oII 1.6tdi cay kovové šponky v naft. filtu

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Domecek
Aktivista
Příspěvky: 1162
Registrován: 23 úno 2014, 19:45
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od prahy

oII 1.6tdi cay kovové šponky v naft. filtu

Příspěvek od Domecek »

Ahoj kluci, oII1.6 TDI chtěl jsem měnit mimo jiné naftovej filtr a na jeho vrchní části jsou kovové šponky, blíží se smrt čerpadla a vstřiků? Díky za názory
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20106
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

kterýkoliv HDi když rozdělám ten kotlík na naftovej filtr tak je tam trochu zlato...a auta jezdí takže zatím asi nepanikařit, starty OK ?
Domecek
Aktivista
Příspěvky: 1162
Registrován: 23 úno 2014, 19:45
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od prahy

Příspěvek od Domecek »

starty ok, ale pán je z toho trochu nervozní.
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20106
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

najeto kolik ?
at tankuje "dobrou" naftu a leje VIF...víc pro to neudělá
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33501
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

mi jeden vprávěl že ty šponky se umí prostřílet filtrem a zrušit vstřik, že ty šponky se dají najít mikroskopem ve filtru, ale takové co vidíš neplechu nenadělají, tak nepodcenovat výměnu paliváku, čas i značku,
Domecek
Aktivista
Příspěvky: 1162
Registrován: 23 úno 2014, 19:45
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od prahy

Příspěvek od Domecek »

najeto 180 000
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Odpovědi: 0
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

každe jedno auto to má..už aj skôr ako pri 180 000,kludne pri 80..opotrebuvaju sa tie čerpadlá..CP4 je tym známe..
na každe čerpadlo raz príde..sú vyrábané doslova, dopísmena z hovna..
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
Domecek
Aktivista
Příspěvky: 1162
Registrován: 23 úno 2014, 19:45
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od prahy

Příspěvek od Domecek »

koupil to v auto esa a má to 2 měsíce, najel 1500 km a myslel to dobře a chtěl udělat filtry a oleje, teď ale nevíme co dál? Zastaví se to nezastaví se to a kdy? to nikdo neví (wallbash)
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33501
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Domecek píše:koupil to v auto esa a má to 2 měsíce, najel 1500 km a myslel to dobře a chtěl udělat filtry a oleje, teď ale nevíme co dál? Zastaví se to nezastaví se to a kdy? to nikdo neví (wallbash)
neřeš, řekni mu že dobře koupil auto je nesmrtelné, vše bude ok, na internetu to potvrdili,
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Odpovědi: 0
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

čo mi vravelia ludia z autorizaku,na embečke až tak čerpadla neodchadzaju aj ked sú špony..za to na audi a VW pravidelne... :roll:
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
amater
Aktivista
Příspěvky: 1115
Registrován: 07 bře 2007, 07:38
Odpovědi: 0
Bydliště: SK

Příspěvek od amater »

Na jednom z poslednych skoleni CR nas pani z Boschu upozornovali na castu chybu pri vymene paliv. filtra a to ze sa da novy a startovanim odvzdusnuje.... Stare cerpadla to daju bez problemov ale tieto nove su vraj naozaj z hovna a moze ich to zabit.... Takze vzdy pri vymene natiahnut naftu do filtra. Inak vraj sa to prejavi tak ze auto v pohode ide este trebars 5tis km a potom klakne cerpadlo....
Uživatelský avatar
Rolan
Přispěvovatel
Příspěvky: 508
Registrován: 29 zář 2010, 23:18
Odpovědi: 0
Bydliště: Odolena Voda

Příspěvek od Rolan »

V CAY sice není Bosch, ale s tím odvzdušněním máš pravdu, to platí pro všechny systémy.
Nejlíp to po výměně paliváku prohnat čerpadlem v nádrži přes VAG.
Na paliváku bych nešetřil a dával Delphi, propustí 2 µm oproti 4-5 µm u konkurence.
Domecek
Aktivista
Příspěvky: 1162
Registrován: 23 úno 2014, 19:45
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od prahy

Příspěvek od Domecek »

od kud máš info o tý propustnosti delphi? To zní dobře. Delphi jinak díly taková průměrná kvalita myslím
venca.6
Přispěvovatel
Příspěvky: 413
Registrován: 23 říj 2014, 18:14
Odpovědi: 0
Bydliště: Doma

Příspěvek od venca.6 »

Tipoval bych, že něco může být i z komutatoru podavacky.

Já měl 2.0HDI, jednou mi spadla nafta, balónek nebalónek, chytlo to až na sprej. Ve výsledku při další výměně filtru jsem našel sponky taky. Celou dobu maxxmotion a auto zatím jezdí pořád.
amater
Aktivista
Příspěvky: 1115
Registrován: 07 bře 2007, 07:38
Odpovědi: 0
Bydliště: SK

Příspěvek od amater »

Rolan píše:V CAY sice není Bosch, ale s tím odvzdušněním máš pravdu, to platí pro všechny systémy.
Nejlíp to po výměně paliváku prohnat čerpadlem v nádrži přes VAG.
Na paliváku bych nešetřil a dával Delphi, propustí 2 µm oproti 4-5 µm u konkurence.
Jasne ze to plati pre vsetky..... Vsetci setria rovnako .... Bohuzel (hm) inak ta info o filtroch delphi je fakt zaujimava.... Je to nejako podlozene?
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“