2.0Tdi BKD Octavia mizí voda přestane táhnout po 3000ot
Napsal: 23 led 2016, 13:19
Zdravím asi nejsem první komu mizí voda z tohoto motoru každopádně každému to mizne za jiných podmínek takže to teď popíšu. Voda se ztrácí nepravidelně někdy ujedu 400km na dvě deci někdy jen 70 jediny místo kde je nějaký únik vidět je u expanzky kolem víčka ktery sem už měnil ale je to stejné. připadá mi že pokud jedu dlouho trasu kdy nevytáčím motor tak mi voda vydrží více. několikrát jsem měl pod autem flek od nemrzky.
Auto jsem měl 2x v servisu nejdříve mi mechanik objevil únik kolem vodní pumpy tak jsem vyměnil už komplet rozvody - pořád stený únik. udělal tlakovou zkošku chladici soustavy ale nic mu to neukázalo.
samozřejmě že je i ve hře buď prdlá hlava nebo těstnění což u tohoto motoru není nic neobvyklého a už bych si šel pomalu shánět jinou hlavu či motor ale zatím se k tomu nemám protože to nevykazuje základní věci které by se měly projevit při takové závadě to znamená že hadice od chladící vody mám měké (při praskléhlavě nebo těsnění by měl být trvdé jako kámen) vodu v oleji rovněž nemám je černo černý , z výfuku mi nejde žádný bílý kouř jen při studeném motoru chvilku, jinak do zminovaných 3000ot to táhne výborně a žádná ztráta tlaku není poznat na výkonu.
dal jsem to tedy druhému mechanikovi aby to ještě jednou prošel hlavně hadice opět nic nezjistil udělal tlakovou zkoušku která mu rovněž nic neukázala a přesto mi tvrdil že to bude prdlá hlava což mi nepřipadne normální tvrdit když sám přesně neví kudy to teče.
takže mě zajímá jestli jste někdo měl podobné problémy a popsané podmínky a čím to nakonec bylo. jinak expanzce vidím zřetelně vystupující bublinky asi z přepadu.
dále jestli by jste mi doporučili někhoho kolem vyškova nebo brna kdo těmto motorům opravdu rozumí a už mu jich prošlo pár pod rukama a ví kde hledat závadu protože to co předvedli ti dva nic moc teda.
jde mi o to určit alespoň na 80% jestli je to hlavou nebo ne páč je to dost velká investice kterou bych nerad dělal zbytečně a nakonec zjistil že mi někde teče jen chladič.
další věc co mi nastala je že po 3000ot začne klesat výkon jako kdyby vysadilo turbo jak motor zchládne tahne zase normálně vaše zkušenost? (zaseklá regulace turba nebo souvislost s tím unikem vody atd.)
díky za jakýkoliv tip
Auto jsem měl 2x v servisu nejdříve mi mechanik objevil únik kolem vodní pumpy tak jsem vyměnil už komplet rozvody - pořád stený únik. udělal tlakovou zkošku chladici soustavy ale nic mu to neukázalo.
samozřejmě že je i ve hře buď prdlá hlava nebo těstnění což u tohoto motoru není nic neobvyklého a už bych si šel pomalu shánět jinou hlavu či motor ale zatím se k tomu nemám protože to nevykazuje základní věci které by se měly projevit při takové závadě to znamená že hadice od chladící vody mám měké (při praskléhlavě nebo těsnění by měl být trvdé jako kámen) vodu v oleji rovněž nemám je černo černý , z výfuku mi nejde žádný bílý kouř jen při studeném motoru chvilku, jinak do zminovaných 3000ot to táhne výborně a žádná ztráta tlaku není poznat na výkonu.
dal jsem to tedy druhému mechanikovi aby to ještě jednou prošel hlavně hadice opět nic nezjistil udělal tlakovou zkoušku která mu rovněž nic neukázala a přesto mi tvrdil že to bude prdlá hlava což mi nepřipadne normální tvrdit když sám přesně neví kudy to teče.
takže mě zajímá jestli jste někdo měl podobné problémy a popsané podmínky a čím to nakonec bylo. jinak expanzce vidím zřetelně vystupující bublinky asi z přepadu.
dále jestli by jste mi doporučili někhoho kolem vyškova nebo brna kdo těmto motorům opravdu rozumí a už mu jich prošlo pár pod rukama a ví kde hledat závadu protože to co předvedli ti dva nic moc teda.
jde mi o to určit alespoň na 80% jestli je to hlavou nebo ne páč je to dost velká investice kterou bych nerad dělal zbytečně a nakonec zjistil že mi někde teče jen chladič.
další věc co mi nastala je že po 3000ot začne klesat výkon jako kdyby vysadilo turbo jak motor zchládne tahne zase normálně vaše zkušenost? (zaseklá regulace turba nebo souvislost s tím unikem vody atd.)
díky za jakýkoliv tip