Inovace bez legrace !!!
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Inovace bez legrace !!!
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
-
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
Nemaloval bych to zas tak černě, důvod je jasný, když už je jeden podvozek MCQ (tak nějak) tak proč neudělat i jeden motor, který může mít spoustu komponentů stejných?
Vzejde z toho slevnění výroby, menší počet náhradních dílů i pro subdodavatele, upřimně, stejně dělení na 1,4 a 1,6 je na <|> protože oba dva motory stejně jsou tak ubohý, že vůbec není důvod je udržovat při životě. Nejlepší aby to bylo v nějakých řádech: 1.0, 1.5, 2.0, 2.5 a 3.0
Vzejde z toho slevnění výroby, menší počet náhradních dílů i pro subdodavatele, upřimně, stejně dělení na 1,4 a 1,6 je na <|> protože oba dva motory stejně jsou tak ubohý, že vůbec není důvod je udržovat při životě. Nejlepší aby to bylo v nějakých řádech: 1.0, 1.5, 2.0, 2.5 a 3.0
