Mercedes Vito 112CDI ostrý zvuk motoru
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Mercedes Vito 112CDI ostrý zvuk motoru
Zdravím, potreboval by som poradiť.
Mám vito 112cdi 90kw, auto má už od kúpi strašne divný zvuk motora. Úplne iný ako iné vitá. Môj motor je celkovo hlučnejší. Čo ma však trápi je také klepkanie či cvakanie počas jazdy. Hlavne pri takom jemnejšom plyne(udržiavaní rýchlosti) to dosť hlasno cvaká, či klepká. Keď uberem stíchne to úplne, keď akcelerujem tak je to tiež takmer OK.Proste ten zvuk sa mení v závislosti od zaťaženia motora. Ináč auto má výborný výkon, spotrebu primeranú a štartuje na otočenie aj pri -10. Síce ráno trocha podymí a smrdí kým sa neohreje ale má už 370000km(motor ale bez kvapky úniku oleja, turbo pôvodné) Vstreky boli menené pred asi 50000km, ako auto šlo pred tým neviem. Ja som na aute už najazdil asi 40000km a stále je to rovnaké. Auto dosť využívam na dlhé trasy takže by som to už rád vyriešil, len neviem čím začať. Diagnostika čistá.
Ďakujem
Mám vito 112cdi 90kw, auto má už od kúpi strašne divný zvuk motora. Úplne iný ako iné vitá. Môj motor je celkovo hlučnejší. Čo ma však trápi je také klepkanie či cvakanie počas jazdy. Hlavne pri takom jemnejšom plyne(udržiavaní rýchlosti) to dosť hlasno cvaká, či klepká. Keď uberem stíchne to úplne, keď akcelerujem tak je to tiež takmer OK.Proste ten zvuk sa mení v závislosti od zaťaženia motora. Ináč auto má výborný výkon, spotrebu primeranú a štartuje na otočenie aj pri -10. Síce ráno trocha podymí a smrdí kým sa neohreje ale má už 370000km(motor ale bez kvapky úniku oleja, turbo pôvodné) Vstreky boli menené pred asi 50000km, ako auto šlo pred tým neviem. Ja som na aute už najazdil asi 40000km a stále je to rovnaké. Auto dosť využívam na dlhé trasy takže by som to už rád vyriešil, len neviem čím začať. Diagnostika čistá.
Ďakujem
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33065
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
No asi budem musieť pozreť na tie vstreky.....tiež sa mi to vidí na problém so vstrekovaním, keďže ten zvuk zavisí od zaťaženia motoru....slovacek.milos píše:je to hledání
zkus třeba vytáhnout jeden vstřik zjistit zda tam vůbec patří, sdělej těsnění vstřiku a změř mikrometrem,
už jen pár desetin na tloušce může být problém, těsnění umí podstatně změnit zvuk motoru to ti dohledají v bošu podle čísla vstřiku
Takže je dóležité aby bola správna hrúbka toho medeného tesnenia?
Ďakujem
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33065
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
-
- Aktivista
- Příspěvky: 3364
- Registrován: 25 črc 2011, 23:22
- Bydliště: B.Bystrica
- Kontaktovat uživatele:
regulator tlaku,mal by byt vzadu na raily,nezdochyna auto sporadicky?motolaco píše:Pozrem na to zajtra....kamarát má diagnostiku. a ak je vysoký, o to znamená?UchoTD píše:pozri aký je tlak na raily..ak je vysoký motor pôjde ostro,až priam klepotat
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33065
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
nezdochýná to chytne na drba a klepec,
stetoskopem je ten klepec na šroubkách co drží sací potrubí, na klice, na výfuku i na fentildeklu je ticho
jak se motor ohřeje tak už nechytne a chytne na sprej pokud ho spotřebuje zdechne, tak nafta tam nejde, pokud smázneš synchronizaci tak hned po startu ta závada naskočí, podle mě to nechytá právě kvůli té synchronizaci, a klepe sací ventil o píst
stetoskopem je ten klepec na šroubkách co drží sací potrubí, na klice, na výfuku i na fentildeklu je ticho
jak se motor ohřeje tak už nechytne a chytne na sprej pokud ho spotřebuje zdechne, tak nafta tam nejde, pokud smázneš synchronizaci tak hned po startu ta závada naskočí, podle mě to nechytá právě kvůli té synchronizaci, a klepe sací ventil o píst
Ale mne to štartuje bez problémov a nezdochýňa. Akurát na voľnobehu mi auto dakedy nejde vytočiť nad 3000otáčok. Počas jazdy bez problému.slovacek.milos píše:nezdochýná to chytne na drba a klepec,
stetoskopem je ten klepec na šroubkách co drží sací potrubí, na klice, na výfuku i na fentildeklu je ticho
jak se motor ohřeje tak už nechytne a chytne na sprej pokud ho spotřebuje zdechne, tak nafta tam nejde, pokud smázneš synchronizaci tak hned po startu ta závada naskočí, podle mě to nechytá právě kvůli té synchronizaci, a klepe sací ventil o píst
Diag je čistá bez závady.
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33065
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33065
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice