ASV + turbo s REA

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Source
Aktivista
Příspěvky: 1860
Registrován: 15 lis 2015, 22:43
Odpovědi: 1
Bydliště: Trnava

ASV + turbo s REA

Příspěvek od Source »

Zdravím

Viem že na fóre je veľa ľudí ktorý sa zaoberajú problematikou zvyšovania výkonu a túrb ako takých. Mňa by ale celkom zaujímali názory ľudí ktorí majú skúsenosti s prestavbou podtlakového ovládanie turba na turbo s REA (elektronikým acruátorom).

Vec sa má tak že moje turbo na ASV (rotačka) pomaly už dožíva a ja rozmýšlam ako ďalej kedže ma celkom baví sa s autom hrať a špárať sa v ňom začal som sa zaujímať o túto problematiku, viem že tu na fóre pár ľudí má na rotačkách spravenú túto prestavbu ale v veľkými turbami radu GT2xxx čo by som ja až tak nechcel.

Mňa by skore zaujímalo ako by sa auto správalo s nejakým modernejším turbom niečo na štýl 1646v alebo jemu podobným.

Po prvé nejde mi o to vyriahnuť z auta maximum výkonu, skorej mi ide o dobrý nábeh a celkovo pekný priebeh. Úplne pokojne mi stačí 150hp s ukážkovým priebehom a kedže auto ako celok má už 410 000km viac by som ani nechcel (motor má okolo 250 000) pretože už bol raz menený.

Má niekto skúsenosti s takouto prestavbou ? Dať tam veľkosťovo turbo niečo ako 1749V/VA ale samozrejme s REA a modernejšiu konštrukciou (vôbec neviem ktoré turbo by toto spĺňalo)

Tak bábo raď.
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

dej GTB 1749VB nebo GTB 1756VK s rea a bude to ok
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
driverdj
Přispěvovatel
Příspěvky: 91
Registrován: 19 pro 2012, 03:21
Odpovědi: 0

Příspěvek od driverdj »

Keby das VB original tak ti musi dat taky priebeh pri 150konikoch ze od 2000 az do fajrontu. Ja som mal na ASV+PP764+VB 159ps a od 1800ot to islo az po 4000tis paradne na kazdom prevodovom stupni. Bol som velmi spokojny. Podla mna na teketo vykony idealne riesenie. Tolko moj nazor ;)
Škoda Superb AVF 96kw 5st/Tiptronic
Land Rover Freelander 82kw TD4----->EX
Nissan Almera GTi SR20DE 105kw--->EX
Ford Mondeo ST200 V6 154kw--->EX
Leon ASV+PP764+VB --->EX
Uživatelský avatar
acryll
Přispěvovatel
Příspěvky: 729
Registrován: 05 srp 2011, 17:56
Odpovědi: 0
Bydliště: MT
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od acryll »

zalezi kolko penazi chces investovat a zalezi aku velku prestavbu by si chcel uskutocnit, a ake su tvoje predstavy
pretoze taka prestavba vobec nie je len o turbe
k tomu patri este vyfuk, intercooler, trysky, cerpadlo, spojka(/prevodovka) atd...
musis si na zaciatku vybrat ake su tvoje moznosti, potom sa da vytvorit taka zostava, ktora ti padne najlepsie
zatial si dal len velmi vseobecnu specifikaciu
powered by rb-digital.sk_____________
Uživatelský avatar
Gardner
Přispěvovatel
Příspěvky: 445
Registrován: 23 kvě 2011, 10:37
Odpovědi: 0

Příspěvek od Gardner »

Pokud chces postavit levne a fungovat spolehlive a jen do 150hp REA nema moc smysl.

Jak pise 'driverdj' PP764, GT1749VB, jednohmotu a soft na miru, od 1800 do 4000 naprosta pohoda. Paradne se vozis a nic vic nepotrebujes.

Pokud chces vic nebo nevis co s penezma pak se muzes vydat cestou REA a vsemu okolo jak pise Acryll.
A3 ASV 178kW GTD1752VRK
❤ CR 250 2001 43kW
driverdj
Přispěvovatel
Příspěvky: 91
Registrován: 19 pro 2012, 03:21
Odpovědi: 0

Příspěvek od driverdj »

Mozem poprosit vysvetlenie na co treba daco robit z vyfukom na 150hp?? A velke prestavby?
Škoda Superb AVF 96kw 5st/Tiptronic
Land Rover Freelander 82kw TD4----->EX
Nissan Almera GTi SR20DE 105kw--->EX
Ford Mondeo ST200 V6 154kw--->EX
Leon ASV+PP764+VB --->EX
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

maximálně kouknout jestli neupadne u katu jinak nic netreba (noteeth)
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Source
Aktivista
Příspěvky: 1860
Registrován: 15 lis 2015, 22:43
Odpovědi: 1
Bydliště: Trnava

Příspěvek od Source »

Ono ak by turbo už nebolo na konci životnosti a trysk už tiež na tom niesú najlepšie tak by som to ani nejak neriešil, ale kedže viem že čoskoro bude treba nové turbo a časom aj trysky (aspoň špičky lebo už začínajú mať veľké korekcie) tak som sa o to začal zaujímať.

Mne stačí aj menej koní ako je 150 skorej mi ide o ten celkový priebeh toho výkonu a samozrejme aj ako to reaguje a ide za plynom. Preto som sa aj pýtal na to REA ale to asi máte pravu že by bol nezmysel na takýto výkon. Spojku už mám jednohmotu sachs takže spojka už je vyriešená. Rozmýšlal som aj nad takou kombináciou že VA + sprint764 + vedenie vzduchu z ASZ + samozrejme nejaký kvalitný soft od TDIfuna bez dymu :D

Ešte otázka ako to je s Maff off ? Funguje potom motor lepšie má lepšiw reakcie alebo je to jedno ? Má to vlastne na niečo vplyv ? Dík
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

tak na toto ti stačí VA s podtlakem
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Uživatelský avatar
Gardner
Přispěvovatel
Příspěvky: 445
Registrován: 23 kvě 2011, 10:37
Odpovědi: 0

Příspěvek od Gardner »

Pro takovy vykon je MAF ON lepsi myslim. Pokud funguje dobre neni duvod vahu vypinat, je to presnejsi mereni a asi to bude mit pozitivni vliv na spotrebu. Vypina se kdyz uz tam lejes naftu hlava nehlava. Teda alespon myslim ze to tak je.
A3 ASV 178kW GTD1752VRK
❤ CR 250 2001 43kW
Source
Aktivista
Příspěvky: 1860
Registrován: 15 lis 2015, 22:43
Odpovědi: 1
Bydliště: Trnava

Příspěvek od Source »

Ladas ty máš v octe IC z ARL? Koľko s tým bolo práce a treba robiť nejaké veľké úpravy ? Alebo to tam pasuje celkom v pohode ?

Asi skončím pri tom VAčku a s764. Nemá niekto v okolí BA/TT takúto kombináciu na rotačke ? Rád by som sa s tým zviezol nech viem čo mám asi očakávať

Dík
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Source
Aktivista
Příspěvky: 1860
Registrován: 15 lis 2015, 22:43
Odpovědi: 1
Bydliště: Trnava

Příspěvek od Source »

Hrozný to nebylo ale tiež ani moc sranda to nebola čo :D Ale ajtak sa mi to zdá ako celkom dobrá cesta kedže tiež som z tých ktorí majú radšej všetko OEM a nechcú z toho dostať úplne maximum. Ak sa smiem spýtať kludne daj aj SZ koľko ťa to vyšlo celkovo táto prestavba cca. ?

dik
blonn
Aktivista
Příspěvky: 1135
Registrován: 01 dub 2009, 19:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od blonn »

Nejlepsi cesta je FMIC, co si budem povidat. Naporovy chlazeni dannych rozmeru a pohoda. Bohuzel je to viditelna uprava by. Ťok a na STK by chlezeni z ARL nebylo v teto dobe buzerace tak viditelne...
GIV 1,9TDI 74kw AXR/var, EGR OFF, MAF OFF 110KW 150PS 330NM, JEDN.+HDS
Source
Aktivista
Příspěvky: 1860
Registrován: 15 lis 2015, 22:43
Odpovědi: 1
Bydliště: Trnava

Příspěvek od Source »

No veď aj to je jedna z výhod. A samozrejme z ARLka je to tak isto FMIC akurát je umiestnený zo zadnej strany chladičovej steny ale myslím si že na výkon okolo 150hp postačujúce a kedže máme dobu buzerácie aj ideálne maskované.

Ak budem mať možnosť určite pojdem touto cestou.
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“