Stránka 1 z 8

PD nejde po ránu nastartovat

Napsal: 27 pro 2015, 11:35
od Vesnican
Mám problém s autem v podpisu. Dnes přijdu ráno do auta, nažhavím a nenastartuju, jako kdyby byla padlá nafta. Vymlátil jsem na tom baterku a nechytlo. Víckrát jsem točil klíčkem, aby natlačilo naftu a nepomohlo. Čerpadlo v nádrži je slyšet. Gumičky na vstřikách měněny asi před měsícem. Diagnostika prázdná. V nádrži mám méně nafty(dojezd podle ppc 120km), ale doteď starty i s menším množstvím bez problémů. Nějaké rady na co se zaměřit?

Napsal: 27 pro 2015, 11:40
od uiqjirka
A jak vypadalo vymackani od vstrikovacu?Zabrousil jsi hranky, nez jsi tam napral vstrikovace s novymi gumickami?Co tandem?

Napsal: 27 pro 2015, 11:44
od Vesnican
Dělali to v RFauto v Brně, tak to určitě udělali, jak se má. Na tandem nikdo nesahal.

Napsal: 27 pro 2015, 13:48
od amater
Diag, merane hodnoty a pozriet ci rj vidi otacky motora napr

Napsal: 27 pro 2015, 14:03
od jear ewing
Mě pomohla výměna termostatickeho ventilu na palivovém filtru, stoji 220,- Kč originál Bosch..

Napsal: 27 pro 2015, 17:32
od Vesnican
Tak jsem koukal do měřených hodnot a při zastartování se otáčky v řj ani nehnou. Tak zítra zkusím sehnat snímač otáček kliky a vyměním ho. Nebo má někdo jiný návrh, na co se zaměřit?

Napsal: 27 pro 2015, 17:43
od Vesnican
Ještě mě je divné, že by byl snímač špatný ale diag nic nehlásí je to možné?

Napsal: 27 pro 2015, 18:20
od jear ewing
Podle čeho soudiš, že je to Halluv snimač, než ho budeš měnit. Tak si ho pujč a vyzkoušej zda to chytne..
Podle mne to není ve snímači, ten je držák a vydrží po celou dobu života vozu.

Napsal: 27 pro 2015, 18:32
od Octavak1.9 96kw
Mám stejný problém který už řeším delší dobu,žhavení ok,palivová soustava ok,nastavení rozvodu ok,hodnota vstřiku ok,ted při dalším pátrání jsem zjistil že po chcípnutí se z ventilového víka ozývá takové praskání,sršení,tak šlo víko dolu a od vsřiku se lehounce ale doopravdy uplně nepatrně roztřikovalo palivo ale nebylo poznat od kud to je zkusil jsem i natlakovat soustavu abych to lépe poznal.Zaslepil jsem zpatečku a napojil hadičku s ventilken na přívod paliva kompresorem natlakoval na 6baru a cca po pul hod tlak klesl na 1,5 a tam už se držel.Zdálo se mi že to jde od pístku vstřiku ale přez ty pružinky se to nedá přesně říct je možné že by byla netěsnost mezi pístem vsřiku???Nerad bych vyměnil gumičky a pak to dělaly vstřiky.

je to na 1,9tdi 85kw AJM

díky za každou radu

Napsal: 27 pro 2015, 18:46
od slovacek.milos
jear ewing píše:Mě pomohla výměna termostatickeho ventilu na palivovém filtru, stoji 220,- Kč originál Bosch..
tuto součástku bych nepodcenoval je tam víc typů s termoventilkem i bez nový termoventil boš a filtr boš, nic levného nemá cenu vymačká se a udělá podobný problém, termoventil se má měnit ale nedělá se to,

Napsal: 27 pro 2015, 19:37
od Vesnican
jear: Tak když zastartuju, měly by se otáčky zobrazit v rj ne? Případně jeho připojení?
Termostaticky ventil mužu vyměnit, když stoji pakatel.
Nějaké další návrhy na co se zaměřit nebo zkontrolovat? Jsme celkem bezradný a potřebuju jezdit.

Napsal: 27 pro 2015, 19:41
od Octavak1.9 96kw
Natlakuj soustavu jako ja, jestli ti udrží tlak

Napsal: 27 pro 2015, 19:43
od jear ewing
Vesnican píše:jear: Tak když zastartuju, měly by se otáčky zobrazit v rj ne? Případně jeho připojení?
Termostaticky ventil mužu vyměnit, když stoji pakatel.
Nějaké další návrhy na co se zaměřit nebo zkontrolovat? Jsme celkem bezradný a potřebuju jezdit.
Nezobrazuje to otáčky až od určitých otáček, já když startuji PD tak otáčkoměr sedí na nule a startér točí motorem.

Zavolej Humlovi, když to dělal a ušetříš habakuk času..

Napsal: 27 pro 2015, 19:48
od Vesnican
Tak můžu jim zkusit zítra zavolat, otázka je, jestli tam někdo mezi svátky bude...

Napsal: 27 pro 2015, 19:56
od jear ewing
Vesnican píše:Tak můžu jim zkusit zítra zavolat, otázka je, jestli tam někdo mezi svátky bude...
Huml sice nedělá zadarmo, ale je ochotný a mnohdy dobrá rada je více než 1000 Kč