Audi B7 slabo kuri

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

neologic
Přispěvovatel
Příspěvky: 72
Odpovědi: 0
Registrován: 04 zář 2009, 10:57

Audi B7 slabo kuri

Příspěvek od neologic »

Ahojte, uz nejaky cas riesim problem so slabym kurenim v Audi A4 B7, kod motora BRB, r.v. 2006.
Problem je ten, ze cim viac je zohriata chladiaca kvapalina, tym ide z fukarov chladnejsi vzduch. Ale aj napriek tomu, z fukarov nejde horuci vzduch ani pocas zohrievania kvapaliny. Chladiaca kvapalina sa na 90 st zohreje celkom rychlo, je tam novy termostat a teplotu 90 st si stale drzi, aj ked je ventilator kurenia pusteny na max. Cim silnejsie je nastaveny ventilator kurenia, tym ide z fukarov vlaznejsi vzduch. Regulacia teploty funguje, teplota sa meni v zavislosti od jej nastavenia na climatroniku.
Bol som v 3 servisoch, v jednom mi povedali ze je vadna jedna z klapiek - skontrolovane na 2 nezavislych VAG-COM kabloch, klapky su ok. V druhom, ze moze byt upchaty radiator. V tretom mi zase radiator vyplachli. Kvoli prasknutemu chladicu vyfukovych plynov som zaspelil ten chladic aj EGR a voda ide mimo neho.

Co vsetko bolo absolvovane:
- Vymena termostatu
- Preplachnutie radiatora kurenia sprejom na to urcenym
- Kontrola klapiek
- Nova chladiaca kvapalina
- Odvzdusnenie na volnobehu aj pri vysokych otackach

Tesnenie pod hlavou by malo byt OK, voda sa nestraca a neevidujem dalsie priznaky. Vodnu pumpu som este nekontroloval, ale teplota sa stale drzi na 90 st.
PS: V prvy den, po vrateni auta zo servisu, kde preplachli radiator, vymenili termostat, chladiacu kvapalinu, auto kurilo, z fukarov isiel horuci vzduch, na druhy den vsak zase len vlazny...
Naposledy upravil(a) neologic dne 21 led 2016, 13:54, celkem upraveno 2 x.
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33615
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Re: Audi B7 slabo kuri

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="neologic"].
PS: V prvy den, po vrateni auta zo servisu, kde preplachli radiator, vymenili termostat, chladiacu kvapalinu, auto kurilo, z fukarov isiel horuci vzduch, na druhy den vsak zase len vlazny...

asi ti provedli základní nastavení které ti vypadává a druhý den už klapka negví či je a neumí uzavřít studený vduch ;)
neologic
Přispěvovatel
Příspěvky: 72
Odpovědi: 0
Registrován: 04 zář 2009, 10:57

Příspěvek od neologic »

Basic settings bolo robene niekolkokrat, aj dnes som to skusil a ziadna zmena, z fukarov ide stale vlazny vzduch. Cim su vyssie otacky motora, tym ide teplejsi vzduch...

Chyba z VCDS:
01317 - Control Module in Instrument Cluster (J285)
79-00 -- Please Check Fault Codes
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Odpovědi: 0
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

Mas to zavzdusnene,daj vnutorny okruh na kureni,zacne ist teply vzduch po chvile?
V tejto zime je dost tazko odvzdusnit TDI,pretoze sa to rychlo chladí.
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
neologic
Přispěvovatel
Příspěvky: 72
Odpovědi: 0
Registrován: 04 zář 2009, 10:57

Příspěvek od neologic »

Jo, ide teplejsi vzduch so zapnutym vnutornym okruhom. Odvzdusnovane to bolo niekolkokrat, naposledy pri 3500ot po cca 4 minutach zacala striekat kvapalina z odvzdusnovacej diery
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Odpovědi: 0
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

Treba vodu pretlacit celym systemom,existuje na to kufrik ktorym sa zistuju netesnosti tym,ze sa natlakuje system,vzdy naplnim nadobku po stopel ,otvorim odvzdusnovaciu dierku a tlacim do toho,inak to nejde,teraz som riesil toto iste na passate,v radiatore je len vzduch.a tym,ze sa to auto nezohreje riadne tak ani samo neodvzdusni ako sa TDI zvykne.
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33615
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="neologic"]Basic settings bolo robene niekolkokrat, aj dnes som to skusil a ziadna zmena, z fukarov ide stale vlazny vzduch. Cim su vyssie otacky motora, tym ide teplejsi vzduch...


nedávno šaran, řešilo se prej taky kde co,
zamlžené okna vlažný vzduch a pak spíš studený, chvilku jsem pojezdil a zjistil že spíš nefouká vzduch žádný, kalsika neprůchodný kabinový, přitom nebyl nějak extra špinavý,

takový test: stojíš na místě zahřátý motor vyplý ventilátor, zapneš ventilátor a pokud de horký pak schládne tak vázne dodávka horké vody, vrtulka,

příklad: přijel jep široký, stej ný problém jak tvůj, za klidu bylo slyšet že klapky asi makají jak mají, obě hadice k radiátoru topení vřelé,
vypojil jsem hadice k topení u motoru do jedné dal zahradní hadici do druhé hadici a do kýblu, zapl jsem vodu a :o hnědý humáč pak čistá voda, připojil jsem hadice a :havaj:
neologic
Přispěvovatel
Příspěvky: 72
Odpovědi: 0
Registrován: 04 zář 2009, 10:57

Příspěvek od neologic »

UchoTD píše:Treba vodu pretlacit celym systemom,existuje na to kufrik ktorym sa zistuju netesnosti tym,ze sa natlakuje system,vzdy naplnim nadobku po stopel ,otvorim odvzdusnovaciu dierku a tlacim do toho,inak to nejde,teraz som riesil toto iste na passate,v radiatore je len vzduch.a tym,ze sa to auto nezohreje riadne tak ani samo neodvzdusni ako sa TDI zvykne.
Vedel by si sa mi na to pozriet? Sice som az z BA, ale mam tu problem najst normalny servis. Resp. poradit niekoho sikovneho z BA a okolia? Je tu este alternativa u znameho, poradil mi kupit viecko nadrzky, urobit don dierku, pretlacit kompresorom vzduch cez celu sustavu...

slovacek.milos píše: příklad: přijel jep široký, stej ný problém jak tvůj, za klidu bylo slyšet že klapky asi makají jak mají, obě hadice k radiátoru topení vřelé,
Vrchna hadica k radiatoru, na ktorej je odvzdusnovacia dierka je chladnejsia ako spodna, cez ktoru ide voda z radiatora...
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Odpovědi: 0
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

dá sa to aj tak urobit,pretlačiť to vzduchom,len musíš mať nádobku stále plnú vody a odtiahnut hadicu na kuréní kým pôjde von vzduch.potom zase dat nas5 hadicu aby to nechytilo vzduch,doplnit nadobku na vodu a tak dalej..
chladič EGR si dúfam prepojil dobre,tam velá možností nieje
nechcem robit reklamu ale myslím,že mp3turbo je z BA,ale neviem či ešte funguje tu na fóre alebo prispieva. :roll: ;)
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
neologic
Přispěvovatel
Příspěvky: 72
Odpovědi: 0
Registrován: 04 zář 2009, 10:57

Příspěvek od neologic »

Chladic EGR bol odpojeny a prepojeny uz ked som auto kupil, presne ako je na foto, len som ho teraz zaslepil, rovnako aj EGR hore. Uz len sa zbavit svietiacej kontrolky motora :) Gallettom sme sa nevedeli napojit na RJ a prepisat soft...
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Odpovědi: 0
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

slabe galleto alebo slabá obsluha (noteeth)
do SZ som ti napísal servis kam stým skús íst,aby nebola reklama.
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
neologic
Přispěvovatel
Příspěvky: 72
Odpovědi: 0
Registrován: 04 zář 2009, 10:57

Příspěvek od neologic »

To bol klon, preto :) vdaka
Uživatelský avatar
maros4341
Aktivista
Příspěvky: 1082
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 14:25
Bydliště: Michalovce SK

Příspěvek od maros4341 »

Toto audi nema predsa regulaciu teploty kurenia klapkami.....
maros
Rozumieme Vášmu autu
+421903905655
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33615
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

neologic píše:
Vrchna hadica k radiatoru, na ktorej je odvzdusnovacia dierka je chladnejsia ako spodna, cez ktoru ide voda z radiatora...
takže hadice do radiatoru je chladnější než voda co de z radiátoru ta je teplejší jo?
Uživatelský avatar
maros4341
Aktivista
Příspěvky: 1082
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 14:25
Bydliště: Michalovce SK

Příspěvek od maros4341 »

Cerpadlo pod ventilmi nebeží alebo beži opačne... :)
maros
Rozumieme Vášmu autu
+421903905655
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“