Fabie 1,4 8v r.v.2000 ,najeto 330 000km.Občas nestartuje.

Technická řešení specifických problémů benzíňáků, včetně LPG i CNG pohonu.

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
lubos1972
Přispěvovatel
Příspěvky: 71
Registrován: 06 zář 2010, 21:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Slánsko

Fabie 1,4 8v r.v.2000 ,najeto 330 000km.Občas nestartuje.

Příspěvek od lubos1972 »

Prosím o radu ,už nevím kde hledat.
Auto týden startuje na brnk a najednou nejde nastartovat,starter točí a motor nenaskočí.Děláto jak na teplém,tak studeném motoru.Stačí pouze strčit do auta a na metru to chytí, pak klidně mužu vypnout a znova startovat a už to chytí a zase je na několik dní pokoj.A to se opakuje cca 1x tydně.Akumuláter je v pořádku, na diagnostice to nic nehlásí.
Diky za radu ,nebo postřeh.Luboš.
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Odpovědi: 0
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

čerpadlo v nádrži?
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
lubos1972
Přispěvovatel
Příspěvky: 71
Registrován: 06 zář 2010, 21:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Slánsko

Příspěvek od lubos1972 »

Co mě na tom zaráží ,motor točí,ale nenaskočí což by mohlo být to čerpadlo,ale strčím do auta a na metru na drc naskočí a bez zakolísání běží.Mohlo by to čerpadlo vynechávat?
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Pokud chytne takhle na drc, tak proč čerpadlo? Tlak v palivové soustavě je dostatečný..Ale start ukradne proud nutný pro natočení motoru...Takže na laně je štávy dost..
nepropadat panice...
Odpovědět

Zpět na „Údržba a zvyšování výkonu (BENZÍN, LPG, CNG)“