Mercedes Vito 112CDI ostrý zvuk motoru

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
motolaco
Přispěvovatel
Příspěvky: 91
Registrován: 02 říj 2012, 20:57
Odpovědi: 0

Mercedes Vito 112CDI ostrý zvuk motoru

Příspěvek od motolaco »

Zdravím, potreboval by som poradiť.
Mám vito 112cdi 90kw, auto má už od kúpi strašne divný zvuk motora. Úplne iný ako iné vitá. Môj motor je celkovo hlučnejší. Čo ma však trápi je také klepkanie či cvakanie počas jazdy. Hlavne pri takom jemnejšom plyne(udržiavaní rýchlosti) to dosť hlasno cvaká, či klepká. Keď uberem stíchne to úplne, keď akcelerujem tak je to tiež takmer OK.Proste ten zvuk sa mení v závislosti od zaťaženia motora. Ináč auto má výborný výkon, spotrebu primeranú a štartuje na otočenie aj pri -10. Síce ráno trocha podymí a smrdí kým sa neohreje ale má už 370000km(motor ale bez kvapky úniku oleja, turbo pôvodné) Vstreky boli menené pred asi 50000km, ako auto šlo pred tým neviem. Ja som na aute už najazdil asi 40000km a stále je to rovnaké. Auto dosť využívam na dlhé trasy takže by som to už rád vyriešil, len neviem čím začať. Diagnostika čistá.

Ďakujem
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33065
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

je to hledání :?

zkus třeba vytáhnout jeden vstřik zjistit zda tam vůbec patří, sdělej těsnění vstřiku a změř mikrometrem,

už jen pár desetin na tloušce může být problém, těsnění umí podstatně změnit zvuk motoru to ti dohledají v bošu podle čísla vstřiku
motolaco
Přispěvovatel
Příspěvky: 91
Registrován: 02 říj 2012, 20:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od motolaco »

slovacek.milos píše:je to hledání :?

zkus třeba vytáhnout jeden vstřik zjistit zda tam vůbec patří, sdělej těsnění vstřiku a změř mikrometrem,

už jen pár desetin na tloušce může být problém, těsnění umí podstatně změnit zvuk motoru to ti dohledají v bošu podle čísla vstřiku
No asi budem musieť pozreť na tie vstreky.....tiež sa mi to vidí na problém so vstrekovaním, keďže ten zvuk zavisí od zaťaženia motoru....

Takže je dóležité aby bola správna hrúbka toho medeného tesnenia?

Ďakujem
motolaco
Přispěvovatel
Příspěvky: 91
Registrován: 02 říj 2012, 20:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od motolaco »

Rozmýšlal som či by to nemohli robiť aj hydroštely, prípadne rozvodová reťaz......
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Odpovědi: 0
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

pozri aký je tlak na raily..ak je vysoký motor pôjde ostro,až priam klepotat
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
motolaco
Přispěvovatel
Příspěvky: 91
Registrován: 02 říj 2012, 20:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od motolaco »

UchoTD píše:pozri aký je tlak na raily..ak je vysoký motor pôjde ostro,až priam klepotat
Pozrem na to zajtra....kamarát má diagnostiku. a ak je vysoký, o to znamená?
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33065
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

motolaco píše:
slovacek.milos píše:
Takže je dóležité aby bola správna hrúbka toho medeného tesnenia?

Ďakujem
je to kus od kusu u některého motoru to vliv nemá, u některého motoru 10 setin podstatně změní tvrdost chodu, tak raději co jsem psal, do bošu a zjistit co tam patří
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Odpovědi: 0
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

motolaco píše:
UchoTD píše:pozri aký je tlak na raily..ak je vysoký motor pôjde ostro,až priam klepotat
Pozrem na to zajtra....kamarát má diagnostiku. a ak je vysoký, o to znamená?
regulator tlaku,mal by byt vzadu na raily,nezdochyna auto sporadicky?
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33065
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

nezdochýná to chytne na drba a klepec,

stetoskopem je ten klepec na šroubkách co drží sací potrubí, na klice, na výfuku i na fentildeklu je ticho
jak se motor ohřeje tak už nechytne a chytne na sprej pokud ho spotřebuje zdechne, tak nafta tam nejde, pokud smázneš synchronizaci tak hned po startu ta závada naskočí, podle mě to nechytá právě kvůli té synchronizaci, a klepe sací ventil o píst
motolaco
Přispěvovatel
Příspěvky: 91
Registrován: 02 říj 2012, 20:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od motolaco »

slovacek.milos píše:nezdochýná to chytne na drba a klepec,

stetoskopem je ten klepec na šroubkách co drží sací potrubí, na klice, na výfuku i na fentildeklu je ticho
jak se motor ohřeje tak už nechytne a chytne na sprej pokud ho spotřebuje zdechne, tak nafta tam nejde, pokud smázneš synchronizaci tak hned po startu ta závada naskočí, podle mě to nechytá právě kvůli té synchronizaci, a klepe sací ventil o píst
Ale mne to štartuje bez problémov a nezdochýňa. Akurát na voľnobehu mi auto dakedy nejde vytočiť nad 3000otáčok. Počas jazdy bez problému.
Diag je čistá bez závady.
geo
Aktivista
Příspěvky: 4636
Registrován: 16 zář 2010, 16:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od geo »

Cr by na volnoběh vytočit nad 3000ot jít nemělo kvůli omezení kouřivosti.
motolaco
Přispěvovatel
Příspěvky: 91
Registrován: 02 říj 2012, 20:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od motolaco »

Ako by som zistil aké čislo vstrekov by som tam mal mať? Viete to dakdo zistiť podľa VIN čísla?
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33065
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

motolaco píše:Ako by som zistil aké čislo vstrekov by som tam mal mať? Viete to dakdo zistiť podľa VIN čísla?
žádní vin musíš vstřik vydělat
motolaco
Přispěvovatel
Příspěvky: 91
Registrován: 02 říj 2012, 20:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od motolaco »

no veď to chápem, ale podľa čoho porovnám či číslo vstreku čo vytiahnem?
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33065
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

motolaco píše:no veď to chápem, ale podľa čoho porovnám či číslo vstreku čo vytiahnem?
vstřik zanešeš do boše tam na to mají tabulky
Odpovědět

Zpět na „Mercedes-Benz“