Netěsnost vstřiku
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Netěsnost vstřiku
Zdravím, potřeboval bych poradil měnil jsem trysky, a srovnával jsem sedla vstřikovačů a u jednoho mi teď teče nafta. Ne kolem trubičky, ale netěsní mě jak se dává měděná podložka. Zkoušel jsem dával novou a pořád netěsní. Díky za radu. Rotačka ASV.
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33573
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Odpovědi: 0
Re: Netěsnost vstřiku
co třeba zkusit opraváře čerpadelHromy22 píše:Zdravím, potřeboval bych poradil měnil jsem trysky, a srovnával jsem sedla vstřikovačů a u jednoho mi teď teče nafta. Ne kolem trubičky, ale netěsní mě jak se dává měděná podložka. Zkoušel jsem dával novou a pořád netěsní. Díky za radu. Rotačka ASV.

-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 604
- Registrován: 24 říj 2012, 21:07
- Bydliště: Jirkov
Odpovědi: 0
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33573
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Odpovědi: 0
Re: Netěsnost vstřiku
Hromy22 píše:Zdravím, potřeboval bych poradil měnil jsem trysky, a srovnával jsem sedla vstřikovačů a u jednoho mi teď teče nafta. Ne kolem trubičky, ale netěsní mě jak se dává měděná podložka. Zkoušel jsem dával novou a pořád netěsní. Díky za radu. Rotačka ASV.
Podložka těsní tlak ze spalováku, tobě bude podtékat nafta kolem závitu matice trysky.
Jednou jsem to řešil a pomohlo mě vyměnit podložku přímo ve vstřikovači, je to hned pod tryskou, koukají z ní kolíčky na aretaci polohy trysky.
Asi byla nějaká vyžraná či co a ronila přes ní nafta.
To jsme dva, mě by ani nenapadlo tepelně upravovat originál díl.
Předpokládl bych že jej výrobce vyrobil a nachystal tak aby se dal okamžitě použít.
Když jsem měnil vstřikovač, tak jsem jen vytáhl podložku z pytlíku, vyčistil vstřik a nasadil místo původní a vše složil.
V práci žíhám akorát měděný trubičky který často ohýbám dle potřeby.
Předpokládl bych že jej výrobce vyrobil a nachystal tak aby se dal okamžitě použít.
Když jsem měnil vstřikovač, tak jsem jen vytáhl podložku z pytlíku, vyčistil vstřik a nasadil místo původní a vše složil.
V práci žíhám akorát měděný trubičky který často ohýbám dle potřeby.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
-
- Aktivista
- Příspěvky: 4700
- Registrován: 23 úno 2009, 12:03
- Bydliště: České Budějovice
Odpovědi: 0
Asi to není potřeba ale od 7let co jsem chodil pomáhat tátovi na dílnu opravovat náklaďáky, jsem se spoustu věcí naučil a vždycky všechny měděný podložky žíhal. Na vzduch,hydrauliku,spojku, motor i olej zátky. Tak to žíhám na osobákách i náklaďákách.
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Já taky měděné podložky nežíhám i když v učňáku jsme se to učili. Zafrézuju dám novou podložku a basta fidli. Drží jak slovo boží. A co se týká výpustných šroubů oleje, tak tam používám hliník. Ale třeba teť když jsem dělal Vito a vytáhnul jsem vstřikovače, tak tam dal někdo pro jistotu po třech podložkách. No jsou i takoví machři.
Fiat Ulysse 2,0JTD a AUDI A3 S-line 125kW