jsem dával novou a pořád netěsní. Díky za radu. Rotačka ASV.
co třeba zkusit opraváře čerpadel :?
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7559
Odpovědi: 0
Registrován: 07 srp 2008, 09:14

Příspěvek od Vici »

Nebo foresta (LOL)
martas.belka
Přispěvovatel
Příspěvky: 604
Odpovědi: 0
Registrován: 24 říj 2012, 21:07
Bydliště: Jirkov

Příspěvek od martas.belka »

tak jí zkus vyžíhat
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33573
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

martas.belka píše:tak jí zkus vyžíhat
zkus :? toby snad měl každý kdo něco takového dělá vědět
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14434
Odpovědi: 0
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Re: Netěsnost vstřiku

Příspěvek od Tomas.cz »

Hromy22 píše:Zdravím, potřeboval bych poradil měnil jsem trysky, a srovnával jsem sedla vstřikovačů a u jednoho mi teď teče nafta. Ne kolem trubičky, ale netěsní mě jak se dává měděná podložka. Zkoušel jsem dával novou a pořád netěsní. Díky za radu. Rotačka ASV.

Podložka těsní tlak ze spalováku, tobě bude podtékat nafta kolem závitu matice trysky.
Jednou jsem to řešil a pomohlo mě vyměnit podložku přímo ve vstřikovači, je to hned pod tryskou, koukají z ní kolíčky na aretaci polohy trysky.
Asi byla nějaká vyžraná či co a ronila přes ní nafta.
Hromy22
Přispěvovatel
Příspěvky: 520
Odpovědi: 0
Registrován: 02 kvě 2014, 20:31

Příspěvek od Hromy22 »

slovacek.milos píše:
martas.belka píše:tak jí zkus vyžíhat
zkus :? toby snad měl každý kdo něco takového dělá vědět
Co tady zkoušíš ? (LOL) Uklidníme se...


Tomas.cz: Díky v pondělí stím jedu ke známému do Diesel servisu. Kde mi právě nastavoval jiné otvírací tlaky.
geo
Aktivista
Příspěvky: 4732
Odpovědi: 0
Registrován: 16 zář 2010, 16:59

Příspěvek od geo »

Asi jsem debil ale taky nežíhám novou podložku určenou pod vstřk max zafrézuju dosedací plochu a nemám problém.Naposled jsem žíhal na učnáku do detvana ale to byla ještě měď dneska už jsou jak bláto od výroby.
favo
blázen
Příspěvky: 2759
Odpovědi: 0
Registrován: 12 úno 2008, 16:29

Příspěvek od favo »

To jsme dva, mě by ani nenapadlo tepelně upravovat originál díl.
Předpokládl bych že jej výrobce vyrobil a nachystal tak aby se dal okamžitě použít.
Když jsem měnil vstřikovač, tak jsem jen vytáhl podložku z pytlíku, vyčistil vstřik a nasadil místo původní a vše složil.
V práci žíhám akorát měděný trubičky který často ohýbám dle potřeby.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Hromy22
Přispěvovatel
Příspěvky: 520
Odpovědi: 0
Registrován: 02 kvě 2014, 20:31

Příspěvek od Hromy22 »

Přesně tak, já jsem zkoušel měnit podložku 2x a nepomohlo to. Je možný že mám moc vybroušený sedlo (od rovnání plochy) v hlavě a že ta podložka je slabá ? Nebo to může opravdu téct kolem matice co drží trysku ? Kolem trubiček to není.
geo
Aktivista
Příspěvky: 4732
Odpovědi: 0
Registrován: 16 zář 2010, 16:59

Příspěvek od geo »

Stříkni tam jarovou vodu když nevíš pokud je to pod vstřikem tak to bude vidět.
Biimbo
Aktivista
Příspěvky: 4700
Odpovědi: 0
Registrován: 23 úno 2009, 12:03
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od Biimbo »

Asi to není potřeba ale od 7let co jsem chodil pomáhat tátovi na dílnu opravovat náklaďáky, jsem se spoustu věcí naučil a vždycky všechny měděný podložky žíhal. Na vzduch,hydrauliku,spojku, motor i olej zátky. Tak to žíhám na osobákách i náklaďákách.
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive


Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2867
Odpovědi: 0
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

zalapovat dosadaciu plochu trysky
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
Hromy22
Přispěvovatel
Příspěvky: 520
Odpovědi: 0
Registrován: 02 kvě 2014, 20:31

Příspěvek od Hromy22 »

toefuk píše:zalapovat dosadaciu plochu trysky
Teď nevím co přesně myslíš ? zalapovat ? Nevím co to znamená.
kaad
Aktivista
Příspěvky: 1279
Odpovědi: 1
Registrován: 14 říj 2007, 15:52
Bydliště: okres Přerov

Příspěvek od kaad »

Já taky měděné podložky nežíhám i když v učňáku jsme se to učili. Zafrézuju dám novou podložku a basta fidli. Drží jak slovo boží. A co se týká výpustných šroubů oleje, tak tam používám hliník. Ale třeba teť když jsem dělal Vito a vytáhnul jsem vstřikovače, tak tam dal někdo pro jistotu po třech podložkách. No jsou i takoví machři.
Fiat Ulysse 2,0JTD a AUDI A3 S-line 125kW
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“