ASV + turbo s REA
Moderátoři: šulda, Moderátoři
ASV + turbo s REA
Zdravím
Viem že na fóre je veľa ľudí ktorý sa zaoberajú problematikou zvyšovania výkonu a túrb ako takých. Mňa by ale celkom zaujímali názory ľudí ktorí majú skúsenosti s prestavbou podtlakového ovládanie turba na turbo s REA (elektronikým acruátorom).
Vec sa má tak že moje turbo na ASV (rotačka) pomaly už dožíva a ja rozmýšlam ako ďalej kedže ma celkom baví sa s autom hrať a špárať sa v ňom začal som sa zaujímať o túto problematiku, viem že tu na fóre pár ľudí má na rotačkách spravenú túto prestavbu ale v veľkými turbami radu GT2xxx čo by som ja až tak nechcel.
Mňa by skore zaujímalo ako by sa auto správalo s nejakým modernejším turbom niečo na štýl 1646v alebo jemu podobným.
Po prvé nejde mi o to vyriahnuť z auta maximum výkonu, skorej mi ide o dobrý nábeh a celkovo pekný priebeh. Úplne pokojne mi stačí 150hp s ukážkovým priebehom a kedže auto ako celok má už 410 000km viac by som ani nechcel (motor má okolo 250 000) pretože už bol raz menený.
Má niekto skúsenosti s takouto prestavbou ? Dať tam veľkosťovo turbo niečo ako 1749V/VA ale samozrejme s REA a modernejšiu konštrukciou (vôbec neviem ktoré turbo by toto spĺňalo)
Tak bábo raď.
Viem že na fóre je veľa ľudí ktorý sa zaoberajú problematikou zvyšovania výkonu a túrb ako takých. Mňa by ale celkom zaujímali názory ľudí ktorí majú skúsenosti s prestavbou podtlakového ovládanie turba na turbo s REA (elektronikým acruátorom).
Vec sa má tak že moje turbo na ASV (rotačka) pomaly už dožíva a ja rozmýšlam ako ďalej kedže ma celkom baví sa s autom hrať a špárať sa v ňom začal som sa zaujímať o túto problematiku, viem že tu na fóre pár ľudí má na rotačkách spravenú túto prestavbu ale v veľkými turbami radu GT2xxx čo by som ja až tak nechcel.
Mňa by skore zaujímalo ako by sa auto správalo s nejakým modernejším turbom niečo na štýl 1646v alebo jemu podobným.
Po prvé nejde mi o to vyriahnuť z auta maximum výkonu, skorej mi ide o dobrý nábeh a celkovo pekný priebeh. Úplne pokojne mi stačí 150hp s ukážkovým priebehom a kedže auto ako celok má už 410 000km viac by som ani nechcel (motor má okolo 250 000) pretože už bol raz menený.
Má niekto skúsenosti s takouto prestavbou ? Dať tam veľkosťovo turbo niečo ako 1749V/VA ale samozrejme s REA a modernejšiu konštrukciou (vôbec neviem ktoré turbo by toto spĺňalo)
Tak bábo raď.
Keby das VB original tak ti musi dat taky priebeh pri 150konikoch ze od 2000 az do fajrontu. Ja som mal na ASV+PP764+VB 159ps a od 1800ot to islo az po 4000tis paradne na kazdom prevodovom stupni. Bol som velmi spokojny. Podla mna na teketo vykony idealne riesenie. Tolko moj nazor 

Škoda Superb AVF 96kw 5st/Tiptronic
Land Rover Freelander 82kw TD4----->EX
Nissan Almera GTi SR20DE 105kw--->EX
Ford Mondeo ST200 V6 154kw--->EX
Leon ASV+PP764+VB --->EX
Land Rover Freelander 82kw TD4----->EX
Nissan Almera GTi SR20DE 105kw--->EX
Ford Mondeo ST200 V6 154kw--->EX
Leon ASV+PP764+VB --->EX
- acryll
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 729
- Registrován: 05 srp 2011, 17:56
- Bydliště: MT
- Kontaktovat uživatele:
zalezi kolko penazi chces investovat a zalezi aku velku prestavbu by si chcel uskutocnit, a ake su tvoje predstavy
pretoze taka prestavba vobec nie je len o turbe
k tomu patri este vyfuk, intercooler, trysky, cerpadlo, spojka(/prevodovka) atd...
musis si na zaciatku vybrat ake su tvoje moznosti, potom sa da vytvorit taka zostava, ktora ti padne najlepsie
zatial si dal len velmi vseobecnu specifikaciu
pretoze taka prestavba vobec nie je len o turbe
k tomu patri este vyfuk, intercooler, trysky, cerpadlo, spojka(/prevodovka) atd...
musis si na zaciatku vybrat ake su tvoje moznosti, potom sa da vytvorit taka zostava, ktora ti padne najlepsie
zatial si dal len velmi vseobecnu specifikaciu
powered by rb-digital.sk_____________
Pokud chces postavit levne a fungovat spolehlive a jen do 150hp REA nema moc smysl.
Jak pise 'driverdj' PP764, GT1749VB, jednohmotu a soft na miru, od 1800 do 4000 naprosta pohoda. Paradne se vozis a nic vic nepotrebujes.
Pokud chces vic nebo nevis co s penezma pak se muzes vydat cestou REA a vsemu okolo jak pise Acryll.
Jak pise 'driverdj' PP764, GT1749VB, jednohmotu a soft na miru, od 1800 do 4000 naprosta pohoda. Paradne se vozis a nic vic nepotrebujes.
Pokud chces vic nebo nevis co s penezma pak se muzes vydat cestou REA a vsemu okolo jak pise Acryll.
A3 ASV 178kW GTD1752VRK
❤ CR 250 2001 43kW
❤ CR 250 2001 43kW
Ono ak by turbo už nebolo na konci životnosti a trysk už tiež na tom niesú najlepšie tak by som to ani nejak neriešil, ale kedže viem že čoskoro bude treba nové turbo a časom aj trysky (aspoň špičky lebo už začínajú mať veľké korekcie) tak som sa o to začal zaujímať.
Mne stačí aj menej koní ako je 150 skorej mi ide o ten celkový priebeh toho výkonu a samozrejme aj ako to reaguje a ide za plynom. Preto som sa aj pýtal na to REA ale to asi máte pravu že by bol nezmysel na takýto výkon. Spojku už mám jednohmotu sachs takže spojka už je vyriešená. Rozmýšlal som aj nad takou kombináciou že VA + sprint764 + vedenie vzduchu z ASZ + samozrejme nejaký kvalitný soft od TDIfuna bez dymu
Ešte otázka ako to je s Maff off ? Funguje potom motor lepšie má lepšiw reakcie alebo je to jedno ? Má to vlastne na niečo vplyv ? Dík
Mne stačí aj menej koní ako je 150 skorej mi ide o ten celkový priebeh toho výkonu a samozrejme aj ako to reaguje a ide za plynom. Preto som sa aj pýtal na to REA ale to asi máte pravu že by bol nezmysel na takýto výkon. Spojku už mám jednohmotu sachs takže spojka už je vyriešená. Rozmýšlal som aj nad takou kombináciou že VA + sprint764 + vedenie vzduchu z ASZ + samozrejme nejaký kvalitný soft od TDIfuna bez dymu

Ešte otázka ako to je s Maff off ? Funguje potom motor lepšie má lepšiw reakcie alebo je to jedno ? Má to vlastne na niečo vplyv ? Dík