Audi B7 slabo kuri
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Audi B7 slabo kuri
Ahojte, uz nejaky cas riesim problem so slabym kurenim v Audi A4 B7, kod motora BRB, r.v. 2006.
Problem je ten, ze cim viac je zohriata chladiaca kvapalina, tym ide z fukarov chladnejsi vzduch. Ale aj napriek tomu, z fukarov nejde horuci vzduch ani pocas zohrievania kvapaliny. Chladiaca kvapalina sa na 90 st zohreje celkom rychlo, je tam novy termostat a teplotu 90 st si stale drzi, aj ked je ventilator kurenia pusteny na max. Cim silnejsie je nastaveny ventilator kurenia, tym ide z fukarov vlaznejsi vzduch. Regulacia teploty funguje, teplota sa meni v zavislosti od jej nastavenia na climatroniku.
Bol som v 3 servisoch, v jednom mi povedali ze je vadna jedna z klapiek - skontrolovane na 2 nezavislych VAG-COM kabloch, klapky su ok. V druhom, ze moze byt upchaty radiator. V tretom mi zase radiator vyplachli. Kvoli prasknutemu chladicu vyfukovych plynov som zaspelil ten chladic aj EGR a voda ide mimo neho.
Co vsetko bolo absolvovane:
- Vymena termostatu
- Preplachnutie radiatora kurenia sprejom na to urcenym
- Kontrola klapiek
- Nova chladiaca kvapalina
- Odvzdusnenie na volnobehu aj pri vysokych otackach
Tesnenie pod hlavou by malo byt OK, voda sa nestraca a neevidujem dalsie priznaky. Vodnu pumpu som este nekontroloval, ale teplota sa stale drzi na 90 st.
PS: V prvy den, po vrateni auta zo servisu, kde preplachli radiator, vymenili termostat, chladiacu kvapalinu, auto kurilo, z fukarov isiel horuci vzduch, na druhy den vsak zase len vlazny...
Problem je ten, ze cim viac je zohriata chladiaca kvapalina, tym ide z fukarov chladnejsi vzduch. Ale aj napriek tomu, z fukarov nejde horuci vzduch ani pocas zohrievania kvapaliny. Chladiaca kvapalina sa na 90 st zohreje celkom rychlo, je tam novy termostat a teplotu 90 st si stale drzi, aj ked je ventilator kurenia pusteny na max. Cim silnejsie je nastaveny ventilator kurenia, tym ide z fukarov vlaznejsi vzduch. Regulacia teploty funguje, teplota sa meni v zavislosti od jej nastavenia na climatroniku.
Bol som v 3 servisoch, v jednom mi povedali ze je vadna jedna z klapiek - skontrolovane na 2 nezavislych VAG-COM kabloch, klapky su ok. V druhom, ze moze byt upchaty radiator. V tretom mi zase radiator vyplachli. Kvoli prasknutemu chladicu vyfukovych plynov som zaspelil ten chladic aj EGR a voda ide mimo neho.
Co vsetko bolo absolvovane:
- Vymena termostatu
- Preplachnutie radiatora kurenia sprejom na to urcenym
- Kontrola klapiek
- Nova chladiaca kvapalina
- Odvzdusnenie na volnobehu aj pri vysokych otackach
Tesnenie pod hlavou by malo byt OK, voda sa nestraca a neevidujem dalsie priznaky. Vodnu pumpu som este nekontroloval, ale teplota sa stale drzi na 90 st.
PS: V prvy den, po vrateni auta zo servisu, kde preplachli radiator, vymenili termostat, chladiacu kvapalinu, auto kurilo, z fukarov isiel horuci vzduch, na druhy den vsak zase len vlazny...
Naposledy upravil(a) neologic dne 21 led 2016, 13:54, celkem upraveno 2 x.
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33615
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Odpovědi: 0
Re: Audi B7 slabo kuri
[quote="neologic"].
PS: V prvy den, po vrateni auta zo servisu, kde preplachli radiator, vymenili termostat, chladiacu kvapalinu, auto kurilo, z fukarov isiel horuci vzduch, na druhy den vsak zase len vlazny...
asi ti provedli základní nastavení které ti vypadává a druhý den už klapka negví či je a neumí uzavřít studený vduch
PS: V prvy den, po vrateni auta zo servisu, kde preplachli radiator, vymenili termostat, chladiacu kvapalinu, auto kurilo, z fukarov isiel horuci vzduch, na druhy den vsak zase len vlazny...
asi ti provedli základní nastavení které ti vypadává a druhý den už klapka negví či je a neumí uzavřít studený vduch

-
- Aktivista
- Příspěvky: 3364
- Registrován: 25 črc 2011, 23:22
- Bydliště: B.Bystrica
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
Mas to zavzdusnene,daj vnutorny okruh na kureni,zacne ist teply vzduch po chvile?
V tejto zime je dost tazko odvzdusnit TDI,pretoze sa to rychlo chladí.
V tejto zime je dost tazko odvzdusnit TDI,pretoze sa to rychlo chladí.
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
-
- Aktivista
- Příspěvky: 3364
- Registrován: 25 črc 2011, 23:22
- Bydliště: B.Bystrica
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
Treba vodu pretlacit celym systemom,existuje na to kufrik ktorym sa zistuju netesnosti tym,ze sa natlakuje system,vzdy naplnim nadobku po stopel ,otvorim odvzdusnovaciu dierku a tlacim do toho,inak to nejde,teraz som riesil toto iste na passate,v radiatore je len vzduch.a tym,ze sa to auto nezohreje riadne tak ani samo neodvzdusni ako sa TDI zvykne.
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33615
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Odpovědi: 0
[quote="neologic"]Basic settings bolo robene niekolkokrat, aj dnes som to skusil a ziadna zmena, z fukarov ide stale vlazny vzduch. Cim su vyssie otacky motora, tym ide teplejsi vzduch...
nedávno šaran, řešilo se prej taky kde co,
zamlžené okna vlažný vzduch a pak spíš studený, chvilku jsem pojezdil a zjistil že spíš nefouká vzduch žádný, kalsika neprůchodný kabinový, přitom nebyl nějak extra špinavý,
takový test: stojíš na místě zahřátý motor vyplý ventilátor, zapneš ventilátor a pokud de horký pak schládne tak vázne dodávka horké vody, vrtulka,
příklad: přijel jep široký, stej ný problém jak tvůj, za klidu bylo slyšet že klapky asi makají jak mají, obě hadice k radiátoru topení vřelé,
vypojil jsem hadice k topení u motoru do jedné dal zahradní hadici do druhé hadici a do kýblu, zapl jsem vodu a
hnědý humáč pak čistá voda, připojil jsem hadice a 
nedávno šaran, řešilo se prej taky kde co,
zamlžené okna vlažný vzduch a pak spíš studený, chvilku jsem pojezdil a zjistil že spíš nefouká vzduch žádný, kalsika neprůchodný kabinový, přitom nebyl nějak extra špinavý,
takový test: stojíš na místě zahřátý motor vyplý ventilátor, zapneš ventilátor a pokud de horký pak schládne tak vázne dodávka horké vody, vrtulka,
příklad: přijel jep široký, stej ný problém jak tvůj, za klidu bylo slyšet že klapky asi makají jak mají, obě hadice k radiátoru topení vřelé,
vypojil jsem hadice k topení u motoru do jedné dal zahradní hadici do druhé hadici a do kýblu, zapl jsem vodu a


Vedel by si sa mi na to pozriet? Sice som az z BA, ale mam tu problem najst normalny servis. Resp. poradit niekoho sikovneho z BA a okolia? Je tu este alternativa u znameho, poradil mi kupit viecko nadrzky, urobit don dierku, pretlacit kompresorom vzduch cez celu sustavu...UchoTD píše:Treba vodu pretlacit celym systemom,existuje na to kufrik ktorym sa zistuju netesnosti tym,ze sa natlakuje system,vzdy naplnim nadobku po stopel ,otvorim odvzdusnovaciu dierku a tlacim do toho,inak to nejde,teraz som riesil toto iste na passate,v radiatore je len vzduch.a tym,ze sa to auto nezohreje riadne tak ani samo neodvzdusni ako sa TDI zvykne.
Vrchna hadica k radiatoru, na ktorej je odvzdusnovacia dierka je chladnejsia ako spodna, cez ktoru ide voda z radiatora...slovacek.milos píše: příklad: přijel jep široký, stej ný problém jak tvůj, za klidu bylo slyšet že klapky asi makají jak mají, obě hadice k radiátoru topení vřelé,
-
- Aktivista
- Příspěvky: 3364
- Registrován: 25 črc 2011, 23:22
- Bydliště: B.Bystrica
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
dá sa to aj tak urobit,pretlačiť to vzduchom,len musíš mať nádobku stále plnú vody a odtiahnut hadicu na kuréní kým pôjde von vzduch.potom zase dat nas5 hadicu aby to nechytilo vzduch,doplnit nadobku na vodu a tak dalej..
chladič EGR si dúfam prepojil dobre,tam velá možností nieje
nechcem robit reklamu ale myslím,že mp3turbo je z BA,ale neviem či ešte funguje tu na fóre alebo prispieva.

chladič EGR si dúfam prepojil dobre,tam velá možností nieje
nechcem robit reklamu ale myslím,že mp3turbo je z BA,ale neviem či ešte funguje tu na fóre alebo prispieva.


Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33615
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Odpovědi: 0