Stránka 1 z 2

oprava ulozeni vstrikovacu

Napsal: 29 pro 2015, 19:57
od jiříček
mohl by mi nekdo nekoho doporucit v mem okoli ?

Napsal: 29 pro 2015, 21:56
od martas.belka
nechával jsem dělat hlavu auto Pejšek Tuřany Lotouš natlakování srovnání uložení vstřikovaču výměna vodítek ventilu.

Napsal: 29 pro 2015, 22:29
od Huml
na BKD by mělo stačit vyfrézovat sedlo pro vstřikovač, tam to zase tak na to vymačkání netrpí a to jde udělat na autě

Napsal: 30 pro 2015, 10:31
od jiříček
martas.belka
kolik te to stalo ? a kolik mas najeto od opravy ? na strankach nema popis opravy. nevis, jak ti to udelali ? jestli to delaji jako tady http://www.engitec.cz/opravy-ulozeni-vstrikovacu-pd/
Huml
auto mam skoro 2 roky po svarovi a ten to nechaval delat v dieselpoweru, mam nekde i papir s cenou cca 6000 kc a bylo tam myslim brouseni sedel nebo neco takoveho. takze vyfrezovani asi moc nepostaci :-) nerad bych za 2 roky resil stejny problem ...

Napsal: 30 pro 2015, 16:20
od Huml
oprava uložení vstřiku u BKD nevyřeší podfukování vstřku, a když se dívám na jejich nabídku, tak se 16V hlavou ani na opravu nepočítají, toto je největší bolest 8V hlav ;) , je potřeba to prostě udělat znova, vím, že dřív to zabrušovali pastou, což opravdu nemá dlouhého trvání, taky jsem od toho ustoupil, sedlo je potřeba ofrézovat ;)

Napsal: 30 pro 2015, 16:25
od tiguan2

Napsal: 30 pro 2015, 16:44
od czpaled
Takhle to vypadá když to podfukuje. Zabrousit pastou mi pomohlo taky jen na chvíli, takže za mě taky... nejlépe ofrézovat.

Obrázek

Obrázek

Napsal: 30 pro 2015, 21:38
od Huml
přesně tak, tady oprava uložení nepomůže, leda by u toho samozřejmě frézovali ten kužel a to potom je zbytečný to dělat celý, když stačí řešit jen to sedlo

Napsal: 31 pro 2015, 19:23
od smrcke
no dobre. a frezu na BKD koupim kde?

Napsal: 01 led 2016, 10:51
od romank52
U Pejška to tiez vlozkuju, robili mi hlavu na AUY (tlakovanie, zabrusenie, oprava ulozenia vstrekov, voditka na ventiloch...), stalo to komplet asi 8000Kc. Najazdene mam odvtedy asi 20 000km, zatial vsetko ok.Obrázek

Napsal: 11 črc 2020, 11:24
od palko19
ako sa vám prejavoval tento problem? ako štartovalo auto po odstáti (7- 10 hodiny)?

Napsal: 13 črc 2020, 08:14
od roman1648
Teď jsem to řešil na A4 BRD ( obdoba BKD ), zafrézoval jsem sedla ale hlavní příčina byla ve šroubech - oproti novým byly ca. o 7mm natažený, vstřiky nešly pořádně dotáhnout, takže nový šrouby, dotáhnout a dobrý
Projev byl takový že se v tahu nejvíc kvalty 4-5-6 při ca. 1800-2200ot. se roztřepalo celý auto...

Napsal: 14 črc 2020, 10:58
od jiříček
Přesně tak, taky se mi to projevovalo, že se mi třáslo celé auto v tahu při určitých otáčkách. Na startování to nebylo vůbec poznat. Auto jsem koupil od šváry a ten uz v diselpoweru nechaval 2x přebrušovat sedla vstřiku. Byl jsem na diagnostice u jednoho chlapka, co dělá naftaky. Ten mi řekl že, mám špatný vstřik 1 a 4 🤦‍♂️. Raději jsem ale zajel do Prahy do dieselpoweru, auto tam nechal. Opet vymačkaný vstrikovace a uz to nešlo prebrousit, tak šla nová hlava. Jsou to nějaký 4 roky a mám klid :-)

Napsal: 16 črc 2020, 04:53
od Biimbo
dělal jsem pár aut před lety a jedno BKD, kde jsem to jen přebrousil pastou s použitím jednoho špatného vstřiku a jezdí to 6-7 let. Podfukovalo to předtím asi 2-3 roky. Nesmí to brousit jako pitomý, jen to jakoby začistit aby konus zůstal a nové šrouby.

Napsal: 16 črc 2020, 05:09
od roman1648
To co jsem dělal teď právě jezdilo s volným sroubama, sedla byly normálně vyklepany... Tak jsem je musel v podstatě frézou udělat nový